Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Coś mi się z głową na słońcu stało i pomyliłem kolejność przykręcenia śrub głowicy. Wałki już założyłem, ale głowicę mam jeszcze na wierzchu. Poluzować śruby i dokręcić raz jeszcze w dobrej kolejności czy tak zostawić ? Nie zacząłem od środka przykręcać tylko od zewnątrz tak dla ścisłości 😐😐😐
Ps. Głowica po kapitalnym remoncie.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
mifcia Moderator M
Auto: Był Mateo, był Miciu jest Luna
Imie: Magda Pomogła: 48 razy Wiek: 36 Dołączyła: 23 Sty 2010 Posty: 2375 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-01, 00:55
MarcinTomala,
Statystycznie rzecz biorąc, zdanie: "Ależ on jest wielki!" słyszy najczęściej pająk :-D
michok
Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał Pomógł: 49 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Wrz 2012 Posty: 1649 Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2017-08-01, 12:17
o 17 mogę Ci z ksiązki do nubiry wrzucić info.
btw, nie miałeś informacji na opakowaniu uszczelki?
MarcinTomala
Auto: Astra H
Imie: Marcin
Dołączył: 14 Maj 2017 Posty: 2
Wysłany: 2017-08-01, 13:12
Na opakowaniu nic nie ma, ale wiem że powinno się zacząć od środkowych i po kolei kręcić do ostatnich śrub zewnętrznych. Siły zachowałem ale kolejność nie ta bo skręciłem śruby od zewnętrznych do środkowych :/
michok
Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał Pomógł: 49 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Wrz 2012 Posty: 1649 Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2017-08-02, 07:04
Wszystkie instrukcje o tym mówią, że przykręca się od wew do zew.
Już teraz to masz chyba po fakcie . Także albo odkręcasz i ponowne planowanie albo jeździsz aż padnie.
Zastanawiam się, jak wygląda rozkład sił w tym wypadku, czy nie będzie naprężeń powstałych w wyniku złego dokręcenia