X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] C20XE zmiana alternatora na 120A

Autor Wiadomość
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 52 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4072
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2018-03-24, 20:39   [Lanos] C20XE zmiana alternatora na 120A

Poniewaz moj alternator (70A) ladowal zaledwie 13,6V i zmiana regulatora ni epomogla postanowilem zmienic go na altek 120A. Kolega Swirek podpowiedzial mi ze zakladal u siebie alternator a Vectry C wiec zdecydowalem sie na taki sam.
Lista potrzebnych czesci:

1. Alternator z Vectry C 1.8 (120A)



2. Kolo pasowa z Astry F (1126601529). W alternatorze oryginalnie jest kolo pasowe na pasek wielorowkowy.



3. Lapa dolna alternatora z Leganzy 2.0. Prawdopodobnie pasuje tez z Vectry B 2.0 16V.



Majac te czesci alternator pasuje p&p. Mozna wymienic go od gory jednak z kanalem bedzie latwiej. Problemem jest ograniczony naciag paska, oraz to ze altenator trzeba montowac z paskiem zalozonym na kolo.






Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Kosiarz88


Auto: Lanos 1.5 16v
Imie: Krzysiek
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 256
Skąd: Tychy
Wysłany: 2018-04-01, 20:37   

Wady i zalety takiego rozwiązania ? Domyślam się, że silnik ma trochę większy "opór" przy mocniejszym alternatorze, czy się mylę ?



Silnik: 4-2-1 + bandaż, zimny dolot, stożkowy a'la HKS
Zawieszenie: Vogland - 30mm z VA, Bilstein B4, stabilizator tył. Rozpórka góra, dól 970kg 107 PS
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 52 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4072
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2018-04-04, 10:27   

Kosiarz88 napisał/a:
Wady i zalety takiego rozwiązania ? Domyślam się, że silnik ma trochę większy "opór" przy mocniejszym alternatorze, czy się mylę ?


Nie sadze zeby to mialo znaczenie. W koncou wystepowal zarowno z silnikami 1.8 jak i wiekszymi.W porownaniu do pompy wspomagania czy przedewszystkim kompresora od klimy to zadne opory.



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
nadol


Auto: Mondeo diesel :D
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 465
Skąd: tyle hałasu ??
Wysłany: 2018-04-04, 13:25   

strus napisał/a:
3. Lapa dolna alternatora z Leganzy 2.0. Prawdopodobnie pasuje tez z Vectry B 2.0 16V.

Tak, łapa z Vectry B 2.0 16v pasuje.
strus napisał/a:
Problemem jest ograniczony naciąg paska, oraz to ze alternator trzeba montować z paskiem założonym na kolo.

Nie mam problemu z regulacja czy wymiana paska. Koło pasowe z c20xe alternatora (Delco) na wąski pasek i regulacja jak w oryginale. (Paska nie wymieniałam na dłuższy czy krótszy).



[R.I.P]Lanos C20let+F28 http://daewooforum.pl/temat72288.html
Sprzedany Lanos Sport http://daewooforum.pl/temat78857.html
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt