Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.
W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432
Witam!
Zawsze miałem na tyle obniżone auto że praktycznie leżało na odbojach z przodu o po prostu na dziurach podbijało całe auto bez mocnego walenia amortyzatorami.
Ostatnio zamontowałem gwint, podniosłem przód kilka cm do góry i zaczęły się nieprzyjemne efekty.
Teraz auto ma kilka cm skoku zawieszenia i jest ok bo mniejsze dziury wybiera całkiem nieźle(w porownaniu do wcześniejszej jazdy) nie buja sie itp. Ale przy wjechaniu w większą dziurę a nawet przy przejeździe przez większa fałdę na drodze kolo ma teraz miejsce zeby się rozpędzić i pierdzielnąc w odbój z takim impetem że mam wrażenie że zaraz kolumny wyjdą przez maskę :/
Szukam rozwiązania zeby to uderzenie nie było tak gwałtowne, Aktualnie mam standardowoe gumowe odboje takie jak tu :
Macie może jakiś pomysł jakie odboje by można zastosować żeby lepiej zamortyzowały dobijanie? Wyadaje mi się że powinny być twardsze niż te gumowe ale poddać się troche pod obciążeniem.
Ktoś przerabiał ten temat i coś doradzi ?
Zmień sprężyny. Ja bym założył progresywne do gwintu, znacznie lepsze rozwiązanie do codziennego użytku.
Te H&R z Astry f które mam są progresywne, tylko obawiam się że mam zbyt mały skok zawieszenia by ta progresja w nich robiła to co do niej należy.
Chyba pokombunuje z różnymi odbojami, może trafie na jakiś który nieco wygładzi dobicie
Temat rozwiązany, Zastosowałem odboje tylne z golfa 4 z pianki pur docięte na długość fabrycznych odbojów takie jak na zdjęciu. Twardsza pianka dobrze tłumi te uderzenia i przy dobiciu już nie wali tak brutalnie. Objechałem już na tym zawieszeniu bieszczady i jestem mega zadowolony