Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam, posiadam silnik 2.5 na ukladzie wydechowym 65mm. Problem polega na tym ze koncowy mial byc komorowy a Pan z Czestochowy polecany na tym forum zrobil mi troche lepiej wygluszony przelot. Powyzej ~3,5tys obr drze morde jak wsciekly.
Znajomy podpowiedzial mi zeby zastosowac sportowy katalizator ktory wyciszy prace nie zamulajac silnika. Ktos ma jakies doswiadczenia z tym? Z tego co wyczytalem w benzynowych silnikach stosowano katalizatory 400CPSI, a te sportowe maja 100-200CPSI.
W sklepie w ktorym pracuje mamy dostepne katalizatory do diesla (fabrycznei maja 200CPSI przy Euro 2) do pojemnosci 3000cm3. Srednica 60mm.
Wiem ze u Sledzia zdlawienie wydechu katalizatorem 60mm nawet wplynelo na plus jesli chodzi o moc, mi bardziej chodzi o wyciszenie nawet jesli stace kilka koni czego bym chcial jednak uniknac.
Oczewiscie katalizator metalowy nie ceramiczny bo bedzie LPG.