Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wolał bym używki, ale OEM. Przynajmniej profilować na ciepło ich nie trzeba.
Co do tego jeszcze... Wkręty nierdzewne 5x16mm, podkładki pod wkręty (nierdzewne) w castoramie kupisz.
Blaszki takie, jak do montażu głośników 6 szt- wsuwasz w zderzak, 4 kołki, którymi łapiesz nadkola przy amortyzatorach (po 2 na str), 2 (albo 4) kołki kwadratowe do przednich błotników, które są za kołem na wysokości progów, po 1 plastikowej nakrętce na stronę- one są poniżej drążków kierowniczych wewnątrz wnęki na koło i jeszcze po 1 kołku na stronę, które są we wnękach z przodu auta, jakby Ci to opisać, włażą w podłużnice nad zaciskami z przodu. Jak zdejmiesz koło, będziesz widział otwór.
No tyle.
A zaślepki pod zderzak masz?
Auto: Lanos S 1,4 8V
Imie: Igor Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 07 Sty 2018 Posty: 32 Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2018-02-21, 17:09
Dzięki wielkie za szczegółową odpowiedź, ale... jednak chyba mam nadkola
Tak to jest jak się wraca z pracy po 21 i nie ma czasu zajrzeć pod koło jak jeszcze jest jasno...
Podczas oglądania silnika ktoś zasiał we mnie wątpliwość, że nie mam nadkoli podczas oglądania silnika, bo jest tam taki prześwit:
Czy tak ma być?
Inne ujęcia:
Nie wiem też o jakich zaślepkach pod zderzak mowa. U mnie to wygląda tak:
Prawidłowo? Oczywiście poza brakującym wkrętem.
Ten brakujący wkręt to, tak jak pisałeś, wkręt nierdzewny 5x16mm + nierdzewna podkładka?
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Zielony Prezes
Auto: Lanos SE 1.5 8V 86 KM LPG /Opel Vectra C
Imie: Wojtek Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3191 Skąd: WPN
Wysłany: 2018-02-23, 10:33
igor napisał/a:
ale... jednak chyba mam nadkola
oczywiście że masz nadkola ja też tak mam
Nie spać, zwiedzać, zapier....
igor
Auto: Lanos S 1,4 8V
Imie: Igor Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 07 Sty 2018 Posty: 32 Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2018-02-23, 14:27
Ostatecznie myliły mnie te dziurki wokół otworu, którym wychodzi drążek kierowniczy, ale już Mangueira mi napisał, że też tak ma. Teraz Ty, Zielony, piszesz to widocznie tak ma być
Pozostaje mi wykręcić ten wkręt z drugiej strony, i dokupić na wzór
Jonecky Grupa Podkarpacka
Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał Pomógł: 322 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 7233 Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2018-02-23, 14:48
igor, brakuje wam czegoś
W polakach zaoszczędzali na czym sie dało, w koreańczykach są dodatkowe osłony drążków kierowniczych
Auto: Lanos 1,5 8v
Imie: Pablo Pomógł: 55 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Gru 2014 Posty: 330 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-23, 15:16
igor napisał/a:
Ostatecznie myliły mnie te dziurki wokół otworu
Cytat:
w koreańczykach są dodatkowe osłony drążków kierowniczych
No też się zacząłem zastanawiać nad tymi otworkami. Coś zbyt dużo ich tam jest i zbyt regularne żeby były "ot tak sobie". Ja jestem pewien, że od nowości tam nic nie było i rzeczywiscie mam "polaka". Tak wiec to nie od klasy S, SE czy SX zależy tylko od kraju pochodzenia.
Edit:
Dobra znalazłem je. Nr katalogowe: z ABS: lewa 96243910 i prawa 96243912. Bez ABS: lewa 96243909 i prawa 96243911 .
igor
Auto: Lanos S 1,4 8V
Imie: Igor Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 07 Sty 2018 Posty: 32 Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2018-02-24, 06:56
Tylko widzę, że nie da się ich założyć bez ściągania drążka... Chyba, żeby rozciąć w jednym miejscu...?
Mangueira
Auto: Lanos 1,5 8v
Imie: Pablo Pomógł: 55 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Gru 2014 Posty: 330 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-24, 10:18
igor napisał/a:
nie da się ich założyć bez ściągania drążka
Nie całego drążka tylko jego końcówki a to jest chwila moment
Lanos Lanos DU Lanos - jesteś twardy jak kabanos
Mam w ofercie rosyjskie sportowe wałki rozrządu i kolektory wydechowe Więcej info na PW
1robecki leń
Auto: Lanos
Imie: Robert Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Lut 2017 Posty: 365 Skąd: Chorzów
Wysłany: 2018-02-27, 11:13
Tak, wkręt nierdzewny + podkładka i święty spokój.
U mnie mam wszystkie wymienione, łącznie z blaszkami nasuwanymi na zderzaki i zapsikane są tectylem z Valvoline, by korozja ich nie tykała i po czasie dało się to bez urywania czegokolwiek rozkręcić.
Jak przedmówcy piszą, w polskiej edycji nie ma, a w koreańskiej są osłony drążków.