X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

Tuning roweru

Autor Wiadomość
Michoł
Miszcz młotka


Auto: Lamus 1.5 16v
Imie: Michał
Wiek: 36
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 50
Skąd: Kielce
Wysłany: 2018-09-30, 21:54   Tuning roweru

Cześć. Taka ciekawostka dla tych co dużo jeżdżą i są leniwi tak jak ja.
Rowerem jeżdżę do pracy (i nie tylko), bo mam tylko 6km. Szkoda mi paliwa i silnika, bo nawet się dobrze nie zagrzeje. Pod robotą też nie ma gdzie stanąć bo nawawalone tych aut. W świętokrzyskim jednak są podjazdy po nawet 3km, co mnie oczywiście denerwuje bo jestem leniwy. Rowerem też sie wolno jeździ co też nie czasem wnerwia, WIĘC prze konwertowałem swój rower na elektryka.


Silnik 2kW, bateria 14.5Ah. Sterownik niestety wyciska z siebie tylko 1600W.
Teraz cały czas jeżdżę z prędkością powyżej 30km/h. Średnia prędkość to 25km/h. Bez problemu ciśnie to 55km/h. Raz udało mi się rozbujać do 66km/h ale bardzo się zmęczyłem kręceniem gejami. Pod górkę po równym, na największym wspomaganiu leci to 48km/h. Odzyskiwanie energii z hamowania co często korzystam gdy zjeżdżam z górek. Zasięg, jak jadę oszczędnie, pamiętam żeby hamować regeneracyjnie to udało mi się zrobić 90km i jeszcze była bateria ale już na wykończeniu bo czuć że słabo się zbiera. Jak cisnę i średnia jest 30km/h, ścigam się z samochodami ze świateł i jeżdżę czasem na samej manetce bo nie chce mi się gejować, to tak z 50 do 60km zrobie. Bateria przy prawie pełnym rozładowaniu do pełnego naładowania potrzebuje 3,5h na ładowarce 5A.
CENA. Masakra, 4200zł. Ale ja dużo jeżdżę (w dwa i pół miesiące zrobiłem 1200km), nie płacę za to OC, nie leje wahy, obliczyłem że 100km kosztuje mnie 80gr. Bateria wytrzymuje podobno jakieś 700cykli. Silnik bez szczotkowy, w pełni rozbieralny.
WAGA. Rower waży 24.6kg
Hamulce V-brake nie dają rady, jak chcesz jeździć szybko to tylko tarcze, bo idzie się zabić.

Skąd to wytrzasnąłem www.e-biker.pl
Co do samej konwersji to mogę powiedzieć że nie jest to takie proste jak to pokazane jest na filmikach. Jednak trzeba mieć jakieś pojęcia i lekkie zaplecze warsztatowe.

Polecam każdemu kto chce mieć mega tani środek transportu a jednocześnie nie lubi się bardzo pocić. Ja sobie nie wyobrażam że nagle nie mam tego roweru.

Co dalej. Jednak mało mi już mocy. Możliwe że będę budować mocniejszy rower lub podkręce ten mój do realnych 2.5kW, bo jeszcze się tu da coś podrasować.

Dla hejterów od razu mówię że 4 ruchy na programatorze i rower jest legalny, wspomaga do 25km/h. Po zdjęciu blokady wspomaga do 72km/h na obecnym sterowniku :)

Mam ochotę zbudować rower 5kW na napięciu 72V a nie jak dotąd 48V, co pozwoli mi na jazdę do 80km/h :) Ale jak to zwykle bywa, obecnie brak piniędzy.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt