Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Spawanie głowic do auta w , którym kosztuje cały silnik 1KPLN się nie opłaca, bo spawanie to tylko rok gwarancji a trzeba mieć mega sprzęt żeby to pospawać, czyli na początku wygrzać, pospawać, potem odprężyć itd i nikt kto siedzi w temacie tego nie zrobi za 1KPLN. Zapomnij o takim rozwiązaniu sprawy.
Diagnostyka, naprawa, regulacja układów wtryskowych K i KE - Jetronic w pojazdach Mercedes-Benz.
Usługi ślusarsko-spawalnicze.
Cena jest zależna od miejsca, długości i głębokości pęknięcia, utrudnień w procesie obróbki spoiny jeżeli występuje konieczność itd, etc itp. Czasem liczą więcej za głowicę w układzie 3/4/5 zaworów na cylinder. Jak za 200zł ktoś spawa głowicę to chyba w szopie za stodołą, po ciemku, nieprzystosowanym sprzętem a o wygrzewaniu czy odprężaniu już nawet nie ma co wspominać. Radzę unikać takich usług.
Diagnostyka, naprawa, regulacja układów wtryskowych K i KE - Jetronic w pojazdach Mercedes-Benz.
Usługi ślusarsko-spawalnicze.
Mangueira
Auto: Lanos 1,5 8v
Imie: Pablo Pomógł: 55 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Gru 2014 Posty: 330 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-13, 01:07
Ja mam pytanie czy dolne części głowic Lanosa 1,5 8V i Nexii 1,5 8V są takie same? Trochę ciężko teraz dostać do Lanosa a mam okazję kupić od Nexii 8V. Wiem, że ta górna część z wałkiem jest trochę inna, ale co z tą dolną częścią z zaworami?
Edit
Nie doczekałem się odpowiedzi więc zasięgnęłem porady u naszych braci Rosjan i po długim dochodzeniu dowiedziałem się, że głowica z Nexii 1,5 8V o kodzie silnika G15MF do Lanosa 1,5 8V o kodzie A15SMS NIE PASUJE ;(
Głowica pasuje tylko trzeba założyć odpowiednie zawory, w lanosie były dłuższe, obudowa wałka jest jednakowa, natomiast wałek z lanosa jest inny jak w nexii.
Mangueira
Auto: Lanos 1,5 8v
Imie: Pablo Pomógł: 55 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Gru 2014 Posty: 330 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-18, 11:38
Może trochę niefortunnie wyraziłem się pisząc, że nie pasuje. Pasować to pasuje tylko, że silnik nie będzie miał tej samej mocy co na głowicy lanosowskiej. Gniazda zaworowe w głowicy od Nexii są trochę wyżej usytuowane przez co dłuższe zawory Lanosa (103 mm) będą robić bigos pod wałkiem rozrządu. Po zamontowaniu zaworów od Nexii (101 mm) silnik ponoć normalnie pracuje, ale moc jest mniejsza.
jabol97 napisał/a:
obudowa wałka jest jednakowa
Obudowy wałków Nexii i Lanosa są inne. Mocowania aparatu zapłonowego Nexii i cewki Lanosa inaczej wyglądają.