Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
To jest zależne od parametru wysokości temperatury przełączenia instalacji LPG którą ustawia gazownik podczas korekty ustawień .I ogólnie wiadomo że latem to trwa chwile a zima ten czas jest wydłużony .
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil
Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-30, 12:16
I wytłumacz jeszcze, jaki jest sens prowadzenia podobnego zestawienia?
Biorąc pod uwage to co napisal Empty, różnorodność instalacji LPG oraz stylu i warunkow jazdy do rozgrzania?
No i fakt ze dane moga być powtarzalne tylko przy jednym okreslonym scenariuszu?
Nie są to dane ktorymi powinno sie porownywac, kazda instalacja powinna być wyregulowana indywidualnie.
Temat leci do HP.
Modzel Grupa Mazowiecka
Imie: Marcin
Wiek: 37 Dołączył: 17 Kwi 2008 Posty: 1045 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-02, 18:02
Iemix, Możesz ustawić o 12 st. C w górę. Porównanie nie ma sensu.
Instalacja BRC 2gen. na mieszalniku. W obydwu autach.
Odpalam, zapinam jedynkę, ruszam, dodaję więcej gazu, przełączam na 2 bieg w międzyczasie solenoid robi klik, puszczam sprzęgło dodając gazu i już leci na gazie.
Lato, zima, czy na plusie, czy na minusie.
W poprzednim lanku 1,5 16v gaz był już założony od 8 lat i działał. Miał najechane 170kkm, a przy jakim przebiegu poprzedni właściciel założył gaz nie wiem. Zrobiłem nim 40 kim, wymieniłem reduktor i emulator wtrysków, regulacja i kolejne 30kkm bezproblemowo, wymieniając tylko filtr gazu co roku.
W drugim, tym 4dr, którym teraz jeżdżę, gaz był od nowości, fabryczne bedini.
Kupiłem go, jak miał niecałe 70 kim, reduktor i elektronikę od gazu wymieniłem przy przebiegu ponad 140 kkm. Teraz ma 190kkm i nic niepokojącego nie dzieje się.
Jedynie, jak mam szyby w zimie zamarznięte tak, że trzeba skrobać, odpalam na Benie, po paru sekundach przegazowuję delikatnie, by gaz się włączył i niech się grzeje, a ja szkrobię i odśnieżam.
Nie wyobrażam sobie, by mieć auto z instalacją LPG i grzać go na benzynie, bo dla mnie to ujnia, nie wyobrażam sobie szarpiącej, strzelającej, czy zamulającej instalacji, bo dla mnie to oznacza dziadowską instalację, albo ujowego gazera, który powinien świnie pasać, a nie auta tykać.
Srebrny 4dr od nowości jeździ na syntetyku i oleju od wymiany do wymiany nie ubywa.
Podsumowując, gaz włącza mi się po max 10 sekundach.
To dobrze, że masz 2 generacje brc i pancerny parownik co to wytrzymuje. W tico też miałem tylko gaz i jeździło kupę.
Teraz mam brc seqent 24 i cudowny najdroższy parownik. Nie wiem ile miał przejechane na parowniku oryginalnym ale po wymianie membran na zamiennik wytrzymały tylko ponad 2 lata. Ga zustawiony chyba na 25stopni.