Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał Pomógł: 322 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 7233 Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2017-11-22, 22:41
komar23, linka jest niewymienna, masz elektryczne szyby?
Musisz kupić nowy mechanizm opuszczania szyb, do sedanów i 5D Hatchback są 3 rodzaje: podstawowy na korbkę, i dwa elektryczne z wierzchu niczym się nie różnią ale maja inne przekładnie.
Wymontowanie jest banalne:
Demontujesz listwę uszczelniająca z drzwi ( pozioma) ciągniesz do góry i wychodzi.
Ściągasz boczek, jeśli masz na korbkę to musisz pierw z niej wyciągnąć zawleczkę.
Odklejasz folię
Jeśli jest możliwość opuszczasz szybe tak aby było widoczne białe mocowanie jej do prowadnicy, znajdziesz tam dwa wkrety które musisz odkrecic.
Po odkreceniu szybę wyciagasz góra
Mechanizm wymieniony w godzine czasu bo ostrozny byłem na drugi raz 30min to max,dzieki za podpowiedzi przydaly sie, nastepny cel powrót do światła 3stopu ,wydaje mi sie ze wszystko jest pod półką z tyłu auta, dzieki jeszcze raz pozdrwiam
komar23, masz dedykowane do lanosa... wpisz w google to ci wyskoczy
tylko ze ja niemam wogóle filtra kabinowego,a czytalem ze mozna gdzies ulokowac,śćiągając wycieraczki i tą osłone plastikową ,czyli od lanosa bedzie pasował w tą puszke ,jesli wiesz oczym pisze
tomi12316 Grupa Mazowiecka KaRmEl kat. B--C/E
Auto: Lanos 1.5 8V B+G
Imie: Tomek Pomógł: 95 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 1914 Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2017-12-07, 16:37
komar23, tak zaden lanos nie ma filtra... ale jak zdejmiesz plastyki i tam gleboko masz taki lej metalowy co wchodzi powietrze do wewnatrz i tam mocujesz filtr
komar23, tak zaden lanos nie ma filtra... ale jak zdejmiesz plastyki i tam gleboko masz taki lej metalowy co wchodzi powietrze do wewnatrz i tam mocujesz filtr
to jak kuie filtr kabinowy to wejdie np:od nubiry czy jakis wymiar ma być?
Witam ponownie, powrucil temat ogrzewania,znowu le i chlodne,mechanik muwi ze to wina parownika bo za wysoko jest,mam pytanie gdzie macie swoje parowniki w aucie?
Witam ponownie, powrucil temat ogrzewania,znowu le i chlodne,mechanik muwi ze to wina parownika bo za wysoko jest,mam pytanie gdzie macie swoje parowniki w aucie?
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2017-12-21, 16:25
mamy zazwyczaj poniżej zbiorniczka, tylko co to ma wspólnego z ogrzewaniem ?
jak masz zasilany parownik, szeregowo, równolegle, czy może inaczej ?
może zabierać ciepło nagrzewnicy ?
została wymieniona ? dobrze zamontowana, klapki, linki działają ?
przewody wchodzące w kabinę są gorące ?
mamy zazwyczaj poniżej zbiorniczka, tylko co to ma wspólnego z ogrzewaniem ?
jak masz zasilany parownik, szeregowo, równolegle, czy może inaczej ?
może zabierać ciepło nagrzewnicy ?
została wymieniona ? dobrze zamontowana, klapki, linki działają ?
przewody wchodzące w kabinę są gorące ?
pózniej wstawie zdjecie jak mam podloczony,klapki ok, do parownika przewody goroce so a do nagrzewnicy zimne
mamy zazwyczaj poniżej zbiorniczka, tylko co to ma wspólnego z ogrzewaniem ?
jak masz zasilany parownik, szeregowo, równolegle, czy może inaczej ?
może zabierać ciepło nagrzewnicy ?
została wymieniona ? dobrze zamontowana, klapki, linki działają ?
przewody wchodzące w kabinę są gorące ?
pózniej wstawie zdjecie jak mam podloczony,klapki ok, do parownika przewody goroce so a do nagrzewnicy zimne,mechanik stwierdzil ze tam musi robic sie powietrze bo za wysoko parownik
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2017-12-21, 17:16
sprawdź drożność przewodów do nagrzewnicy, może być zatkany przewód, lub trójnik podłączający parownik.
zimne znaczy płyn nie dochodzi.
zatkany, tzn może być i spuchnięty w środku, po za jakimś korkiem z czegoś.
a w wyżej umiejscowionym parowniku powietrza już nie ma ?