X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Czy może ktoś wie jak się programuje pilota od centr

Autor Wiadomość
Nebilet


Auto: Lanos Sedan
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 325
Skąd: Toruń
Wysłany: 2018-05-06, 09:09   [Lanos] Czy może ktoś wie jak się programuje pilota od centr

Założyłem nowy temat bo na poprzedni już nikt nie wchodzi. Przeczytałem w internecie ze np. po wyjęciu baterii i wymianie lub tp. trzeba zaprogramować pilota. Czy może ktoś wie jak tego dokonać ? Mam takiego pilota, czy można go programować aby otwierał drzwi, bo zamyka a nie otwiera.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Grubsiej

Dołączył: 24 Lip 2017
Posty: 46
Wysłany: 2018-05-06, 13:46   

Wątpię aby po wyjęciu baterii z pilota było potrzebne programowanie. Ja w swoim wymieniałem i było wszystko ok. Zajrzyj do mojego tematu gdzie miałem problem z otwieraniem/zamykaniem z pilota. Stawiam, że padło Ci połączenie siłownika z drutem od klamki. Zdejmij boczek i obejrzyj łączenie.
 
 
Nebilet


Auto: Lanos Sedan
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 325
Skąd: Toruń
Wysłany: 2018-05-06, 17:52   Czy może ktoś wie jak się programuje pilota od centralnego ?

Miałeś rację odkręciła się śrubka która mocuje cięgno idące do siłownika. Wyregulowałem dokręciłem i jeszcze zrobiłem klejem aby się nie odkręciło. Na razie chodzi, ale może mi się zdaje, lecz to zaznaczone na fioletowo, jakby chodziło zbyt ciasno w stosunku do innych drzwi. Wszystko przesmarowane elegancko a mimo to wydaje mi się że chodzi zbyt ciasno i może to jest przyczyną że nie mogę ani otworzyć ani zamknąć ( nieraz ) drzwi. Bo zrobi pstryk jakby siłownik chciał zamknąć a potem jeszcze jedno pstryk jakby siłownik wracał do stanu początkowego. Po kilku próbach udaje się zamknąć lub otworzyć drzwi. To czerwone to są te śrubki które dokręciłem i wyregulowałem. Możesz mnie nakierować na Twój post bo nie mogę znaleźć.
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 783 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7951
Skąd: w-wa
Wysłany: 2018-05-06, 18:28   

a na pewno dokręcasz ? może gwint jest skończony i puszcza po kilku zadziałaniach siłownika ? wyślizgany pręt ? te śrubki ? chyba powinny mieć ostry stożek i punktować/wbijać się w cięgno.
nie zaczepia się ta kostka - tak jak w temacie co podałem Tobie w zbieżnym temacie ?
 
 
Nebilet


Auto: Lanos Sedan
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 325
Skąd: Toruń
Wysłany: 2018-05-06, 18:39   Czy może ktoś wie jak się programuje pilota od centralnego ?

Na pewno dokręcam. Pręty ani drgną pod wpływem przyłożonej siły czyli są ze sobą skręcone na dobre. No teraz chodzi za każdym razem i otwiera i zamyka. Chyba zgłupieję. Byłem u córy dzisiaj to musiałem zamykać na trzy razy, jadąc z powrotem do domu zatrzymałem się przy sklepie i zamknął i otworzył bez zająknięcia, Zajechałem do garażu i zamknąłem na pilota bez żadnego problemu. Ale daję głowę ze po jakimś czasie znów trzeba będzie zamykać na dwa trzy naciśnięcia pilota. A to zamykanie tym cypkiem ręcznie to musi iść z jakimś oporem czy leciutko bo jak pisałem wydaje się że ciut idzie z oporem.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Grubsiej

Dołączył: 24 Lip 2017
Posty: 46
Wysłany: 2018-05-06, 20:28   

Może łączenie być źle poprowadzone lub siłownik, może umierać. Kup sobie siłownik z nowym łączeniem i się pobaw. Ogólnie tania sprawa.
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 47
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2018-05-07, 06:01   

moze siłownik pada, a ten kwadrat co skrecone sa druty nie uderza o blachę? nie haczy o to wyciecie? ja bym troche siłownik inaczej dał bo teraz to troche nie w linni ustawiony jest




 
 
Grubsiej

Dołączył: 24 Lip 2017
Posty: 46
Wysłany: 2018-05-07, 08:02   

Jak mam ustawiony siłownik wyżej, że nie jest w linii i wystarczyło podoginać drut i jest ok :) . Proponuję aby przenieść łączenie trochę w inne miejsce , bardziej na drzwi. W mojej opinii po prostu masz za krótki drut łączący i siłownik nie ma miejsca aby pracować. Ja tak zrobiłem i Lanosetti nie ma problemu z zamykaniem i otwieraniem z pilota.
 
 
Nebilet


Auto: Lanos Sedan
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 325
Skąd: Toruń
Wysłany: 2018-05-15, 11:02   [Lanos]

Grubsiej To jest tylko zdjęcie poglądowe, aby było, w rzeczywistości pręt jest bardzo długi że wystaje za kostką łączącą ona pręty na jakieś 15 cm ( tak na oko ) W załączniku jest właśnie taki długi pręt. A ta kostka która łączy oba pręty jest w miejscu zaznaczonym na czerwono. Tak że możliwości są wielkie przy regulacji i tak wyregulowałem że jak zamek jest zamknięty to siłownik jest w pozycji wciągniętej. do końca.( a może zbyt głęboko wchodzi siłownik przy zamkniętych drzwiach ? ) No i z początku było wszystko dobrze a teraz muszę pilotem naciskać z 5 - 8 razy żeby w ogóle się drzwi otworzyły bo z zamknięciem raczej nie ma problemu. Tak jakby chciało zamknąć ale wszystko się cofa z powrotem i wreszcie załapie. Wkurza mnie to szczególnie gdy gdzieś wyjadę , a tak to w garażu na razie pozamykam wszystkie drzwi na "nypelek" a moje na kluczyk i są zamknięte, ale wtedy nie ma alarmu. Bo widzisz w warsztacie elektrycznym który specjalizuje się w naprawie takich rzeczy jak central;ne zamki zaniosłem im nowiutką centralkę która znajduje się na słupku przy nodze pasażera, to orzekli że była trzepnięta wyjęli wtyczkę i podłączyli centralny zamek gdzieś bezpośrednio do centralki alarmu. Z początku było wszystko OK, ale coś mnie tknęło bo jak zamykałem swoje drzwi na kluczyk zamykały się wszystkie, zrobiłem to a zamykały się tylko moje czyli coś spieprzyli. Ale ja się nie znam na podłączaniu centralnego zamka więc nawet nie wiem jakie przewody podłączyli pod alarm. Jak tak dalej pójdzie to zakupię nowe siłowniki i cały osprzęt i dam założyć od nowa.
 
 
Grubsiej

Dołączył: 24 Lip 2017
Posty: 46
Wysłany: 2018-05-17, 13:39   

Spróbuj założyć nowy siłownik bo może po prostu Ci już umarł. Koszt mały i zrobić samemu to pikuś ;) . Tylko uważaj bo możesz mieć w nowym siłowniku inaczej kable podłączone tak jak ja miałem :D
 
 
Nebilet


Auto: Lanos Sedan
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 325
Skąd: Toruń
Wysłany: 2018-05-17, 13:47   

Grubsiej A powiedz mi jedno, bo wiem z licznych zdjęć i komentarzy że w drzwiach kierowcy powinien być siłownik master, czyli z pięcioma przewodami, natomiast u mnie są tylko dwa i chodzi. Ostatnio przez trzy dni jakoś nie mam problemu z zamykaniem i otwieraniem, ale wiem że przyjdzie dzień gdzie będę musiał wciskać pilota z pięć razy. Czy to jest prawidłowo że siłownik ma tylko dwa przewody ? Bo zakładał ją zakład specjalizujący się w takich rzeczach ANKO SYSTEM. Co jeszcze zauważyłem że jak samochód stoi w garażu i jest zimny nie mam żadnego problemu z zamkiem centralnym, ale jak się przejadę i rozgrzeję silnik to już np. na postoju nie zamknę drzwi na raz. A jak siłownik zamyka drzwi skoro podłączone są przewody które idą do wewnątrz samochodu a z zamkiem jak jest połączony że go zamyka bo nie widzę z drugiej strony żadnych prętów ani niczego ?
 
 
Grubsiej

Dołączył: 24 Lip 2017
Posty: 46
Wysłany: 2018-05-18, 10:00   

Ogólnie mówi się, że główny siłownik powinien mieć 5 przewodów, ale jak widać można to zrobić na typie Slave czyli z dwoma kablami. Też mam siłownik na dwa kable i działa ;)
Trochę nie rozumiem ostatniego zdania. Siłownik musi być połączony prętami do klamki aby zamknął główne drzwi przez co leci sygnał do reszty.
 
 
Nebilet


Auto: Lanos Sedan
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 325
Skąd: Toruń
Wysłany: 2018-05-18, 10:11   

No tak durne pytanie, przecież przewody które idą do słupka wystarczą aby sterować drzwiami, bo myślałem że jest jakoś połączony z drugiej strony z zamkiem :D . A przecież jeden pręt z siłownika wystarczy aby poruszać dwoma sprzężonymi prętami z zamkiem. Czy myślisz że jak wymienię siłownik to będzie działać ? Bo w tej chwili wymieniłem pilota i chodzi w porządku, zobaczymy jak długo. Teraz tylko muszę dać drugi kluczyk do zakodowania bo nie był sprzężony z immobilaizerem. A to koszt 150 zł bo w oryginalnym kluczyku immo jest jakby zaklejone w kluczyku. Widzisz może zapomniałem napisać ale wydaje mi się że ten cypek przy klamce od zamykania drzwi trochę za ciasno chodzi, tak myślę bo w innym drzwiach chodzą leciutko, ale zaglądałem do środka i nic o nic nie wadzi, nic o nic nie trze nie zacina a mimo to mam wrażenie ze chodzi z oporami, może to to i siłownik nie ma siły zamknąć drzwi ?
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 783 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7951
Skąd: w-wa
Wysłany: 2018-05-18, 10:30   

bez siłownika też ciężko chodzi ? ile lat ma ten siłownik ? jest skręcany, zanitowany, czy sklejony ?
masz kluczyk z pilotem ? to chyba samoróbka ?
http://daewooforum.pl/temat83147-15.html
http://daewooforum.pl/temat49355.html
 
 
Nebilet


Auto: Lanos Sedan
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 325
Skąd: Toruń
Wysłany: 2018-05-18, 10:41   

Pilot to nie samoróbka jak i cały centralny. Robiony był w zakładzie do tego powołanym w Toruniu . Zakład nosi nazwę "ANKO SYSTEM" A jeśli chodzi o centralny to jak był założony w 1999 roku we wrześniu tak chodził do niedawna. Tylko miałem dwa piloty a używałem jednego ( tego dokładnie ja na zdjęciu pierwszym ) Jest na dwie baterie 3 V i ma okrągłe przyciski, ten drugi jest na malutkiego paluszka i ma przyciski podłużne ale to tylko szczegół. I na tym chodzi jak na razie. A Immo w kluczyku jest tak głęboko osadzone że nie wiem czy je wydobędę ( mam na my6śłi zaślepkę ) Jeśli chodzi o siłownik to jest taki sam jak na zdjęciu tylko ze czarny.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt