Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
witam,
Nie wiedziałem w jakim dziale, ale chyba w tym opisze swój problem
Jak mogę połączyć elektryczny predkosciomierz z Lanosa ze skrzynią F28, aby na liczniku pomiar był właściwy?
Teraz mam założony w F28 ślimak od lanosa i jak jade 120km/h to pokazuje mi na liczniku 60km/h Jak to przerobić? c20let ma na linkę więc od Opla chyba nic nie podejdzie ;/
Pozdrawiam,
Auto: Lancer
Imie: Przemek Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 283 Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-10-31, 14:11
Zrobię mały OT!
Auto już jeździ Wystrojone
Marcin-Lani
Auto: Lanos Turbo Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 233
Wysłany: 2008-10-31, 14:24
kisiel napisał/a:
Auto już jeździ Wystrojone
Jeździ, ale tylko seria 210KM Wrażenia sa niesamowite, to co było przy 160KM na 1,6T to pikuś.....a co dopiero jak będzie 300KM lub 350KM Dla mnie kosmos
Żeby nie robić OT:
Jak nikt mi nie pomoże to wyskaluję tarczę od prędk. do 300km/h i będzie dobrze wskazywać Jest firma co to przerabia.
Auto: Lancer
Imie: Przemek Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 283 Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-10-31, 15:05
A co z adaptacją mechanizmu licznika z LET'a do Lansa Może w ten sposób
Gratki Pierwszy Lanos LET w PL
Bourne [Usunięty]
Wysłany: 2008-10-31, 15:29
zapytaj się Pieter_Łódź na forum nexia.pl on ma LETA w nexi
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Bradley [Usunięty]
Wysłany: 2008-10-31, 17:12
Marcin-Lani, rozwiazanie problemu to instalacja licznika od calibry. Problem w tym, ze musialbys zmieniac tez deske rozdzielcza, ew. na hybrydzie swojego licznika wlozyc ten z calibry, trzeba ciac.
[ Dodano: 2008-10-31, 17:12 ]
Edit: mowa o nexii, w przypadku lanosa nie wiem jaki ksztalt ma licznik, ale chyba bardziej zblizony do tego z astry, calibry
Marcin-Lani
Auto: Lanos Turbo Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 233
Wysłany: 2008-10-31, 17:26
1 opcja: Lanos ma okragly licznik i może od kadeta by podszedł na linke bo chyba tez jest okrągły.
2 opcja: na tarczy Lanosa zaznaczyć punkty w których Lanek jexdzie 20, 40, 60, 80... itd zgodnie ze wskazaniem GPS-u. Potem na miejscu tych punktów firma wydrukuje mi cyfry, chyba jakims sitodrukiem to robi się. Wówczas bede mial 100km/h w miejsce dawnego 60km/h a przy 200km/he bede mial 300km/h lub więcej
W Nexii jest podobny licznik jak w Astrze, czyli półokrągły a w Lanku okrągły i chyba tylko Kadet ma okrągły licznik.
Marcin-Lani, kadett ma taki sam licznik jak nexia. Kanciaty. Liczniki pasuja zamiennie nexia - kadett, kadett - nexia. No i kadett nie mial nigdy LETa zamontowanego (oprocz kadetta 200tS ale to jest skorupa astry pod inna nazwa), wiec albo zmieniasz na ten z calibry/astry albo drukujesz swoje wlasne tarcze
kisiel
Auto: Lancer
Imie: Przemek Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 283 Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-11-03, 12:35
A jakbyś przełożył sam silniczek ze skrzyni od Lanosa, do f28 Zamiast wyjścia na linkę, zrobił wyjście "na kabel".
Marcin-Lani
Auto: Lanos Turbo Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 233
Wysłany: 2008-11-04, 08:42
kisiel napisał/a:
A jakbyś przełożył sam silniczek ze skrzyni od Lanosa, do f28 Zamiast wyjścia na linkę, zrobił wyjście "na kabel".