X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Lanos] 1.6 - problem z pompą paliwa

Autor Wiadomość
ojciecmajster

Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 24
Wysłany: 2018-10-23, 14:54   [Lanos] 1.6 - problem z pompą paliwa

Ostatnio coraz częściej mam problem z odpalaniem Lanosa. Po przekręceniu stacyjki pompa paliwa pracuje zazwyczaj 2 sec i wtedy Lanos normalnie odpala. Jednak czasami zdarza się tak, że po przekręceniu kluczyka, pompa w ogóle się nie załącza, albo załączy się na ułamek sekundy. Wtedy nie ma możliwości odpalenia auta. Po kilku próbach kręcenia kluczykiem udaje się w końcu załączyć pompę prawidłowo. Podczas jazdy nigdy nie było problemu. Dzieje się to tylko tak przy uruchamianiu silnika. Czy ktoś wie, gdzie może leżeć przyczyna problemu?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Jonecky
Grupa Podkarpacka


Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał
Pomógł: 308 razy
Wiek: 29
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 7072
Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2018-10-23, 15:00   

Możliwe że przekaźnik już niedomoga lub jego gniazdo.



http://daewooforum.pl/temat68645.html
 
 
 
Mangueira


Auto: Lanos 1,5 8v
Imie: Pablo
Pomógł: 32 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Gru 2014
Posty: 231
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-10-23, 15:30   

Z immobilizerem coś jest na rzeczy. W celu nauki kombinuję teraz z przeróżnymi plikami sterowników pod komputer i na niektórych z nich mam dokładnie te objawy co opisujesz. Sama pompa OK, przekaźnik tak jak pisze Jonecky też podmieniałem a problem nadal występuje.Upewnij się czy masz oryginalny komputer taki jak fabryka dała.



Lanos Lanos DU Lanos - jesteś twardy jak kabanos ;)
Mam w ofercie rosyjskie sportowe wałki rozrządu i kolektory wydechowe :D Więcej info na PW
 
 
misiek5633

Dołączył: 10 Lis 2017
Posty: 27
Wysłany: 2018-10-23, 16:34   

Ja uporałem się z takim problemem niedawno. Wymieniłem pompę paliwa, sprawdziłem przekaźnik i nic. Następnie jak wyczytałem na forum wyczyściłem styki immo kontakt sprayem i też nic. Natomiast pomogło mi przygięcie blaszek w wtyczce cewki immo żeby lepiej stykały i od tego czasu mam spokój. To ta biała w gąbce idąca od stacyjki. Najlepiej odkręc obudowę kolumny kierowniczej i będziesz widział. Długo szukałem rozwiązania i dopiero gdzieś w internecie znalazłem.
 
 
ojciecmajster

Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 24
Wysłany: 2018-10-23, 17:22   

Podmieniłem przekaźnik. Na początku ładnie odpalał za każdym razem i już myślałem, że udało się temat rozwiązać to po dłuższym postoju znowu pompa nie załączyła. Temat z blaszkami faktycznie może pomóc. Powiedz mi tylko proszę jak dokładnie się do tego dobrać i które blaszki podgiąć. Niestety ze mnie mechanik amator. Trzeba coś demontować ze środka, czy te blaszki widać po zdjęciu obudowy? W którą stronę je przygiąć?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
misiek5633

Dołączył: 10 Lis 2017
Posty: 27
Wysłany: 2018-10-23, 17:41   

Ze mnie też majster amator, wszystkiego się uczę sam z internetu i albo się uda albo nie. Ja po wymianie wymianie każdej z wymienionych wyżej części myślałem, że się udało bo akurat mu się zachciało działac dobrze przez dwa dni a później to samo. Co do obudowy to dwie śrubki masz za kierownicą i trzy u dołu obudowy, jak ją zdejmiesz wszystko będziesz widział. Tak jak na zdjęciu wyżej idzie ci kabelek od stacyjki i masz tą wtyczkę w gąbce. Wypinasz ją, trzeba przycisnąc żeby zatrzask puścił, jest pod tą gąbką i tam będą takie dwa pręciki blaszane i dogiąc je delikatnie do środka żeby te lepiej stykały z tą blaszką. Dasz radę sam na pewno.
 
 
ojciecmajster

Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 24
Wysłany: 2018-10-24, 13:41   

Dzięki za info misiek. Dzisiaj zdemontowałem osłony i wypiąłem kostkę. Podgiąłem te blaszki i zobaczymy czy to coś dało. Póki co auto 3 razy odpaliło za pierwszym razem.
 
 
misiek5633

Dołączył: 10 Lis 2017
Posty: 27
Wysłany: 2018-10-24, 14:22   

Nie ma za co, oby działało już cały czas, pojeździsz chwilę to zobaczysz..
 
 
ojciecmajster

Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 24
Wysłany: 2018-11-15, 14:20   

Chyba mogę ogłosić sukces. Po kilkunastu dniach pompa paliwa ani razu się nie zawiesiła. Kto by pomyślał, że to taka pierdoła a już straszyli mnie wymianą pompy, komputera itp. Dzięki za info misiek.
 
 
misiek5633

Dołączył: 10 Lis 2017
Posty: 27
Wysłany: 2018-11-15, 16:53   

Spoko, fajnie że udało się pomóc.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt