Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2017-07-17, 17:59 [Leganza] leganza kod bledu 23 i 35
witam forumowiczów jestem tutaj nowy wiec wypada sie przywitac i przedstawic na imie mi Maurycy jestem ze slaska i posiadam leganze i maly problem a mianowicie po czyszczeniu krokowca
przepustnicy i czujnika temp powietrza (mycie odtluszczaczem wurth) oswieca mi sie check o kodach 23 i 35 . Po probie zaprogramowania obrotow oswieca sie check i obroty siedza na ponad 1300 rpm na wolnych jak wlacze klime to spadaja do jakis 900 rpm
Poradzcie czy wina moge obarczyc czujnik temp powietrza zasysanego? moze przy wyjmowaniu go uszkodzilem? rezystancja w temp ok 38 stopni 1030 ohm dodam ze przed czyszczeniem bylo ok wężyki podcisnieniowe na swoim miejscu.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
mifcia Moderator M
Auto: Był Mateo, był Miciu jest Luna
Imie: Magda Pomogła: 48 razy Wiek: 36 Dołączyła: 23 Sty 2010 Posty: 2375 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-17, 18:51
mauro,
Statystycznie rzecz biorąc, zdanie: "Ależ on jest wielki!" słyszy najczęściej pająk :-D
do temperatury ok 70 st programuja sie obroty w miare sie programuja posniej wyskakuja na ok 1200 bije check i po zabawie wlaczam klime obroty sa ok blad 35 (23 sie nie powtarza )
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2017-07-20, 07:43
jeszcze raz wyczyść krokowego, wymień na inny. czemu go czyściłeś ? przepustnicę też czyściłeś ?
wykręć kroka, zostaw na wtyczce, ale zawiń w szmatkę. zrób co trzeba do odczytywania błędów, i nie przerywając odczytu idź zobacz czy rusza się grzybek kroka.
jakby się ruszał, odłącz wentylatory, kroka zalej szuwaksem, i niech się rusza.
nigdy mi się tego nie chciało sprawdzać
jak się nie rusza, to trudno
krokowiec sie rusza dziwi mnie fakt ze zaczyna wariowac z obrotami po osiagnieciu temp. jakby jakis czujnik dostal po d...
chyba dalem rade ruszylem srubka od przepustnicy obnizylem obroty na ok 860 przeszlo programowanie i jak narazie wszystko ok. przypuszczam ze poprzedni magik zamiast wyczyscic przepustnice (a bylo cos na gardzielu w rodzaju zaschnietego twardego smaru) pokrecil srubka
zobaczymy jak dalej sie bedzie auto zachowywalo