X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Leganza] wysokie obroty podczas jazdy 2000 spadają po zatrz

Autor Wiadomość
kamil_84leganza

Auto: leganza 2.2 136km
Imie: kamil
Dołączył: 07 Sty 2018
Posty: 1
Wysłany: 2018-01-07, 10:10   [Leganza] wysokie obroty podczas jazdy 2000 spadają po zatrz

witam mam leganze 2.2 b+lpg mam problem taki że podczas jazdy na biegu obroty trzymają się na 2000 1500 różnie trzymają się tak do zatrzymania auta puszczeniu hamulca sprzęgła na luzie teraz już powoli i na luzie się trzyma na komputerze pokazuje tylko czujnik położenia pedału gazu ale sprawdzałem z mechanikem i mam tylko linke podłączoną do pedału i do przepustnicy wymieniłem krokowca zaadaptowałem wyczyściłem przepustnice też zaadaptowałem było słychać że działa uszczelniłem dolot odma ok filter gazu wymieniony powietrza też zauważyłem pod światłem że jest szczelina w łopatce przepustnicy nie wiem czy to może to mechanicy to już wogle porażka wymieniłem już rozrząd parownik jedan nawet dawał jej z miesiąc jeździ już rok naprawdę niewiem co zrobić lubie ten samochód ale powoli trace siły do niej oleju niebierze niechce żeby skończyła na złomie
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 165 razy
Wiek: 34
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 21352
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2018-01-07, 10:21   

Brak Tagu! Kliknij tutaj aby dowiedzieć się jak go uzpełnić.


Co nie zmienia faktu, że patrzymy gdzie o co pytamy...
Przenoszę.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
jabol97

Wiek: 20
Dołączył: 04 Kwi 2017
Posty: 13
Wysłany: 2018-01-07, 13:11   

Przydałoby się trochę interpunkcji, bo nie wiadomo, które zdanie gdzie się zaczyna i co z czym połączyć.
 
 
rgre

Auto: nubira l 1.6 16V lpg lllgen
Imie: Roman
Pomógł: 725 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7333
Skąd: w-wa
Wysłany: 2018-01-07, 14:34   

jest błąd, którego nie ma ?
czym to było sprawdzane ?
pokaż, lub napisz, ilu pinowe masz gniazdo diagnostyczne, i jaki masz zawór EGR.

przepustnica ma dwie wtyczki ?
czujnik TPS i jego wiązka do sprawdzenia. druga wtyczka w przepustnicy, oprócz tej krokowego.
wstępnie, pomiędzy czarnym przewodem i ciemnoniebieskim ma być 0,33V na wpiętym czujniku.
między szarym i czarnym ok 5V.
igła i miernik potrzebne.
kamil_84leganza napisał/a:
zauważyłem pod światłem że jest szczelina w łopatce przepustnicy
nie powinno być, przy czym klapka-łopatka nie może się blokować w obudowie przepustnicy.
klapka mocno przykręcona do ośki ?
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt