X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Lanos] Jaki sinik wybrać?

Autor Wiadomość
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1136 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24175
Skąd: SI
Wysłany: 2017-09-20, 22:08   

Harnaś napisał/a:
V6 może za 8 włożysz choć pewności nie mam


bliżej 11 tysi jak ma to bezawaryjnie jeździć, wiem po sobie, ciągle coś poprawiałem i tak w kółko szło a budżet nie może mieć większych granic, na pałe to wszystko można wrzucić i drutować ale nie na tym rzecz polega :)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 14 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3959
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2017-09-21, 20:22   

Silnik 500zl
Remont z walkami 3.0 ~1500zl
Pokrywy ~500zl
Wiazka z Calibry z kompem ~500zl (wiazka z Omegi mnie przerosla)
Wydech ~500zl
+ kolejny tysiak na pierdoly typu jakis czujnik, przewody, peknieta chlodnica itp do tego graty na podmianke LPG do v6

daje to 4,5tys na swap robiac wszystko samemu. A i tak cos jeszcze wyjdzie.

dolicz tysia na zawieszenie i kolejny tysiak na kola i heble zeby jakos nad tym zapanowac.

Mysle ze kwota 5tys to wogole min zeby zaczac myslec a w praktyce i tak cos dojdzie :)



Projekt: Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Dupowóz: Daewoo Leganza 2.5 V6 210KM & 243NM
Roboczowóz: VW Vento 1.9TD 112KM & 197NM

Sprzedam kola zimowe z alusami do Leganzy 15"
 
 
 
christoph
Grupa Mazowiecka


Auto: Lanos 2.5 v6
Imie: Krzysiek
Pomógł: 30 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-22, 08:10   

a za resztę zapłacisz kartą mastercard :)

Dość mocno optymistycznie podałeś te wyliczenia. Ale nie oszukujmy się osoby, które mogą same we własnym zaciszu lub mają dostęp do odpowiedniego sprzętu jest mało...

Samo sprzęgło i docisk to już będzie k tysiaka. łapy silnika, dolot , więc moim zdaniem z budżetem poniżej 10 tys nie ma co podchodzić do tematu.

Wydech 500?? to jak masz giętarkę, spawarkę przy sobie (ile osób ma? - bardziej koszt 2000 nie licząc kolektorów - dodatkowo 3000 tyśki (rurowe).
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 14 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3959
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2017-09-22, 09:08   

Sprzeglo mialem, tylko obicie 150zl.

Wydech zamowilem stalowy, wiele osob robilo u tego kolesia, 370zl bez kolektorow.



Projekt: Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Dupowóz: Daewoo Leganza 2.5 V6 210KM & 243NM
Roboczowóz: VW Vento 1.9TD 112KM & 197NM

Sprzedam kola zimowe z alusami do Leganzy 15"
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1136 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24175
Skąd: SI
Wysłany: 2017-09-22, 17:24   

po prostu do v6 lepiej nie podchodzić nie mając zabezpieczenia $$$$$, bo v6 to już wbrew pozorom nie taki prosty projekt, mnie z rzeczy ciekawych wyrwało mocowanie tylnej poduszki skrzyni w karoserii mimo posiadania amora silnika, więc tu może być więcej niespodzianek niż przy 4 cylindrach, pomijam dodatkowe koszty zależne od komputera i wielu innych pierdół, wariant 10 - 11 tysi jest mega optymistyczny, robienie własnymi rękami trochę tej kasy oszczędzi ale niewiele jak by się chciało robić pro, jak bym doliczył mod zawieszenia koła hample i inne zabawki które pozwalają opanować auto to wyjdzie mi na luzie 18 tysi, zabawa kosztuje, a jazda ulepem kosztuje najczęściej zdrowie i życia, auto musi być dobrze przygotowane do takiej mocy, nie ma mowy o normalnym zawiasie i lanosowych hamplach do tego większe koła dla przyczepności i nagle buduje sie kwota ..



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 14 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3959
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2017-09-22, 19:11   

Zgodze sie ze zabawa w V6 jest drozsza znacznie od XE, ale nie przesadzajcie bo z 10tys juz robi sie 18...

Kwota 5-10tys mozna sie wyrobic jak najbardziej i nie musi byc to ulep.

Nie trzeba robic wydechu z kolektorami z kwasowki, stalowy z kolektorami z 2.6 to 500-600zl a nie 2000-3000 i tu juz mozna oszczedzic.



Projekt: Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Dupowóz: Daewoo Leganza 2.5 V6 210KM & 243NM
Roboczowóz: VW Vento 1.9TD 112KM & 197NM

Sprzedam kola zimowe z alusami do Leganzy 15"
 
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 165 razy
Wiek: 34
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 21288
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2017-09-23, 12:06   

Zaoszczędzić można wszędzie, tylko zauważcie wszyscy że autor nawet nie napomknął, że coś może wykonać sam...
Lepiej założyć więcej i mieć później za co tankować jak utknąć z pomnikiem na podwórku.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
Orzeszek

Auto: Lanos
Imie: Robert
Dołączył: 24 Lip 2017
Posty: 100
Skąd: Dobrzeń Wielki/Opole
Wysłany: 2017-09-23, 13:36   

DoLeCk napisał/a:
Zaoszczędzić można wszędzie, tylko zauważcie wszyscy że autor nawet nie napomknął, że coś może wykonać sam...
.

Jeśli chodzi co mogę sam zrobić to generalny remont silnika, elektryka też nie problem. Gorzej tak jak wspomnieliście z robieniem wydechu.
Jak tak czytam to widzę, że koszta są dość sporo większe niż przy XE :myśli:
Teraz tak się zastanawiam, bo zakupiłem z miesiąc temu amortyzatory na przód, a wymiana przy Vałce mcpersonów by była konieczna ?
Z bezpieczeństwem to nie będzie żadnego problemu bo już walczę z hamulcami tarczowymi na tył.
Na przodzie będą czterotłoczkowe, więc z hamowaniem będzie dobrze.
Martwią mnie tylko te dodatkowe koszta z których nie będę mógł zrezygnować .
Sam zakup auta z Vałką to nie problem, remont generalny też nie problem, wsadzenie w budę i podłączenie elektroniki też nie. Schody zaczynają się przy robieniu wydechu i zawieszenia. A to są koszty jeśli chcę to zrobić dobrze, a nie by tylko jeździło i za pół roku się rozleciało.
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1136 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24175
Skąd: SI
Wysłany: 2017-09-23, 21:31   

Orzeszek napisał/a:
Teraz tak się zastanawiam, bo zakupiłem z miesiąc temu amortyzatory na przód, a wymiana przy Vałce mcpersonów by była konieczna ?


nie ale musisz mieć na przodzie dobry zestaw bo silnik jest cięższy i zmienia się prowadzenie

Orzeszek napisał/a:
Z bezpieczeństwem to nie będzie żadnego problemu bo już walczę z hamulcami tarczowymi na tył.


nie ma co kombinować to już dawno zostało opanowane włącznie z piastami na 5 śrub które mam u siebie

Orzeszek napisał/a:
Na przodzie będą czterotłoczkowe, więc z hamowaniem będzie dobrze.


jak nie idziesz w mocne turbo to przerost formy bo ty zahamujesz a ktoś w Ciebie wjedzie bo się nie zatrzymasz

Orzeszek napisał/a:
Martwią mnie tylko te dodatkowe koszta z których nie będę mógł zrezygnować .


a będzie tego sporo uwierz przy V6 koszty się mnożą nawet nie wiadomo gdzie
Orzeszek napisał/a:
Schody zaczynają się przy robieniu wydechu i zawieszenia


ogarniam to bez problemu, wszystko, pełna dowolność, wydech z kwasa, poliuretany, sportowe zestawy itd itp ..





najważniejsze pytanie, ile masz kasy ??



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 14 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3959
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2017-09-23, 22:59   

Potwierdzam slowa pzedmowcow, w V6 nie dosc ze trzeba troszke wiecej sie nakombinowac, to i tak wyjdzie drozej niz sie wydaje na poczatku. XE wyjdzie taniej i praktycznie p&p. No chyba ze masz np cel 200km+ to wtedy w tym XE bedziesz musial sporo grzebac ale w budzi eLanosa XE podaje juz satysfakcjonujaco.



Projekt: Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Dupowóz: Daewoo Leganza 2.5 V6 210KM & 243NM
Roboczowóz: VW Vento 1.9TD 112KM & 197NM

Sprzedam kola zimowe z alusami do Leganzy 15"
 
 
 
Orzeszek

Auto: Lanos
Imie: Robert
Dołączył: 24 Lip 2017
Posty: 100
Skąd: Dobrzeń Wielki/Opole
Wysłany: 2017-09-24, 09:36   

RIPER napisał/a:

najważniejsze pytanie, ile masz kasy ??

Co do kasy to można gdybać :D
Narazie idzie w blacharke oraz całe wygłuszenie ;)
No i oczywiście w hamulce a co za tym idzie to większe felgi :)
Mam nadzieję, że obecny silnik jakoś pociągnie jeszcze przez zimę i zabieram się za swap. I z waszą pomocą stwierdziłem, że narazie będzie XE, a później zobaczymy :piwo:
 
 
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt