Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Za 3 tysie teraz ciężko lanosa kupić by był w miarę do jazdy a co dopiero leganze. Jedyna rada troszkę zastanowienia nas zakupem by potem nie było płaczu, że remont silnika wyjdzie tyle co cały samochód
Znajomy starszy człowiek kupił od kobitki lanosa podobno mało jeżdżonego na dojazdy do pracy. Na remonty wydał już z 2 razy tyle co był wart. Więc lepiej kupić nawet głupiego fiata seja niż samochód gdzie nawet części ciężej kupić ale za to jak limuzyna.
Tertes
Dołączył: 05 Kwi 2018 Posty: 7
Wysłany: 2018-04-10, 17:57
Tylko większość leganz to tak do 3 tysięcy są sprzedawane i nie wiem czy to się bierze stąd, że po prostu za więcej jest bardzo mały popyt takim samochodem mimo że jest dobrze zachowany, w sumie to i droższy może być miną.
nie wiem czy to się bierze stąd, że po prostu za więcej jest bardzo mały popyt takim samochodem mimo że jest dobrze zachowany
dokładnie, mam leganze z lpg,skóra,klimatronik, przebieg 270kkm silnik na syntetyku,wszystko sprawne. ale co z tego jak nikt nie uwierzy w ten przebieg,ani ze silnik nie bierze oleju. wszyscy sprzedaja za około 2-4tys i nikt mi nie da za nią 7tys,wiec ma u mnie dożywocie i dopóki sprawna bedzie jeździć większośc za 7tys kupuje przysłowiowego paska albo a4
Też jeżdżę leganzą już 7 lat. 285kkm przebiegu, pewnego. Panewki wymienione, bez problemu dostępne, nie korea ale ponoć lepsze niemieckie. Rdza trochę bierze lewy rant błotnika, ale pewnie dla tego, że kiedyś przerysowałem i nie zaprawiłem. Oprócz tego bardzo fajne auto, komfortowe, bezawaryjne. Przednie fotele skóra podgrzewane wymieniłem z daewoo ewandy bo pasują plug&play i kolorystycznie bez różnicy. Tarcze kotwiczne też już wymienione jakieś 5 lat temu, zawróciłby na ręcznym, chociaż nie próbowałem, bo szkoda auta. LPG jeszcze z blosem, prosta i bezawaryjna instalka.. Lubię to auto, choć mam 3 inne
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
michok
Auto: Nubira II Kombi CDX 2.0+LPG
Imie: Michał Pomógł: 49 razy Wiek: 38 Dołączył: 24 Wrz 2012 Posty: 1649 Skąd: Góra + Wsch
Wysłany: 2018-04-24, 11:00
Piotr, zbiorniki paliwa sie pojawily na allegro w cenie 600 zl xd
Piotr Weteran
Auto: Nubira 2.2.2.
Imie: Piotr Pomógł: 541 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 1004 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-24, 23:34
michok napisał/a:
Piotr, zbiorniki paliwa sie pojawily na allegro w cenie 600 zl xd
Kur... robi się auto dla konesera :-) . Tarcze kotwiczne 1000 , wałek posredni kolumny kierwniczej 300 , głupia klamka tylna do Nu kombi 200 , alu pokrywa do 2.0 350 , a teraz jeszcze zbiornik za 600 .