Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2018-04-07, 06:18 [OPEL] Vectra C GTS 3.2v6
Nastepca Leganzy, tym razem mocna seria bez zadnych swapow:
Marka / Model - Opel Vectra C
Pojemność silnika - 3.2 Z32SE
Moc - obecnie okolo 211 (zweryfikujemy)
Rocznik - 2003
Przebieg - 237tys km i rosnie
Modyfikacje - seria
Styling - GTS z lampami i zderzakiem ze zwyklej Vectry
Wyposazenie - 4x szyby prad, klima dwustrefowa, kierownica wielofunkcyjna, komputer pokladowy itd
Car Audio - raczej seria
Zawieszenie - H&R -35mm (-15mm wzgledem GTS)
Hamulce -seria przód 314mm, tyl 292mm wentylowane
Koła - zima Borbet 1002477 17" 7J ET39 opona 225/45R17 Dayton DW510
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2018-04-07, 22:13
były jeszcze bixy skrętne które mam w swoich autach szkoda że nie gadałeś że szukasz bo mam trochę dostępów do takich aut, poza tym może chcesz 19 cali na lato ? bo mi snowflake nie przypadł do gustu i z chęcią się ich pozbędę
P.S. JEDYNY SŁUSZNY MOTOR DO TEGO AUTA !!!
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
były jeszcze bixy skrętne które mam w swoich autach szkoda że nie gadałeś że szukasz bo mam trochę dostępów do takich aut, poza tym może chcesz 19 cali na lato ? bo mi snowflake nie przypadł do gustu i z chęcią się ich pozbędę
RIP budzet byl ograniczony wiec nie rozgladalem sie szczerze mowiac, jechalem obejrzec z ciekawosci bo blisko. Ta byla najtansza na OLX z tym silnikiem i wymaga jeszcze troche wkladu.
Xenon jest a;e raczej zwykly.
Felgi zostaja, 17" to max na nasze drogi, chce utrzymac ladna dopieszczona serie i do tego bede dazyl.
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2018-04-07, 22:19
rozumiem, jak byś miał jakieś pytania odnośnie wozu pisz śmiało bo rozgrzebałem to już na drobne, znam wszystkie typowe usterki wraz z usterkami osprzętu, zawiasu, elektryki, CIM itd
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
rozumiem, jak byś miał jakieś pytania odnośnie wozu pisz śmiało bo rozgrzebałem to już na drobne, znam wszystkie typowe usterki wraz z usterkami osprzętu, zawiasu, elektryki, CIM itd
To odrazu powiedz jak to jest z tym tylem (zawieszenie). Naprawde tak sie sypie? Mechanik podpowiadla mi zeby zakladac poliuretany i spokoj na lata.
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2018-04-07, 22:25
strus napisał/a:
RIPER napisał/a:
rozumiem, jak byś miał jakieś pytania odnośnie wozu pisz śmiało bo rozgrzebałem to już na drobne, znam wszystkie typowe usterki wraz z usterkami osprzętu, zawiasu, elektryki, CIM itd
To odrazu powiedz jak to jest z tym tylem (zawieszenie). Naprawde tak sie sypie? Mechanik podpowiadla mi zeby zakladac poliuretany i spokoj na lata.
brednie, padają najczęściej tuleje pływające, da się je wymienić na aucie, ściągacz fajny do tego około 140 zł i zapominasz o problemie, natomiast jak ktoś nic nie robi przy zawiasie i nawala po dziurach rozwali każdy zawias, mam dwa signumy 3,2 i w jednym miałem styrany zawias to poleciałem odrazu po całości a w drugim tuleje pływające i tak ponad 70 tysi przebiegu spokój a jak poligumy to tylko MBPS są zajebiście wykonane i spasowane
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
rozumiem, jak byś miał jakieś pytania odnośnie wozu pisz śmiało bo rozgrzebałem to już na drobne, znam wszystkie typowe usterki wraz z usterkami osprzętu, zawiasu, elektryki, CIM itd
To odrazu powiedz jak to jest z tym tylem (zawieszenie). Naprawde tak sie sypie? Mechanik podpowiadla mi zeby zakladac poliuretany i spokoj na lata.
brednie, padają najczęściej tuleje pływające, da się je wymienić na aucie, ściągacz fajny do tego około 140 zł i zapominasz o problemie, natomiast jak ktoś nic nie robi przy zawiasie i nawala po dziurach rozwali każdy zawias, mam dwa signumy 3,2 i w jednym miałem styrany zawias to poleciałem odrazu po całości a w drugim tuleje pływające i tak ponad 70 tysi przebiegu spokój a jak poligumy to tylko MBPS są zajebiście wykonane i spasowane
Trzeba wymieniac cale wahacze czy tylko tuleje? Jak tuleje to jaki koszt jakis lepszych?
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2018-04-08, 08:47
ale chodzi Ci o tuleje pływające czy inne części zawiasu ? tuleje pływające lemfordera są trwałe, wymieniasz tylko je, a co do reszty zawiasu to marne szanse że coś odkręcisz jak nie było to nigdy ruszane więc trzeba będzie ciąć
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw