X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Problemy po remoncie silnika

Autor Wiadomość
syku1987

Auto: Lanos 1.6 sedan
Imie: Przemek
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2015
Posty: 17
Wysłany: 2018-11-21, 21:01   [Lanos] Problemy po remoncie silnika

Witam serdecznie!
Tak jak w temacie, po remoncie silnika zaczęły się problemy z moim samochodem. Silnik nierówno pracuje, dławi się, podczas jazdy szarpie, auto nie ma mocy, zauważyłem też wysokie spalanie. Do remontu skłoniła mnie awaria podczas jazdy, a mianowicie padła uszczelka pod głowicą. Jako, że był rozebrany silnik to i skusiłem się na wymianę pierścieni oraz korbowodu z tłokiem, który był wygięty po awarii.
Podczas metody "spinaczowej" wyświetliły mi się kolejno błędy: 29, 23 oraz 35. Czy sama wymiana tych elementów wystarczy aby mój samochód odżył, czy też świadczą o poważniejszym problemie? Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Przemek
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
.Em.
Grupa Śląska
I Em


Auto: srebrne
Imie: Em
Pomógł: 57 razy
Wiek: 48
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4728
Skąd: SMI
Wysłany: 2018-11-21, 21:35   

na poczatek sprawdz czy masz dobrze pozakladane wezyki podcisnienia .




 
 
syku1987

Auto: Lanos 1.6 sedan
Imie: Przemek
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2015
Posty: 17
Wysłany: 2018-11-22, 04:28   

Dziękuję za trop. Niestety nie pamiętam jak dokładnie były podpięte wszystkie wężyki przed wizytą u mechanika, teraz każdy gdzieś jest podpięty i nie ma żadnego luźnego. Mógłbym kogoś prosić o schemat prawidłowego podłączenia wszystkich wężyków albo chociaż zdjęcia, żeby właściwie je powpinać?
 
 
 
waldimor

Auto: Daewoo lanos 1.6 16V + lpg habeta
Imie: Waldemar
Pomógł: 72 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 826
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-11-24, 17:14   

zanim cokolwiek wymienisz sprawdź wiązkę silnika.
 
 
syku1987

Auto: Lanos 1.6 sedan
Imie: Przemek
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2015
Posty: 17
Wysłany: 2018-11-25, 12:27   

Dzięki za kolejną podpowiedź, wiązkę już kiedyś robiłem więc jeśli mechanik nic tam nie grzebał to powinna być ok, a wydaję się nieruszana, bo izolacja raczej po staremu. Sprawdzałem podciśnienia i faktycznie dwa wężyki były zamienione miejscami. Zrobiłem reset kompa i programowanie obrotów biegu jałowego. Błędów już żadnych, poza standardowym 12, nie wyświetla. Niestety szarpanie nadal występuje, szczególnie podczas hamowania silnikiem. Jak trochę się rozgrzeje silnik to zaczyna nierówno pracować i bardziej kopci. Co do dymienia z rury to mechanik mówił, że to przez płyn chłodniczy, który dostał się do wydechu podczas awarii UPG. Tyle, że jak jest zimny silnik to nie dymi zbytnio a na dodatek te opary z rury wydechowej mają bardziej zapach paliwa.
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Jonecky
Grupa Podkarpacka


Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał
Pomógł: 322 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 7233
Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2018-11-25, 13:01   

Sprawdź napięcie na silniku i akumulatorze na włączonym silniku.



http://daewooforum.pl/temat68645.html
 
 
 
syku1987

Auto: Lanos 1.6 sedan
Imie: Przemek
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2015
Posty: 17
Wysłany: 2018-11-25, 13:56   

Na akumulatorze to wiem jak ale na silniku? Rozwiń proszę ten skrót myślowy
 
 
 
jack200

Auto: Lanos 1.5 8V
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 143
Wysłany: 2018-11-25, 15:06   

Pojedź do papraka który Ci to robił i niech to poprawia, ale może być rozmowa jak ze ścianą.
 
 
syku1987

Auto: Lanos 1.6 sedan
Imie: Przemek
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2015
Posty: 17
Wysłany: 2018-11-25, 15:49   

Sęk w tym, że najpierw nie mógł znaleźć przyczyny i podobno sprawdzał wszystko co można i przyczyny nie znalazł a potem niby konsultował sprawę z innymi mechanikami i stwierdzili, że po remoncie silnika takie rzeczy to normalne i trzeba jeździć żeby się ułożyły wszystkie elementy. Widzę, że on nie pomoże i nie znajdzie przyczyny. Dlatego szukam pomocy na forum i sam próbuję odnaleźć przyczynę niewłaściwej pracy silnika. Po cichu mam nadzieję, że to jakaś drobna sprawa, którą on przeoczył.
Sprawdzałem napięcie na akumulatorze na zgaszonym silniku i wynosiło 13,1 V (parę minut wcześniej odpalany był samochód, więc podwyższone napięcie może być niemiarodajne).
Podczas kiedy silnik pracował wynosiło 14,7-14,9 V a kiedy odpalana była klima i ogrzewanie tylnej szyby spadało do ok 13,5 i po chwili wzrastało znowu do 14,7. Wydaje mi się, że to chyba trochę za wysokie wartości
 
 
 
Jonecky
Grupa Podkarpacka


Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał
Pomógł: 322 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 7233
Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2018-11-26, 12:47   

Sprawdź napięcie na silniku, plusowa sonda na plus akumulatora, minusowa na silnik.



http://daewooforum.pl/temat68645.html
 
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 783 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7951
Skąd: w-wa
Wysłany: 2018-11-26, 13:39   

syku1987 napisał/a:
Podczas metody "spinaczowej" wyświetliły mi się kolejno błędy: 29, 23 oraz 35. Czy sama wymiana tych elementów wystarczy aby mój samochód odżył,
nie sądzę, obstawiam że porada waldimora będzie właściwa.
23 zwarcie w obwodzie czujnika, lub czujnik.
29 Przekaźnik pompy paliwa Zwarcie do masy
35 nie musi być to krokowy, ale od jego ruchliwości i wiązki do ecm może powstać błąd.
ale błędy zniknęły.
napięcie TPS i jak pracuje sonda ?
egr zamknięty, czysty ? zaślepiony ? i tak ma być jego zawór zamknięty.
lewe powietrze, czyli nieszczelności po składaniu po remoncie. czujesz paliwo, może za dużo leje benzyny chcąc wyrównać proporcje powietrza i paliwa.
plak, samostart i psikasz wokół silnika, po wężykach i uszczelkach. reakcja silnika = dziura którą silnik zassie te "paliwo".
przy czym świece, przewody, cewka + plak, samostart = bum. jak sieje iskrą...
masz lpg ?
syku1987 napisał/a:
Mógłbym kogoś prosić o schemat prawidłowego podłączenia wszystkich wężyków albo chociaż zdjęcia, żeby właściwie je powpinać?
poszukasz to znajdziesz. możesz też zaślepić wszystko po za serwem i map'em.
syku1987 napisał/a:
Do remontu skłoniła mnie awaria podczas jazdy, a mianowicie padła uszczelka pod głowicą. Jako, że był rozebrany silnik to i skusiłem się na wymianę pierścieni oraz korbowodu z tłokiem, który był wygięty po awarii.

tego nie bardzo chcę komentować, upg i wygięty korbowód ??
tylko jeden ? co z zaworami ? wygiął się bo ?? uszczelka padła ?

zmień baterie w mierniku.
 
 
syku1987

Auto: Lanos 1.6 sedan
Imie: Przemek
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2015
Posty: 17
Wysłany: 2018-11-26, 20:17   

Uszczelka padła i płyn chłodniczy do cylindra się dostał, ponoć przez to korbowód się wygiął, bo dostał nagle mieszankę, której nie mógł sprężyć. Z tego co mówił mechanik tylko jeden był wygięty ale wał korbowy ponoć ok, tylko nie wiem ile w tym prawdy. Tps nie sprawdzałem, sonda między 0,17 a 0,45 oscylowała. Nie mam lpg. Egr nie jest zaślepiony ale wydaje się, że działa poprawnie, jak zasysałem powietrze przez wężyk od niego to nie pozwalał na to i membrana się podnosiła. Plakiem pryskał mechanik i niby rzadnych nieszczelności nie było, na przewodach widać ślady po plaku więc raczej był w użyciu
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt