Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Marka / Model - Chevrolet Evanda
Pojemność silnika - 2.0
Liczba koni - 131
Rocznik - 2005
Modyfikacje (jeżeli są)
Styling - narazie brak
Tuning Mechaniczny - narazie brak
Wnętrze - narazie brak
Car Audio - Radio Sony CDX-GT31U.
Zawieszenie / Hamulce -
Plany - jak żona i córka pozwoli
Nubira ustąpiła miejsca Evandzie. Szukałem auta 4 miesiące codziennie patrząc czy są nowe aukcje. Oglądałem 4. W każdej było coś extra jak np. gaz 5 generacji. Lecz każda miała też coś co spowodowało, że musiałem odpuścić zakup.
Ta pojawiła się i dzień później już byłem umówiony na oglądanie.
Auto z Niemiec z fabryczna instalacja gazowa Landi Renzo.
Auto kupione w Łodzi, Barskoo robił za transport do komisu.
Auto bogato wyposażone:
- ABS,
- TCS
- 4 x airbag,
- climatronic,
- skórzana tapicerka,
- el. regulowany fotel kierowcy,
- el. regulowane i składane lusterka,
- el. regulowane szyby (4),
- centralny zamek z pilota + otwieranie bagażnika z pilota
- fotochromatyczne lusterko
- podgrzewane siedzenia,
- 4 aluminiowe felgi 16" Oryginał Chevrolet
- czujnik deszczu
- tempomat
- fabryczny gaz Landi Renzo
Opony zimowe Firestone® Winterhawk 2, letnie Hankook wszystko na felgach aliminowych 16'
A wygląda tak:
Póki co zrobiona legalizacja butli, przegląd i przerejestrowanie.
Evanda dostała dziś:
- kompletny rozrząd Ina z pompą wody i uszczelniaczami bo w zestawie nie ma
- tarcze i klocki TRW
- olej Valvoline 10w40
- filtr oleju, powietrza
- końcówki drążka
DoLeCk, nie poszaleje jak z Nubirą, ale coś by się tam chciało zmienić
Ogólnie to poznaje dopiero to auto.
Eva dostała wczoraj nowa uszczelek pod pokrywę zaworów. I padł alternator. Spalił się regulator i mostek. Został w pełni zregenerowany.
Co do samego regulatora to musi być pod alternator z Evandy bo wpięcie jest inne i piny w inną stronę. Można by zamontować ten standardowy co jest ich pełno i są tańsze lecz należało by go trochę dopasować, ale po co rzeźba.
Miło i wygodnie się jeździ tym autem.
A Nubire widuje bo stoi blok dalej hehe. Jakby ktoś widział ja w Warszawie to już nie należy do mnie.
Cytat:
Edit
Cytat:
edit
Kupiłem coś takiego Elm327. Działa bardzo fajnie do tego aplikacja Torque Pro z Aliexpress szło miesiąc, ale taniej o 3 razy niż w Polsce.