Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam,
przed sprzedażą Leganzy zostało zakupione nowe autko, niestety zdarzyło się, że Leganza nie mogła zostać sprzedana i musiała posłużyć jeszcze 2 miesiące.
Marka / Model - Chevrolet Epica
Pojemność silnika - 1993 cm3 Pb + LPG
Liczba koni - 144
Rocznik - 2006
Przebieg - 151 tys. km, silnik - 88 tys. km
Styling - może zmienię tylne lampy na poliftowe w przyszłym roku
Tuning Mechaniczny - brak
Wnętrze - podoba mi się tak jak jest, ale fajna byłaby beżowa skóra
Car Audio - seria
Zawieszenie / Hamulce - jak trzeba będzie wymienić tarcze, to pewnie wpadną Textara, na razie jestem zadowolony z hamulców
Autem przejeździłem tylko 2 tys. km, instalacja założona przeze mnie, butla w kole. Po wszystkich naprawach jestem w miarę zadowolony. Auto pali 10,8 l gazu w trasie i w trybie mieszanym do 13 l. Silnik ciekawy, bardzo dobrze wyciszone wnętrze, czasami łapię się, że zapominam biegu zmienić, bo silnika prawie nie słychać. Na pewno muszę kupić opony letnie, bo te są z roku produkcji auta :O zaraz i tak będzie trzeba zmienić na zimówki, a na wiosnę kupię nowe oponki.
Ciekawe auto, fajnie wygląda. Podoba mi się te mocne zielone podświetlenie.
marcin192 Grupa Mazowiecka
Auto: Daewoo Leganza 2.0 CDX De Lux
Imie: Marcin
Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 804 Skąd: Warszawa Bielany WD
Wysłany: 2017-11-01, 12:04
BeKa, autem przejechałem już 5 tys. km, jest fajne, bardzo wygodne, ciche, dosyć dynamiczne, ale mam wrażenie, że Leganza lepiej się zbierała. Silnik jest tak cichy, że jak mam radio trochę głośniej włączone, to przy ruszaniu muszę patrzeć na obrotomierz, żeby nie spalić sprzęgła. Silniki są dość delikatne i nie znoszą katowania. Ja już niestety wymieniłem silnik, tysiąc kilometrów po zakupie... okazało się, że był zalany jakimś motodoktorem, co skutecznie ukryło brak ciśnienia oleju i zniszczony wał korbowy, ale mogło się to przydarzyć w każdym aucie. Teraz mam chociaż silnik, który nie ma nawet 100 tysięcy przebiegu.
2,5 litrowe silniki były tylko z automatyczną skrzynią biegów, a ich moc była niewiele większa.
Norbinuss, początkowo miałem upatrzoną poliftową wersję z 2009 roku, tam były fajniejsze zegary, bo te do złudzenia przypominają mi te z Lacetti mojej żony
Auto: Daewoo Leganza 2.0 CDX De Lux
Imie: Marcin
Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 804 Skąd: Warszawa Bielany WD
Wysłany: 2017-11-14, 20:47
Ciężko stwierdzić, ja jestem już po wymianie na inny, ale po zakupie okazalo sie, że był zalany jakimś motodoktorem. Co do części to wiele nie kupowalem, ale w Potaku i FoxRzeszow mozna szukać, w razie potrzeby w internecie jest dużo ofert rozebranych aut, więc niektóre części można kupić i używane. Myślę, że z dostępnością takich rzeczy, jak sprzęgło, amortyzatory, tarcze hamulcowe nie będzie problemu.
marcin192 Grupa Mazowiecka
Auto: Daewoo Leganza 2.0 CDX De Lux
Imie: Marcin
Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 804 Skąd: Warszawa Bielany WD
Wysłany: 2018-03-21, 22:31
Zima już się prawie skończyła, ale nie było czasu, żeby pokazać auto w wersji zimowej - opony jeszcze z Leganzy - 195/65 R15. Niby producent nie przewiduje takiego rozmiaru, ale kolega jeździł w Epice na takich, więc wiadomo było, że będzie pasować. Kołpaki też z Leganzy, nie ma się co wstydzić, w końcu pod maską jest napisane GM Daewoo
Na ostatnim zdjęciu nowe opony Bridgestone ecopia er150 205/60 R16. Udało się dorwać zdjęte z nowego auta do zmiany kół na większe, przebieg 40km, a cena 2/3, ciekawe jak będzie się na tym jeździło.
Od poprzedniego wpisu wymieniłem także olej na Valvoline Synpower 5w40, pasek osprzętu, rolka napinająca i prowadząca. Faktycznie był problem z dostępnością rolek, próbowali mi wciskać do Leganzy, a mają jednak różne wymiary, udało się kupić w hurtowni internetowej ostatnio często reklamowanej w TVN Turbo.
Auto: Daewoo Leganza 2.0 CDX De Lux
Imie: Marcin
Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 804 Skąd: Warszawa Bielany WD
Wysłany: 2018-04-16, 12:44
strus, Tutaj hamulce są w porządku, ale tarcze są większe - 278 mm. Zamierzam za jakiś czas zmienić tarczę, ale wyleczyłem się z zestawu Textara po założeniu w Lacetti żony. Strasznie piszczą...
Wiosnę rozpocząłem - wymiana wachacza górnego prawego z tyłu, wszystkie tuleje z przodu + geometria, no i można było założyć nowe opony.
Rozpocząłem także oklejanie szyb folią, bo zmusił mnie do tego 2-letni syn - zrywa osłonki dla dzieci, a później płacze, że mu w oczy świeci... zacząłem od jego strony, ale nie zauważyłem przy zakupie, że folia nie jest termokurczliwa... ale doraźnie spełnia swoje zadanie, w tym tygodniu kupię 3M i w weekend zerwę i okleję nową folią.
Nakładał ktoś taką folię i ma sposób na zaznaczenie na folii kształtu szyby? Flamaster nie chciał się w ogóle trzymać folii...