X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Leganza] Optymalna temperatura silnika

Autor Wiadomość
e-lite
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-03, 16:45   [Leganza] Optymalna temperatura silnika

witam nigdzie nie moge sie doszukac, czy ktos sie orientuje jaka powinna byc optymalna temperatura pracy silnika w leganzie 2.0 cdx automat '98?

u mnie nie przekracza ona nigdy srodkowej kreski, wydaje mi sie, ze troszke jest za niska nie wiem czy termostat wymienic czy moze taka ma byc??
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Mahmet


Auto: Leganza 2.0 CDX
Imie: Gregori
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 167
Skąd: L-W, Tuchola'ndia
Wysłany: 2008-11-03, 17:12   

Mam również aytomat '00 cdx i kreska nie przekracza środkowej kreski. Jest zupełnie normalne i nie ma się czym przejmować :) Pozdrawiam



 
 
voltom

Auto: leganza 2.0
Imie: Tomek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 268
Skąd: ok GLIWIC
Wysłany: 2008-11-03, 18:09   

ja ma cdx 2.0 ale w manualu i wskazowka jest kreske ponizej polowy i mi sie wydaje ze to jest za malo...
 
 
 
Kat

Auto: Leganza 2.0 CDX
Pomógł: 43 razy
Wiek: 49
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 972
Skąd: Bukowno
Wysłany: 2008-11-03, 18:58   

Nie jest za mało. Ma być poniżej środkowej kreski. Wtedy ma około 90'C i tak ma być.
 
 
e-lite
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-05, 01:27   

dzis obadalem ta temperature dokladniej i przy dosc ostrej jezdzie wskazowka nawet nie dochodzi do 1/4, nie wiem czy w ogole kiedykolwiek przekroczyla ta linie, wyglada to tak jakby silnik w ogole nie lapal temperatury

czy ktos wie jaka jest skala tych podzialek w stopniach? bo tam same kreski sa wiec nic z tego nie idzie wywnioskowac a ksiazki serwisowej nie mam albo jakichkolwiek innych danych na ten temat

nie wiem czy przypadkiem mi termostat nie padl albo inny problem?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Sledz
Grupa Podlaska


Auto: bus
Imie: Bartek
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 1434
Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-11-05, 01:39   

Mi przy zdecydowanie mocniejszej jezdzie temperatura przekracza srodkowa kreske. Optymalna temperatura to jak koledzy pisali wyzej przed kreska srodkowa. Pozdrawiam.
 
 
 
Kat

Auto: Leganza 2.0 CDX
Pomógł: 43 razy
Wiek: 49
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 972
Skąd: Bukowno
Wysłany: 2008-11-05, 14:10   

e-lite napisał/a:
dzis obadalem ta temperature dokladniej i przy dosc ostrej jezdzie wskazowka nawet nie dochodzi do 1/4, nie wiem czy w ogole kiedykolwiek przekroczyla ta linie, wyglada to tak jakby silnik w ogole nie lapal temperatury

czy ktos wie jaka jest skala tych podzialek w stopniach? bo tam same kreski sa wiec nic z tego nie idzie wywnioskowac a ksiazki serwisowej nie mam albo jakichkolwiek innych danych na ten temat

nie wiem czy przypadkiem mi termostat nie padl albo inny problem?
Aż tak nisko być nie powinna. Przy prawidłowej temp. silnika wskazówka utrzymuje się nieco poniżej polowy skali (ciut poniżej poziomu). Sprawdź ogrzewanie wnętrza. Jeśli silnik nie osiąga właściwej temperatury i ogrzewanie jest słabe to może faktycznie termostat nie otwiera dużego obiegu.
 
 
Koenig
Weteran
Moher Power


Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 6281
Skąd: Miechów
Wysłany: 2008-11-05, 14:13   

Ja dwa tygodnie temu założyłem nowy termostat a wczoraj wymieniłem go na inny.
Najpierw otwierał za wcześnie, w granicach 85 stopni, a kiedyś wcale sie nie otwarł, ledwo dojechałem do domu na ful ogrzewaniu ;d
Też uważam że termostat masz do wymiany.



 
 
e-lite
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-05, 15:40   

dzieki za wpisy wymienie termostat i dam znac

pytanie do praktykow - mozna to zrobic samemu? nie bardzo wiem gdzie znajduje sie ten termostat ;-)
 
 
Koenig
Weteran
Moher Power


Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 6281
Skąd: Miechów
Wysłany: 2008-11-05, 15:43   

Nie wiem jak w Leganzie ale w Lanosie to banalna robota. Kup sobie tylko oring pod termostat i trochę płynu bo coś zawsze ucieknie.

[ Dodano: 2008-11-05, 15:54 ]
Termostat wchodzi w zaznaczone miejsce




 
 
e-lite
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-05, 17:58   

tak wlasnie myslalem dzieki

ten plyn to cooling liquid??
 
 
Koenig
Weteran
Moher Power


Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 6281
Skąd: Miechów
Wysłany: 2008-11-05, 18:07   

Płyn to każdy mógł zalać jaki chciał. Fabrycznie był zielony Borygo Eko - przynajmniej w Lanosie. Może przy okazji wymienisz płyn i bedziesz miał pewność co lejesz.



 
 
e-lite
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-05, 18:18   

chyba tak zrobie auto kupilem od kobiety wiec wszystko jest mozliwe niestety :urwanieglowy:

jeszcze raz tnx ;-)
 
 
Koenig
Weteran
Moher Power


Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 6281
Skąd: Miechów
Wysłany: 2008-11-05, 18:20   

Dawno kupiłeś to auto? Rozrząd już robiłeś?



 
 
e-lite
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-05, 18:31   

jakis miesiac temu
rozrzad byl robiony przy 130tys km
na nowym zrobila 25tys km

wymienialem olej w skrzyni i silniku


zrobilem nia 1500km dopiero teraz zaniepokoila mnie ta temperatura
czy te kilometry na dosc niskiej na pewno za niskiej temperaturze mogly bardzo zaszkodzic??
 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt