Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Napewno blotniki byly malowane, i maska bo trzeba ja troche zgrac ze zderzakiem. Ale to 15letnie auto wiec nie ma co wymagac zeby byla igla.
W sumie o ile zderzka mogl by byc z GTS, to lampy te zwykle na xenonie sa ladniejsze tylko wystarczy je przepolerowac. Te z GTS z czarnymi wkladami jakies takie laciate sa.
Zdarza się Zbyszek będzie wiedział co ma i jest świadomy że błotniki malowane więc można się spodziewać jaka jest historia. Byle by bezawaryjnie latała a resztę autor ogarnie i spersonalizuje gablotę pod siebie.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2018-04-08, 21:02
były jeszcze takie bixy
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Ciekawi mnie czy zawias jest seryjny, bo dzis wjezdzajac do garazu wjechalem do polowy i oparla sie na wydechu/podlodze. Teraz cos trzeszczy :/ o dokladce nawet nie wspomne...
Vectra nacieszylem sie 3 dni po czym przestala odpalac. Objawy wskazywaly na CIM, jednak okazalo sie ze winny byl kluczyk. Kolega RIPER dal mi kontakt do fachowca ktory ogarnol mi ten temat i jak si eokazalo koszta ni ebyly takie straszne jak zakladalem. Zostalo jeszcze tylko zmienic czujnik kata skretu ale wazne ze auto juz jezdzi
RIPER napisał/a:
a może springi z przodu popękane ? bo to się w tych furach trafiało trochę zabawy przed Tobą żeby to zweryfikować
Znalazlem w papierach kwity z dojczlandi. W 2010r zakladane byly sprezyny H&R wg opisu -35mm wzgledem serii i -15mm wzgledem sportow z GTS. Te sprezyny daly mi sie ostro we znaki podczas zaladunku auta na lawete...
H&R w vectrze ssie pałke, takie moje zdanie
Nie dosyć, że siedziało niżej niż deklarowane -35 to jeszcze auto sie źle prowadziło.
Eibach załatwił sprawe
Prowadzi sie mega dobrze na H&R ale troche za malo komfortowo. Pewnie kiedys przesiade sie na Eibachy, przynajniej z tylu ale narazie sa wazniejsze rzeczy do oganiecia a tragedi ze sprezynami nie ma.
NAtomiast tydzien temu wpadla instalacja LPG. Tym razem nie bawilem sie w to sam z bratem, a oddalismy auto do jednego z lepszych gazownikow w okolicy czyli DC Auto.
Jedyny mankament to poszarpywanie na 2ce przy niskich obrotach i tu niestety pada podejrzenie na cewke No i raz wywalilo blad sond, jesli si epowtorzy pewnie trzbea bedzi edac emulatory.