X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] Problem z odpaleniem

Autor Wiadomość
et21

Auto: Matiz
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2016
Posty: 69
Wysłany: 2017-08-27, 21:11   [Matiz] Problem z odpaleniem

Witam,

miałem problem z odpaleniem auta.
Pacjent stał 4 tygodnie na placu bez uruchamiania, wcześniej jeździł codziennie i palił od strzału.
Przy próbie uruchomienia, odpalił niemal natychmiast za pierwszym razem, ale po 3-4 sekundach zgasł.

Kolejne 5-6 kręceń po kilkanaście sekund z przerwami ok. 20-30 sekundowymi nie dało żadnego rezultatu, nawet się nie zaksztusił. W końcu akumulator zaczął odmawiać posłuszeństwa (coraz słabiej kręcił).

Zostawiłem na jakieś 2-3 min, sprawdziłem olej, popatrzyłem na kable. W końcu, po kolejnych kilkunastu sekundach kręcenia powoli, jakby z ociąganiem zaczął łapać aż w końcu niechętnie odpalił.

Pompa za każdym razem załączała się normalnie. Bak 25% full. Po uruchomieniu zostawiłem go na luzie i sprawdziłem iskry na świecach - były na wszystkich 3, po zdjęciu kabla ze świecy było widać różnicę w pracy silnika - znaczy na świecy iskra jest. Zostawiłem na 20min z włączonym silnikiem żeby podładować aku, potem po zgaszeniu odpalił normalnie.

Co u licha? Zalałem świece? Czy może coś innego?

Pozdrawiam
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
butter18
Mobilek


Auto: Matiz
Imie: Mateusz
Pomógł: 165 razy
Wiek: 36
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 3111
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-08-27, 23:05   

wilgoć w kopułce ? na inst zapłonowej ?

no o standard... spinacz w gniazdo i odczyt błędów.... zczytaj póki się nie skasują :D



Powodzonka i szerokości ;)
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt