X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Słabe ogrzewanie Lanos 1,6 16V

Autor Wiadomość
Robert2905

Dołączył: 30 Gru 2014
Posty: 6
Wysłany: 2018-11-29, 18:31   [Lanos] Słabe ogrzewanie Lanos 1,6 16V

Witam, mam problem z ogrzewaniem w Lanosie, jest ono słabe, ciężko nagrzać w kabinie, zimą ciągle muszę jeździć na zamkniętym obiegu. Auto posiada LPG, reduktor wpięty szeregowo w nagrzewnice, czyli płyn płynie do nagrzewnicy, wężem powrotnym do reduktora a następnie wraca do obiegu silnika. Rozgrzałem auto na postoju, temp. na zewnątrz okolice 0 stopni. Ogrzewanie włączone na max, prędkość wentylatora 3. Sprawdzałem ręką wąż zasilający nagrzewnice ciepły ale jestem w stanie utrzymać go ręką, wąż powrotny letni i taki sam jest reduktor. Węże chłodnicy gorące nie idzie utrzymać aż włącza się wentylator. Wskaźnik temperatury stoi twardo na 90 stopni. Linki przy nawiewie są całe sprawdzałem. Gdzie szukać przyczyny? Ja podejrzewam termostat, jak by cały czas był otwarty bo węże chłodnicy mają wyższą temperaturę niż nagrzewnicy, ale z drugiej strony wskaźnik temperatury ani drgnie czyli silnik dogrzany. Mam włożony karton przed chlodnicą na około 60 % jej powierzchni.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Jonecky
Grupa Podkarpacka


Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał
Pomógł: 322 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 7233
Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2018-11-30, 00:07   

Jak wygląda plyn chlodniczy i jego zbiornik. ?



http://daewooforum.pl/temat68645.html
 
 
 
mifcia
Moderator
M


Auto: Był Mateo, był Miciu jest Luna
Imie: Magda
Pomogła: 48 razy
Wiek: 36
Dołączyła: 23 Sty 2010
Posty: 2375
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-30, 06:11   

Robert2905,
Brak Tagu! Kliknij tutaj aby dowiedzieć się jak go uzpełnić.



Statystycznie rzecz biorąc, zdanie: "Ależ on jest wielki!" słyszy najczęściej pająk :-D
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 783 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7951
Skąd: w-wa
Wysłany: 2018-11-30, 22:10   

reduktor jeszcze nie zamarza ?

Robert2905 napisał/a:
Sprawdzałem ręką wąż zasilający nagrzewnice ciepły ale jestem w stanie utrzymać go ręką, wąż powrotny letni i taki sam jest reduktor.

masz coś zatkane.
wąż, łączniki węży, grzejnik nagrzewnicy, reduktor.
trzeba sprawdzić drożność i usunąć przyczynę kupując, lub czyszcząc to, lub tamto :wink:
zrobiłbym zmianę, powrót nagrzewnicy tam gdzie był oryginalnie, reduktor w wężyk za ogrzewaniem przepustnicy i do zbiorniczka.
bez większej zmiany, przywrócić oryginał i sprawdzić na benzynie czy normalnie grzeje.
jak masz letnie przy wyjściu z grodzi silnika, to grzejnik do wymiany, płukania ??
ale przytkany może być i reduktor, hamuje intensywność przepływu cieczy.
wyłącz dmuchawę, a oba węże do nagrzewnicy będą podobnie gorące.
http://daewooforum.pl/temat55377.html lub oddolnie.
 
 
Robert2905

Dołączył: 30 Gru 2014
Posty: 6
Wysłany: 2018-12-27, 19:27   [Lanos] Słabe ogrzewanie Lanos 1,6 16V

Płyn jest rdzawy, wyplukałem 5 razy zalałem nowy. Wyszło, że do wymiany jest UPG. Wywala płyn i puchną węże, ale mniejsza z tym, teraz kolejny problem. Auto mam od niedawna zrobione około 1500 km. Trochę cieknie z niego olej przy głowicy, więc musiałem dolewać. Na dolewkę miałem Platinium 10w40 bo nie wiem co było lane wcześniej. Po około 1300 km zaczęły stukać popychacze. Zmieniłem olej, po poprzednim Lanosie został mi Platinium 15w40. 3 dni cisza i zawory znowu grają, ale nie zawsze np. dzisiaj rano cisza na zimnym, zrobiłem 40 km i dopiero zaczęły stukać. Auto ma 165 tys km przejechane chodzi jak diesel. Auto naprawiam sam, znajomy mechanik podpowiedział mi żebym sprawdził czy smok olejowy nie jest przytkany, bo może być zbyt niskie ciśnienie oleju. Wiem, że olej mineralny nie jest zalecany do hydraulicznych popychaczy, chociaż poprzednim lanosem zrobiłem na tym oleju 90 tys km i było ok. Poprzedniego Lanosa jeszcze nie oddałem na złom, więc przy wymianie UPG mogę po przekładać popychacze. Jak sprawdzić, który jest dobry? Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co do tego stukania?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
waldimor

Auto: Daewoo lanos 1.6 16V + lpg habeta
Imie: Waldemar
Pomógł: 72 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 826
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-12-27, 23:17   

olej to 05w30 powinen być
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt