X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Lanos] Dobry warsztat do odrestaurowania LANOSA SPORTA Wwa+

Autor Wiadomość
przemekvandit

Auto: DAEWOO LANOS 1.6 Sport
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 5
Skąd: Piastów
Wysłany: 2017-07-19, 14:25   [Lanos] Dobry warsztat do odrestaurowania LANOSA SPORTA Wwa+

Witam,

niestety mojego LANOS'a SPORT 3D HB ugryzł ząb czasu i trochę podrdzewiał. Będę wdzieczny forumowiczom,którzy mają jakiś sprawdzony warsztat napraw blacharsko-lakierniczych najepiej w okolicach PIASTÓW / PRUSZKÓW / URSUS. W grę wchodzi całość blacharki wraz z lakierowaniem całego samochodu. Wiadomo, że chodzi również o cenę (żeby była rozsądna... to w końcu lanos :)) Jeśli ktoś z Was prowadzi prowadzi taki warsztat to zakres robót w skrócie wygląda następująco:
-ZROBIENIE REPERATUREK TYLNYCH BŁOTNIKÓW L+P (prawy posiadam nowy bok do wstawienia - szukam lewego, ale ciężko znaleźć...)
-zrobienie progów L+P
-pozbycie się rdzy z całego nadwozia / podwozia
-polakierowanie całości auta
-ogólnie doprowadzenie stanu zewnętrznego auta do bliskiego do tego z dnia kiedy opuścił fabrykę :)

będe wdzięczny za wszelkie kontakty.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
mifcia
Moderator
M


Auto: Był Mateo, jest Miciu
Imie: Magda
Wiek: 30
Dołączyła: 23 Sty 2010
Posty: 2056
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-19, 14:27   

przemekvandit, zwróć uwagę na to gdzie zakładasz temat. Przeniosłam



Statystycznie rzecz biorąc, zdanie: "Ależ on jest wielki!" słyszy najczęściej pająk :-D
 
 
przemekvandit

Auto: DAEWOO LANOS 1.6 Sport
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 5
Skąd: Piastów
Wysłany: 2017-07-19, 14:32   

Sorry :) nie bawiłem się na forum parę lat, będe bardziej uważny
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 21291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-20, 07:40   

Dysponuję takim kontaktem.
Niestety okolice Otwocka.
Jedna już sam zakres prac rokuje na co najmniej podwojenie wartości auta.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
przemekvandit

Auto: DAEWOO LANOS 1.6 Sport
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 5
Skąd: Piastów
Wysłany: 2017-07-20, 11:21   

Dzięki za info i ewentualnie jak byś mógł to podeślij ten kontakt na OTWOCK. Warto sprawdzić :)

co do kosztów to liczę się z tym, że nie będzie tanio, mam już kilka ofert z lokalnych warsztatów, a ceny oscylują pomiędzy 3,5 tyś zł a 7 tyś zł (zaznaczam, że części na podmianekę tj TYLNA KLAPA bez rdzy + DRZWI LEWE + błotnik tył prawy już kupiłem, więc to nie wchodzi w kosztorys.. tylko robocizna + lakier).

Dodatkowo te ceny, które mam częściowo uwzględniają przygotowanie auta we własnym zakresie tj.. rozebranie wnętrza itp...

Niestety nie mam wiedzy na temat rzetelności i fachowości tych warsztatów, więc na razie zbieram oferty a następnie będe starał się uzyskać najlepszy stosunek JAKOŚĆ/ CENA :) :D
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 21291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-20, 13:33   

PW.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
krzysiek02
[Usunięty]

Wysłany: 2017-07-21, 18:17   

przemekvandit napisał/a:
Wiadomo, że chodzi również o cenę (żeby była rozsądna... to w końcu lanos :))
To, że jest to lanos to ma być taniej. Od kiedy to się wycenia pracę na podstawie marki samochodu? Chcesz żeby to było dobrze zrobione to niestety musisz się liczyć z kosztami. Nikt kto jest dobry w tym co robi nie będzie robił tego po kosztach chyba, ze chcesz szukać kolejnego blacharza który poprawi poprzedniego. Ja na Twoim miejscu zrobiłbym to we własnym zakresie albo kupił coś innego. Życie nie kończy się na Daewoo.
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400
Imie: Maciek
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7472
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-07-23, 08:28   

krzysiek02 napisał/a:
przemekvandit napisał/a:
Wiadomo, że chodzi również o cenę (żeby była rozsądna... to w końcu lanos :))
To, że jest to lanos to ma być taniej. Od kiedy to się wycenia pracę na podstawie marki samochodu? Chcesz żeby to było dobrze zrobione to niestety musisz się liczyć z kosztami. Nikt kto jest dobry w tym co robi nie będzie robił tego po kosztach chyba, ze chcesz szukać kolejnego blacharza który poprawi poprzedniego. Ja na Twoim miejscu zrobiłbym to we własnym zakresie albo kupił coś innego. Życie nie kończy się na Daewoo.

No chyba jest różnica, czy robisz Mietka S-klasę, który ma 40 lat i będzie już tylko drożał, a Daewoo Lanosa?



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 PB
Honda Odyssey 3.5 V6 '05 LPG
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Norbinuss


Auto: Lanos 1.4 '00
Imie: Norbert
Wiek: 21
Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 116
Skąd: Giżycko
Wysłany: 2017-07-23, 09:35   

ziemniak napisał/a:
No chyba jest różnica, czy robisz Mietka S-klasę, który ma 40 lat i będzie już tylko drożał, a Daewoo Lanosa?


Nie ma. Z mietka usuniesz rdzę jak powinno się usuwać i dawać odpowiednie środki chemiczne a na lanosa barankiem po wierzchu aby nie było widać bo to lanos? Remont powinien być przeprowadzony tak samo. Różnica jest w wartości auta, co nie powinno przekładać się na jakość remontu. Niestety, ale większość fachowców tak nie uważa więc radzę doglądać proces remontu...
 
 
marcin192
Grupa Mazowiecka

Auto: Daewoo Leganza 2.0 CDX De Lux
Imie: Marcin
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 788
Skąd: Warszawa Bielany WD
Wysłany: 2017-07-24, 19:31   

Chyba nie zrozumieliście przekazu ziemniaka i przemekvandit, chodzi o to, że jeśli auto jest warte 4 tys. zł i wsadzi się 7 tys. to Lanos będzie Lanosem... niestety... nadal będzie wart 4 tys., a w mercedesa za 10 tys. zł wsadzi się 7 i będzie wart 20 tys. zł.
 
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 Czerwona.Kochanka
Imie: Emil
Wiek: 31
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3166
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-24, 21:01   

Ja z wypowiedzi autora tematu nie wywnioskowałem aby zależało mu na podnoszeniu wartości rynkowej auta, nie wiem dlaczego wszyscy na starcie to zakładacie.

Ma kasę i chce by Lanosa wypieścili mu jak wspomnianego "mietka" - co w tym złego?
Tylko bądź mądry i znajdź warsztat który policzy jak za mietka, a nie zrobi "trytytkiem i barankiem".

Bo przyjdzie młody łeb, zobaczy Lanosa, machnie ręką i zrobi byle jak - na rok, może dwa.

przemekvandit napisał/a:
ogólnie doprowadzenie stanu zewnętrznego auta do bliskiego do tego z dnia kiedy opuścił fabrykę :)

Nie rozumiem, co tutaj jest niezrozumiałego?
Wiesz tylko, że zakładany koszt może wzrosnąć, znacznie?
Gdy się okaże, że to czego jeszcze nie widać też będzie do roboty?
Kojarzą mi się z forum przypadki małej dziurki a w środku postępująca choroba... po zdjęciu zderzaka obraz nędzy i rozpaczy, albo koronkowa robota włącznie z piaskowaniem podwozia.

No ja życzę powodzenia i fajnie gdybyś trafił na ludzi z sercem do pracy, a nie tylko zarabiaczy.
 
 
 
Modzel
Grupa Mazowiecka

Imie: Marcin
Wiek: 31
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 919
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-07, 22:45   

przemekvandit, za cenę remontu kupisz inny samochód, nowszy w lepszym stanie.



73!
 
 
 
przemekvandit

Auto: DAEWOO LANOS 1.6 Sport
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 5
Skąd: Piastów
Wysłany: 2017-08-10, 09:44   

krzysiek02 napisał/a:
przemekvandit napisał/a:
Wiadomo, że chodzi również o cenę (żeby była rozsądna... to w końcu lanos :))
To, że jest to lanos to ma być taniej. Od kiedy to się wycenia pracę na podstawie marki samochodu? Chcesz żeby to było dobrze zrobione to niestety musisz się liczyć z kosztami. Nikt kto jest dobry w tym co robi nie będzie robił tego po kosztach chyba, ze chcesz szukać kolejnego blacharza który poprawi poprzedniego. Ja na Twoim miejscu zrobiłbym to we własnym zakresie albo kupił coś innego. Życie nie kończy się na Daewoo.


hmmmm... gdybym mógł zrobić to we własnym zakresie pewnie bym to zrobił, ale nie mam takiej możliwości... chodzi o to, że Mam 2 inne samochody, którymi poruszam się codziennie, z czego jeden to Kia sportage rocznik bieżący a drugi to OPEL INSIGNIA z 2012 roku.... nie chodzi tu o krótkotrwałą reanimację SPORT'a... ten samochód ma być docelowo przykładem tego jak w latach 2000 wyglądał pojazd o którym marzyli wtedy małolaci tacy jak ja, w któych zasięgu nie było golfów GTI itp... chodzi o to żeby czerpać radochę z min ludzików mijających SPORCIKA w mega fajnym stanie w oryginale z zewnątrz / bez rdzy / bez szpetnych dodatków itp.... taki FUN CAR :)

wid3l3c napisał/a:
Ja z wypowiedzi autora tematu nie wywnioskowałem aby zależało mu na podnoszeniu wartości rynkowej auta, nie wiem dlaczego wszyscy na starcie to zakładacie.

Ma kasę i chce by Lanosa wypieścili mu jak wspomnianego "mietka" - co w tym złego?
Tylko bądź mądry i znajdź warsztat który policzy jak za mietka, a nie zrobi "trytytkiem i barankiem".

Bo przyjdzie młody łeb, zobaczy Lanosa, machnie ręką i zrobi byle jak - na rok, może dwa.

przemekvandit napisał/a:
ogólnie doprowadzenie stanu zewnętrznego auta do bliskiego do tego z dnia kiedy opuścił fabrykę :)

Nie rozumiem, co tutaj jest niezrozumiałego?
Wiesz tylko, że zakładany koszt może wzrosnąć, znacznie?
Gdy się okaże, że to czego jeszcze nie widać też będzie do roboty?
Kojarzą mi się z forum przypadki małej dziurki a w środku postępująca choroba... po zdjęciu zderzaka obraz nędzy i rozpaczy, albo koronkowa robota włącznie z piaskowaniem podwozia.

No ja życzę powodzenia i fajnie gdybyś trafił na ludzi z sercem do pracy, a nie tylko zarabiaczy.



dzięki za zrozumienie - DOKŁADNIE O TO CHODZI - ma to być FUN CAR... a biorąc pod uwagę, że na chwilę obecną jest wszystko w oryginale (.. na lato tylko większa i ładniejsza felga od fabrycznych...fabryczne są na zimę :) ) chcę trochę zadbać o drobiazgi wychodzące z blachy, bo mi poprostu szkoda.... PS Liczę się z niespodziankami pod blachą, ale jak każdy samochód, który był w moim posiadaniu, ten również ma byc takim samochodem, którym dojadę z punktu A-do B bez siary (A W PRZYPADKU SPORCIKA W STANIE MIODZIO TO I MOZNA O LANSIE MÓWIĆ ;P) i bez problemów mechanicznych... tak, żeby ktoś za 10 lat mógł powiedzieć swojemu 5-letniemu synowi mijając Lanka, że to było takie GTI dla Kowalskiego na początku lat 21 wieku :) oczywiście w POLSCE :)

[quote="Norbinuss"]
ziemniak napisał/a:
No chyba jest różnica, czy robisz Mietka S-klasę, który ma 40 lat i będzie już tylko drożał, a Daewoo Lanosa?


Nie ma. Z mietka usuniesz rdzę jak powinno się usuwać i dawać odpowiednie środki chemiczne a na lanosa barankiem po wierzchu aby nie było widać bo to lanos? Remont powinien być przeprowadzony tak samo. Różnica jest w wartości auta, co nie powinno przekładać się na jakość remontu. Niestety, ale większość fachowców tak nie uważa więc radzę doglądać proces remontu...[/quote ]

W temacie remontu to jeśli znajdę kogoś kto podejdzie do tematu z zajawką równą mojej, to w planach jest zrobienie mini foto reportażu z postępem prac... takie PRZED / W TRAKCIE / PO.... :) zdecydowanie nie będzie kompromisów z robieniem czegoś "NA SZTUKĘ".. jak trzeba zrobić to trzeba zrobić i to porządnie I WŁASNIE DLATEGO WPIS NA FORUM... gdyby miało być poprostu zrobione do zimy na sztukę, to pewnie by już było zrobione ;P.. pierwotny plan zakładał za kilka latek wrzucenie SPORTA na żółte blachy, ale podejrzewam, że zakres prac zdyskwalifikuje zabytek, więc jak będzie ładnie z zewnątrz i w oryginale i nie wyjdzie z Żółtymi blachami, to jeszcze rozważam jakiś swapik, tak, żeby nieco unowocześnić serducho SPORCISZONA, .. taka zastawka ;P :) , TAKI KLASYK Z NUTKĄ NOWOCZESNOŚCI POD MASKĄ ale to mały OFFTOP, więc jak prace posuną się do przodu, to będe dalej myślał......NA razie nadmienię tylko, że jestem na tyle zdesperowany na to, zeby nie było kompromisów, że szukam elementów zewnętrznych (brakuje jednej małej listewki od SPORTA na błotniku od kierowcy bo ktoś zaiwanił..)nawet w AUSTRALII... jak się nie znajdzie to będzie trzeba pójść na kompromis i zeskanowanie prawej i zrobienie negatywu na drukarce 3D... ale to takie tam niuansiki.. :)
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt