X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] Urwany/luźny pasek rozrządu

Autor Wiadomość
et21

Auto: Matiz
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2016
Posty: 69
Wysłany: 2018-01-20, 14:50   [Matiz] Urwany/luźny pasek rozrządu

Witam,

żona zgłosiła, że auto zgasło i już nie dało się uruchomić.
Dzisiaj w końcu miałem chwilę, żeby zajrzeć do niego. Nietypowy dźwięk przy kręceniu rozrusznikiem - no to chyba problem. Odkręciłem lekko osłonę paska, zajrzałem do środka - i wszystko jasne :(

Pytanie, co teraz począć...
- Zezłomować auto i wziąć następne - w tym właśnie zrobiłem przegląd, buda nie zgniła (parę lat temu miał robioną konserwację), części dobrze utrzymane, mechanik go zna. Opcja za 2-3k PLN. Raczej odpada.
- Remont silnika? Nie wiem ile, ale chyba mechanicy niechętnie to robią.
- Kupić na Alle drugi silnik i zamontować? Koszt silnika 500, koszt montażu drugie 500.

Pozdrawiam
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2018-01-21, 10:54   

Wiecej nie wyjdzie zrobienie tego silnik z pierścieniowaniem. Kupując drugi silnik nie wiesz co kupisz do tego 1000 dolicz rozrząd nowy olej i filtr do tego niewiadomo w jaki jest stanie.
 
 
Robaszek127


Auto: Getz 1.3 + LPG
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 2363
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 2018-01-21, 19:11   

Jeśli tłoki nie uszkodzone zostaje zakup głowicy lub jej naprawa. Wyjdzie taniej bo nie trzeb szukać drugiego i go montować. Tylko potem nie zakładaj rozrządu z allegro za 100zł.
Chyba, że dół uszkodzony to zostaje tylko zakup drugiego silnika. Ale jeśli mechanik weźmie 500zł za samo założenie to chyba lepiej dołożyć i kupić inne auta. Choć wiadomo szkoda jak się ma pewne autko.
 
 
 
et21

Auto: Matiz
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2016
Posty: 69
Wysłany: 2018-01-26, 17:46   

Hmmm... dzięki.

Mechanik już umówiony, części kupione; remont tego silnika ma wyjść ok. 900zł.
Rozrząd INA z Automatora - może być?

Ale tak sobie myślę - czy mógłbym sam zmienić pasek i zobaczyć co z tego wyjdzie? Sam pasek, nawet bez pompy ani napinacza (chyba że to jest awaria pompy albo napinacza), po taniości. Przecież już więcej bałaganu w tym silniku nie zrobię niż już jest.

Czy da się zmienić pasek na parkingu pod blokiem?

Pozdrawiam
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 47
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2018-01-26, 20:26   

Cytat:
Czy da się zmienić pasek na parkingu pod blokiem?
da rade
et21 napisał/a:
Ale tak sobie myślę - czy mógłbym sam zmienić pasek i zobaczyć co z tego wyjdzie?
pewnie nico :D małe szanse ze po zerwaniu paska nic sie nie stało z zaworami




 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
et21

Auto: Matiz
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2016
Posty: 69
Wysłany: 2018-02-01, 18:47   

No to ciekawe.

Zamówiłem taksówkę, zaholowałem auto do mechanika.

Zerwał się pasek, mimo że Conti - był już popękany ze starości. Moja wina, chociaż byłem przekonany że niedawno w tym aucie rozrząd robiłem.

Mechanik założył nowy rozrząd, odpalił i silnik działał bez problemu, wszystkie cylindry.
Wymienił uszczelniacze, wyregulował zawory, pojeździł, powiedział że ma zostać do jutra żeby sprawdzić czy nie ma wycieków. Jutro mam odebrać auto.
Prosiłem jeszcze o sprawdzenie kompresji, ale potem zapomniałem zapytać.

Może tym razem jednak miałem szczęście...
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt