X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Leganza] Kolejność przykręcenia śrub głowicy Leganza 2.0

Autor Wiadomość
MarcinTomala

Auto: Astra H
Imie: Marcin
Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 2
Wysłany: 2017-07-31, 22:47   [Leganza] Kolejność przykręcenia śrub głowicy Leganza 2.0

Witam wszystkich.

Takie szybkie pytanie mam.

Coś mi się z głową na słońcu stało i pomyliłem kolejność przykręcenia śrub głowicy. Wałki już założyłem, ale głowicę mam jeszcze na wierzchu. Poluzować śruby i dokręcić raz jeszcze w dobrej kolejności czy tak zostawić ? Nie zacząłem od środka przykręcać tylko od zewnątrz tak dla ścisłości 😐😐😐

Ps. Głowica po kapitalnym remoncie.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
mifcia
Moderator
M


Auto: Był Mateo, był Miciu jest Luna
Imie: Magda
Pomogła: 48 razy
Wiek: 36
Dołączyła: 23 Sty 2010
Posty: 2375
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-01, 00:55   

MarcinTomala,
Brak Tagu! Kliknij tutaj aby dowiedzieć się jak go uzpełnić.



Statystycznie rzecz biorąc, zdanie: "Ależ on jest wielki!" słyszy najczęściej pająk :-D
 
 
michok

Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał
Pomógł: 49 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 1649
Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2017-08-01, 12:17   

o 17 mogę Ci z ksiązki do nubiry wrzucić info.
btw, nie miałeś informacji na opakowaniu uszczelki?
 
 
MarcinTomala

Auto: Astra H
Imie: Marcin
Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 2
Wysłany: 2017-08-01, 13:12   

Na opakowaniu nic nie ma, ale wiem że powinno się zacząć od środkowych i po kolei kręcić do ostatnich śrub zewnętrznych. Siły zachowałem ale kolejność nie ta bo skręciłem śruby od zewnętrznych do środkowych :/
 
 
michok

Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał
Pomógł: 49 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 1649
Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2017-08-02, 07:04   

Wszystkie instrukcje o tym mówią, że przykręca się od wew do zew.

Już teraz to masz chyba po fakcie ;p . Także albo odkręcasz i ponowne planowanie albo jeździsz aż padnie.
Zastanawiam się, jak wygląda rozkład sił w tym wypadku, czy nie będzie naprężeń powstałych w wyniku złego dokręcenia
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt