X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Tacuma/Rezzo] Piski przy skręcaniu kierownicą?

Autor Wiadomość
pablosgdy15

Auto: Daewoo Rezzo 1.6,16v 105hp
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 47
Skąd: Bambrowo(Bolszewo)
Wysłany: 2017-08-01, 10:12   [Tacuma/Rezzo] Piski przy skręcaniu kierownicą?

witam wszystkich.

Mam taki problem gdyż jak skręcam lekko w prawo i lewo tak do połowy kierownicą to piszczy i tak ociężale chodzi mi kierownica.

Przy skręcaniu słychać taką ocierającą się gumę piszczącą.

A w tym czasie wymieniłem: Końcówki drążka kierowniczego, i łączniki stabilizatora wahacza..
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2017-08-08, 19:59   

Wymień pasek na nowy albo go napnij mocniej chyba że jest samo napinacz to wymiana na nowy .
 
 
pablosgdy15

Auto: Daewoo Rezzo 1.6,16v 105hp
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 47
Skąd: Bambrowo(Bolszewo)
Wysłany: 2017-08-09, 08:08   

mariusz24 napisał/a:
Wymień pasek na nowy albo go napnij mocniej chyba że jest samo napinacz to wymiana na nowy .


hmmm mówisz o rozrządzie? żeby wymienić czy pasek wieloklinowy?
 
 
pawelstolik

Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 4
Wysłany: 2017-08-09, 09:27   

Mowa o pasku wieloklinowym.
Względnie rozwiązanie na krótką metę - spróbuj popsikać pasek WD40, może przestać na chwile piszczeć, ale ponoć rozpuszcza to na dłuższą metę paski... :pomocy:
 
 
michok

Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał
Pomógł: 49 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 1649
Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2017-08-10, 07:37   

pablosgdy15, Jest kilka fajnych sposobów aby zobaczyć czy to pasek czy nie.
np. spryskać pasek wodą przy odpalonym silniku. Wtedy (jeżeli to jego wina) to przestanie piszczeć i masz winowajcę.
Jak koledzy wyżej napisali, pewnie pasek do wymiany. Nie wiem jak w 1.6 to wygląda (czy masz napinacz samoregulujący (google mówi, że tak :)) . Wystarczy klucz oczkowy + przedłużka aka rurka.

najważniejsze! zrób najlepiej fotę jak jest założony bo czasami ludzie mają z tym problem, że po założeniu paska zostaje im 30 cm luzu ;) .

Nakładasz klucz z rurką na napinacz i ciągniesz w stronę chłodnicy aż będzie wystarczająco luzu do zdjęcia paska z alternatora. ściągasz pasek z alternatora i puszczasz napinacz. Nakładasz nowy pasek i podobnie zostawiasz sobie luz przy alternatorze i proces z kluczem i rurką potwarzasz ;p . Cała filozofia ;)
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
pablosgdy15

Auto: Daewoo Rezzo 1.6,16v 105hp
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 47
Skąd: Bambrowo(Bolszewo)
Wysłany: 2017-08-11, 09:28   

Dzieki za odpowiedź i dobre rady. pasek już wcześniej sprawdzałem i nie piszczy..
Ten dzwięk pochodzi od kolumny kierownicy.
Nawet jak nie odpalam samochodu i tylko na zapłonie kręcę kierownicą to piszczenie gumy słychać...

dzwięk pochodzi od środka, nie jestem pewny ale wydaje mi się że nie ma smarowania kierownica...

Ale na pasek też mogę obstawiać ponieważ jak samochód odpalam na zimnym z rana to nie piska i gładko chodzi kierownica.

Po 10 min zaczyna już piskać i ciężej chodzić, tyle tylko zaobserwowałem
 
 
marcin192
Grupa Mazowiecka

Auto: Daewoo Leganza 2.0 CDX De Lux
Imie: Marcin
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 804
Skąd: Warszawa Bielany WD
Wysłany: 2017-08-15, 18:06   

Może krzyżak, spróbuj go dobrze spryskać WD40 i zobaczysz, czy przejdzie.
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt