X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Lanos] Przy wysokich obrotach przełącza się na benzynę

Autor Wiadomość
Michoł
Miszcz młotka


Auto: Lamus 1.5 16v
Imie: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 42
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-12-17, 13:31   [Lanos] Przy wysokich obrotach przełącza się na benzynę

Witam. Mam takie pytanie do majstrów którzy siedzą w temacie instalacji LPG. Zagazowałem mojego sprzęta ponad rok temu. Sekwencja postawiona na STAG GO FAST 200, reszta osprzętu to raczej graty takie jak na ogłoszeniach z allegro.
Ogólnie to jestem bardzo zadowolony z tej instalacji. Jeździ jak na benzynie i w ogóle jest super. ALE, gdy przychodzi zima i już czuć chłodek to jak chcę pocisnąć go prawie do czerwonego pola na obrotomierzu to centralka zaczyna pikać i przełącza się na benie. Zachowuje się tak jak by błęda złapała. Nie zawsze się to dzieje. Można powiedzieć że częściej da się to wywołać gdy jest zimno. Jak jest ciepło, środek lata to sporadycznie robi mi takie numery.
Instalacja jest nowa, na gwarancji, przejechane jest na niej jakieś 18000km.
Jeśli mam sobie sprawdzić czy występuje wtedy jakiś błąd żeby dociec co go boli, to proszę mi tu podpowiedzieć jakie oprogramowanie i przewód mam sobie zakupić.
W sumie nie jest to może jakiś tam duży problem i da się z tym żyć, no ale ja jestem dociekliwy i wolałbym wiedzieć dlaczego się tak dzieje.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Nexia 1.5 16v / Corsa 1.2 16v
Imie: Michał
Pomógł: 157 razy
Wiek: 25
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6088
Skąd: SY
Wysłany: 2017-12-17, 16:35   

masz dupiate cisnienie gazu, co wynika albo z lipnego ustawienia lpg albo z lipnego montazu.



War... war never changes...
 
 
Michoł
Miszcz młotka


Auto: Lamus 1.5 16v
Imie: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 42
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-12-18, 11:07   

No dobra, czyli chodzi o ten czujnik co jest na wężu gumowym który idzie z parownika na listwę wtryskową? Wydaje mi się że ten czujnik działa. Jak jest mało gazu w butli i chcę przy szaleć to nie mam pretensji że mi zapika i się przełączy. Wiadomy jest zbyt małe ciśnienie gazu na listwie wtryskowej i nie ma czym pogonić. Jak jest butla na full to wtedy się tak nie robi, a przynajmniej tak mi się wydaje. Raczej zaczyna się to dziać jak jest połowa.
Obstawiam że jest coś źle skalibrowane. Nie mam żadnego dobrego znajomego gazownika. W zakładzie w którym zakładałem instalacje zgłaszałem dwa razy ten problem. Za pierwszym wmówiono mi że świece są do wymiany, a za drugim akurat nie udało się wywołać usterki. Był podpięty na sprawdzenie błędów i podobno nic tam ciekawego nie pokazał a przynajmniej tak twierdzi technik.
Bobek podpowiedz jak mam poradzić sobie w tej sprawie. Może kupie jakieś oprogramowanie i będę mógł tu wyskoczyć z jakiś parametrów ustawień, żeby można było rozjaśnić sprawę. Chyba ze jest jakiś inny sposób? A może być tak że to podciśnienie co idzie to tego czujnika jest nieszczelne?
 
 
rgre

Auto: nubira l 1.6 16V lpg lllgen
Imie: Roman
Pomógł: 736 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7435
Skąd: w-wa
Wysłany: 2017-12-18, 11:21   

olewasz gwarancję ?
masz dwa wyjścia, demontaż i zwrot kasy, oraz zabawa samemu > http://lpg-forum.pl/
interfejs i patrzenie nic Ci nie da, musisz się nauczyć ją regulować i nie będzie to kopiuj-wklej, tylko trzeba ustawiać wszystko indywidualnie pod konkretny samochód i instalację.
interfejsy są do kupienia w internecie, darmowy program na stronie producenta http://www.ac.com.pl/
 
 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Nexia 1.5 16v / Corsa 1.2 16v
Imie: Michał
Pomógł: 157 razy
Wiek: 25
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6088
Skąd: SY
Wysłany: 2017-12-18, 19:12   

A moze podasz konkretne podzespoły tej instalki, foty montażu i w jakim silniku zalozona jest?
Bo tak to wróżenie, moze kwestia polega na montażu, regulacja była lipna, przez 18k wtryski sie wypracowały i puszczają albo leją albo gdziekolwiek indziej się traci ciśnienie w instalce i tyle.
Serwisowac zeby nie utracic gwarancji mozesz CHYBA w kazdym autoryzowanym serwisie o ile będzie wpis w ksiazce - szukaj kogos polecanego w okolicy kto temat ogarnie i tyle.
No i foty oraz podzespoły instalacji plz, bo cos czuje ze tu też będzie grubo :D

Ja nie jestem specem od gazu, zakładałem u słabonia, zrobił 30k km w rok, but był często w podłodze, odcina równie często była prawie zaliczana i nie robił cyrków ;)



War... war never changes...
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Michoł
Miszcz młotka


Auto: Lamus 1.5 16v
Imie: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 42
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-12-19, 11:54   

Wrzucam zdjęcia tej mojej instalki.

Zdjęć butli raczej nie ma sensu robić, butla w kole zapasowym.
 
 
diablo0097
Oraczeł

Auto: Daewoo Lanos 1.6 16V B+LPG
Imie: Adam
Wiek: 21
Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 61
Skąd: okolice Płocka
Wysłany: 2017-12-22, 07:27   

Spróbuj nagrać tą sytuacje i walcz o swoje z tym gazownikiem co ci zakladał. W końcu zapłaciłeś mu za założenie to niech dojdzie czemu nie działa. Skoro nic nie wiesz na temat strojenia gazu to nie bierz się za to, szkoda czasu i silnika.
 
 
Michoł
Miszcz młotka


Auto: Lamus 1.5 16v
Imie: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 42
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-12-22, 14:07   

Diablo racze nie ma co nagrywać. Po prostu często się zdarza że po przekroczeniu 4.5tyś obr, lubi się przełączyć na benie. Myślałem że ktoś coś podpowie, bo może są tu ludzie którzy siedzą w tym fachu. Ogólnie to mam jakieś pojęcie jak to działa.

Wezmę się za to sam, gwarancja to pic na wodę fotomontaż. Gwarancja jest na dwa lata, już miną rok i nic się nie dzieje z tą instalką oprócz tego defektu. Na pewno przelatam jeszcze te następne 15 - 17 tyś. km i czeka mnie znowu wymian filtrów. To zrobię znowu wciągu nowego roku i koniec gwarancji. Jest to postawione nawet na dobrych gratach więc tym bardziej się nie obawiam że klęknie mi jakaś część. Tak jak też wspomniałem da się z tym żyć, bo nawet jak się przełączy to robi się to płynie i gdy nawet wyprzedzam nie odczuwam tego, tylko po prostu muszę znowu przełączyć ręcznie go na gaz. A w tym zakładzie co zakładałem mają zawsze cały plac zawalony i ciężko się do nich dostać, terminy mają po dwa, trzy tygodnie. A ja jestem ciężki klient z usterką co nie zawsze chce wyjść właśnie w ten dzień i o tej godzinie co akurat jestem umówiony :)

Sprawdzę najpierw jakie przychodzi ciśnienie na listwę podczas obciążenia (czyli jak jadę), możliwe że jest źle wyregulowany reduktor (za niskie ciśnienie). Na razie mam taki pomysł. Wydaje mi się że to będzie najprędzej, bo mapa jest dobrze, jeździ jak szatan tak jak na beni więc tu nie ma co grzebać. I jak się nie przełączy to ciągnie na podtlenku do samego końca.
Zajmę się tym po nowym roku. Da mi to czas ma myślenie, a może też ktoś tu jeszcze coś ciekawego napisze :)
 
 
rgre

Auto: nubira l 1.6 16V lpg lllgen
Imie: Roman
Pomógł: 736 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7435
Skąd: w-wa
Wysłany: 2017-12-22, 15:09   

do czasu kupna lub zrobienia interfejsu poczytaj o dotryskach benzyny i zapętlaniu wtryskiwaczy.
 
 
seb.ryn

Auto: Lanos 1.6 16V
Imie: Sebastian
Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 45
Skąd: Tuchów
Wysłany: 2017-12-22, 21:33   

reduktor mało popularny, raczej niższa półka, posiada duże zwężenie przy filtrze fazy ciekłej, ciekawe jak trzyma zadane ciśnienie? Dobrze byłoby się podłączyć pod kompa LPG i sprawdzić o ile spada ciśnienie przy bucie w podłodze. W programie masz zapewne ustawione min ciśnienie gazu i czas jego trwania, po przekroczeniu tych wartości przełącza na PB. Dodatkowo niskie temperatury sprzyjają temu zjawisku. Bez podłączenia szkoda wróżyć z fusów.
Sam czujnik ciśnienia i temperatury LPG powinien być jak najbliżej listwy za filtrem FL. Sterownik również nie jest zamontowany zgodnie z zaleceniami.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt