X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Lanos] Chwilowy brak iskry na 1 i 4 cylindrze

Autor Wiadomość
R00kii

Auto: Lanos 1.5 16v
Imie: Jacek
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 9
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2018-11-07, 13:47   [Lanos] Chwilowy brak iskry na 1 i 4 cylindrze

Witam, posiadam Lanosa 1.5 16 v +lpg z 2001 roku, temat był już poruszany na forum ale nie mogę znaleźć odpowiedzi, problem z moim lanosem polega na tym , że podczas rozgrzewania silnika cewka zapłonowa nie daje iskry na 1 i 4 cylinder przez co silnik pracuje jak traktor, cały się trzęsie , wchodzi na obroty ale można zapomnieć o dogodnej jeździe. To co dziwne zdarza się że silnik pracuje bardzo dobrze i zero problemów , ostatnio zrobiłem 200 km i żadnego problemu a następnego dnia znowu zmienił się w traktor , tą sytuacja pojawia się w słoneczne jak i deszczowe dni co więcej na gazie i Pb to samo , ale jak się już rozgrzeje problem znika.
Dosyć podobny problem :
https://www.elektroda.pl/...pic2387157.html
Tutaj był problem ze złączem c 105 swoje również wyczyściłem i wysłuszyłem ale brak efektu.
Co do rzeczy które były wymienione kilka miesięcy temu
Nowe świece
Przewody zapłonowe
Nowa oryginalna cewka
Pompa paliwa
Wszystkie filtry
Wczoraj gdy zmienił się w traktor zapaliła się na chwilkę kontrolka check engine, sprawdziłem błąd 64 - styk A modułu ECM zwarcie do masy
I właśnie mam taki dylemat co to może być za problem, wychodzi że cewka ale na niej przejechałem z 3000 km i jest orginalna, dziwi mnie ten chwilowy zanik iskry czy to wina uszkodzonej cewki czy może jakiś czujnik przekazuje błędne informację. Proszę o pomoc
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Mangueira


Auto: Lanos 1,5 8v
Imie: Pablo
Pomógł: 32 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Gru 2014
Posty: 231
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-11-07, 15:23   

Miałem identyczny problem w Lanosie na benzynie tak, że podczas rozgrzewania silnika nie było iskry a po rozgrzaniu wszystko OK. Problemem była padnięta cewka.
R00kii napisał/a:
Nowa oryginalna cewka

Już nowych oryginalnych GM nie produkują od kilkunastu lat. Do niedawna Delphi produkowało cewki pod szyldem Delphi - GM, ale to nie to samo co dawne GM owskie.
Cewki DAC są dostępne, które od któregoś roku szły na pierwszy montaż, ale też są bez porównania z GMowskimi.
Najlepiej kupić używaną oryginalną 20 letnią GM (wyraźny wytłoczony napis i kilka takich niebieskich plamek) za około 50 zł i taką wstawić.



Lanos Lanos DU Lanos - jesteś twardy jak kabanos ;)
Mam w ofercie rosyjskie sportowe wałki rozrządu i kolektory wydechowe :D Więcej info na PW
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 747 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7540
Skąd: w-wa
Wysłany: 2018-11-07, 15:26   

R00kii napisał/a:
Nowa oryginalna cewka

może trzeba było kupić starą oryginalną cewkę ?
ile przepłaciłeś ?
masz błąd, połączenie od komputera do cewki to jeszcze dwa złącza + takie coś http://daewooforum.pl/temat20771.html, zimne sztywniejsze przewody różnie mogą reagować jak cieplejsze i miększe.
lub po prostu nowa cewka robi :z?ezk?:

R00kii napisał/a:
posiadam Lanosa 1.5 16 v +lpg

czy instalacja lpg wpięta jest do przewodu do cewki ? do styku
R00kii napisał/a:
błąd 64 - styk A modułu ECM zwarcie do masy
 
 
R00kii

Auto: Lanos 1.5 16v
Imie: Jacek
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 9
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2018-11-07, 17:05   

Zaraz poszukam takiej cewki i dam znać

A co do LPG to mam starą instalacje ale wszystko jest prawidłowo zrobione
  
 
 
 
furious

Dołączył: 07 Lis 2018
Posty: 5
Wysłany: 2018-11-07, 17:44   

Witam piszę tutaj bo mam identyczny problem, tylko że nie znika po rozgrzaniu. Brak iskry po ściągnięciu kabla z Pierwszej świecy, po ściągnięciu z 4 świecy iskra bije po obudowie ale reakcji na zdjęcie przewodu też nie ma. świece , kable i cewka nowe, cewka była też podmieniona z innego 16v i to samo.
-sprawdzone błędy jest tylko "64",
-sprawdzone kable od złącza c-105 do cewki jest ok złącze tez suche i czyste,
-złącze i komputer pod siedzeniem też suche i czyste,
-ciśnienie na cylindrach wszędzie ok 13atm,
-w momencie kręcenia silnikiem na wtyczce od cewki pojawia się max, 0,50v na dwóch przewodach na jednym standardowo 12v po stacyjce,
Proszę poratujcie co jeszcze może być przyczyną bo mam już powoli dość
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
furious

Dołączył: 07 Lis 2018
Posty: 5
Wysłany: 2018-11-08, 18:03   

Dziś dodatkowo sprawdziłem ustawienie rozrządu myślałem, że skoro już wszystko ok to może rozrząd przeskoczył i jakież było moje zdziwienie kiedy rozebrałem wszystko i mym oczom ukazał się pięknie, idealnie ustawiony rozrząd , zębatka koła czysta nie uszkodzona i czujnik wału również wygląda na mechanicznie sprawny.
Brakuje sił do tego auta.
Poradzi ktoś coś?!
 
 
Mangueira


Auto: Lanos 1,5 8v
Imie: Pablo
Pomógł: 32 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Gru 2014
Posty: 231
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-11-08, 21:52   

furious, Jeżeli cewka była podmieniana (zakładam że była na 100% sprawna) i dalej to samo to podmień jeszcze czujnik położenia wału korbowego. Z tego czujnika idzie sygnał do komputera, który steruje podaniem iskry w odpowiednim momencie z cewki na 1 - 4 i 2 - 3 cylinder.
Uszkodzenie tego czujnika będzie miało taki sam efekt jak uszkodzenie cewki.



Lanos Lanos DU Lanos - jesteś twardy jak kabanos ;)
Mam w ofercie rosyjskie sportowe wałki rozrządu i kolektory wydechowe :D Więcej info na PW
 
 
furious

Dołączył: 07 Lis 2018
Posty: 5
Wysłany: 2018-11-09, 10:35   

a czy to możliwe że przy uszkodzeniu czujnika nie było by żadnego błędu od niego na komputerze?
 
 
furious

Dołączył: 07 Lis 2018
Posty: 5
Wysłany: 2018-11-09, 17:18   

Właśnie znalazłem rozwiązanie moich koszmarów sennych związanych z brakiem zapłonu1-4 , odpowiedzialnym za taki stan rzeczy był przerwany kabel od wtryskiwaczy zaraz za wtyczką łączącą wiązkę wtrysków z resztą wiązki ,dokładnie pod przepustnicą. Pozdrawiam
 
 
R00kii

Auto: Lanos 1.5 16v
Imie: Jacek
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 9
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2018-11-13, 12:08   

Problem również rozwiązałem , Lanos szalał i zamieniał się w traktor gdyż w kostce która wychodzi od cewki (z prawej strony tu gdzie akumulator ) styki były poluzowane i dlatego miał swoje humorki. Przed wymianą cewki , przewodów i świec zawsze warto zacząć od kabli :D
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt