Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Na przymiarki wpadly opony Dayton Touring 2 w rozmiarze 245/40R18. Niestety z przodu przy pelnym skrecie opony obcieraly o podluznice. Narazie powedrowaly na tyl, ale bede robil druga probe z dystansem
W Vectrze pękł tylny wahacz (ten od zbieżności). Żeby nie było za łatwo śruba od tego właśnie wahacza była urwana i przyspawana do sanek. Wyjęliśmy więc całe sanki wymieniliśmy wahacze od zbieżności oraz wszystkie tuleje (częściowo poliuretanowe).
Pod tylne sprężyny dałem gumy 0,5cm bo miałem wrażenie że tył jest niżej ale czy dały efekt... ciężko powiedzieć
PS. opony 245 sprawdziły się idealnie. Ostatnio zawadziłem o krawężnik i wszystko przejęła opona ranty nie muśnięte. Przy 235 pewnie by już ucierpiały nie mówiąc o 225...
Przez ostatni rok w aucie wymienione następujące części:
Wahacz lewy przód
Tarcze i klocki przód
Tłumiki
Sprężyny przód + tył
Rozrząd + pasek osprzętu
Przewody hamulcowe miedziane
Przewody hamulcowe elastyczne
Łożysko lewy tył
Opony wielosezonowe
Termostat
Tarcze + klocki tył
Linki hamulcowe
Zaciski hamulcowe tył
do tego oczywiście geometria zawieszenia, uszczelnienie wycieków z miski, polerowanie lamp z zabezpieczeniem, strojenie LPG sondą szerokopasmową i ogólnie pewnie o czymś zapomniałem.