X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Inny] Nubira III. Reczny hamulec

Autor Wiadomość
vito23

Auto: Lacetti/Nubira III
Imie: Witold
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-11-01, 19:32   [Inny] Nubira III. Reczny hamulec

Witam. Mam pytanie czy pasazerowie na tyle dociazajac tylne zawieszenie, maja wplyw na dzialanie dzwigni hamulca recznego?
Gdy mam ekipe na tyle to hamulec reczny ciezko zaciaga sie a gdy pusty tyl chodzi tak jakby linka byla zerwana ale zaciaga sie reczny. Czy to normalne jest?
Wyglada to tak jakby bylo uzaleznione od pracy zawieszenia na tyle.

Takze problem jest czesto puka prawa tylna strona na nie rownosciach gdy mam pasazera na prawej stronie na kanapie. Dzieje sie tez tak po dluzszym postoju auta czy podrozy gdy chce zaciagnac reczny przy powolnej jezdzie . ten odgloa taki jakby kolo sie mialo urwac :) . To cos to wszystko zwiazane z recznym na prawym tylnym kole . tarczo bebny mam nowe jak i klocki. Szczeki od recznego byly regenerowane.
Przy predkosciach powyzej 60km.h jak zaciagne reczny to prawy tyl jakby jechal po wybojach wrazenie jakby kolo podskakiwalo na 1cm.

Nie mam pomyslow juz co z tym z robic serwisy ciagle to czyszcza smaruja a i tak wraca do pkt wyjscia.


P.S. z gory przepraszam za powielenie tego tematu, wystapil jakis blad przy dodawaniu tematu i wyskoczylo ich kilka. Prosze o uauniecie pozostalych 4 tych samych tematow.




 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 488 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7761
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2018-11-02, 15:04   

vito23 napisał/a:
Czy to normalne jest?
Wyglada to tak jakby bylo uzaleznione od pracy zawieszenia na tyle.
nie jest to normalne
vito23 napisał/a:
Nie mam pomyslow juz co z tym z robic serwisy ciagle to czyszcza smaruja a i tak wraca do pkt wyjscia.
to zmien serwis tam jest banalnie prosty uklad
vito23 napisał/a:
Szczeki od recznego byly regenerowane.
ciekawe jak? wymienione byly wszystkie sprężynki?




 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Nubira II 2.0 CDX
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8432
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2018-11-05, 22:51   

Do sprawdzenia tuleje wahacze tył.
Do wymiany drążki stabilizatora tył L + P strona.



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt