Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2019-07-19, 10:26 [Nubira I] stuki w zawieszeniu
cześć. mój problem polega na tym że podczas ruszania z miejsca czy zmieniam bieg i puszczam pedał sprzęgła to czuję lekkie szarpnięcie w nawiasie stuk. bardziej stuk. nie wiem gdzie jest przyczyna tego stuknięcia. jak sprawdzić przeguby kulowe na półosiach. może to wina sprzęgła? proszę o pomoc.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Pietia(lania) maniak tabaki
Auto: Renault Laguna III GT 2,0T
Imie: Piotr Pomógł: 73 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 1103 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2019-07-20, 12:37
zobacz poduchy silnika i skrzyni bo takie stuki to raczej zawieszenie silnika niz zawias samochodu / przegub
ogień i dym - wszystko co przed nami, to nieprzyjaciel ...
cześć. przy podniesionym prawym przednim kole i robieniu krótkie ruchy kręcąc nim do przodu i do tyłu na biegu, słychać głośne stuki na biegu, a ciche bez biegu. czy tak ma być?
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2019-07-27, 09:59
może tak być, mechanizm różnicowy może tak robić, ale przez 6 lat jakoś mnie osobiście to nie przeszkadzało.
zależy jeszcze jak stuka...
na luzie, z odpalonym silnikiem, też coś słychać jak wciskasz i puszczasz sprzęgło?
przeguby powinny mieć jak najmniejszy luz w stosunku do półośki, ta może się jedynie trochę wsuwać i wysuwać w przeguby.
nie masz nowego auta, także ostrożnie z kasą, bo może lepiej składać na nowszy rocznik.
miałem zatarty sworzeń, dobry i sztywny na pierwszy rzut oka, ale tak sztywny, że praktycznie stojący.
zatarty...
stukał czasem zmieniając swoje ustawienie.
po rozpięciu zawieszenia dopiero pokazywał swój stan, nie można było nim ruszyć, ale jak już, to dało się wyczuwać przeskok sworznia.