X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Nexia] Niska kompresja na jednym cylindrze.

Autor Wiadomość
JanSowa
Jan

Auto: Nexia
Imie: Jan
Wiek: 32
Dołączył: 08 Wrz 2019
Posty: 2
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-09-08, 21:53   [Nexia] Niska kompresja na jednym cylindrze.

Witam,
Mam poważny problem z działaniem samochodu. Po odpaleniu szarpie go dość mocno, a obroty wahają się między 800 - 1200 obrotów na zimnym, a po osiągnięciu temperatury roboczej ma 600 - 850 obrotów. Samochód odpala bez większych problemów, ale po odpaleniu czuć mocno zapach spalin i benzyny, a podczas pracy jest wrażenie jakby silnik przygasał i głośno pracuje.

Rok wcześniej został wykonany remont silnika ze względu na uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
W głowicy zostały wymienione na nowe: zawory, popychacze, uszczelniacze zaworów, dźwigienki zaworów, pestki, wałek rozrządu i uszczelniacze.
Natomiast po stronie bloku silnika zostały wymienione pierścienie na tłokach, ze względu że silnik brał olej.

Po remoncie silnik działał bardzo dobrze: miał moc i poprawnie funkcjonowały obroty silnika. Jednak występował dźwięk szurania podczas jego pracy - mechanik mówił, że rzekomo to normalne bo pierścienie się docierają.

Obecnie po wykonaniu pomiaru kompresji na jednym z cylindrów występuje niska kompresja. Pomiar został wykonany na zimnym silniku i przy odłączonych wtryskiwaczach.
Cylinder 1: 118 psi
Cylinder 2: 80 psi
Cylinder 3: 112 psi
Cylinder 4: 95 psi

Po zalaniu olejem poziom kompresji ulega zwiększeniu na wszystkich cylindrach.
Cylinder 1: 130 psi
Cylinder 2: 90 psi
Cylinder 3: 120 psi
Cylinder 4: 115 psi

Na rozgrzanym silniku z rury wydechowej pojawia się lekko biały obłok (bardzo minimalny). Jednak płynu chłodzącego nie ubywa, a poziom oleju jest w porządku.

Czy przyczyną tego stanu rzeczy mogą być wymienione wcześniej pierścienie?

P.S.
Mam nexię z automatyczną skrzynią biegów, silnik 1.5 ośmiozaworowy.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Pietia(lania)
maniak tabaki


Auto: Audi A4 B5 AVANT 2,4 V6 30V
Imie: Piotr
Pomógł: 73 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 1083
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2019-09-09, 21:48   

Zle zrobiony remont silnika
Nie zwymiarowane tuleje
czyli remont na pałę ... wkładamy pierscienie na pierwszy montaż bez pomiarów i pożniej gwarancja do bramy a pozniej sie nie znamy

albo żle wyczyszczone rowki pierścieniowe wiele rzeczy moze być



ogień i dym - wszystko co przed nami, to nieprzyjaciel ... :D

 
 
 
JanSowa
Jan

Auto: Nexia
Imie: Jan
Wiek: 32
Dołączył: 08 Wrz 2019
Posty: 2
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-09-10, 11:32   

Czy wykonane pomiary ciśnienia sprężania wskazują na problem w bloku silnika (pierścienie, tłoki)?

Znalazłem możliwość zakupu całego bloku do Nexii, ale czy można przełożyć rurkę na bagnet poziomu oleju, tuleję z gwintem na filtr oleju oraz zawór ciśnienia oleju, który jest przy filtrze do nowego bloku? Sprzedawany jest nowy blok, ale nie ma właśnie w nim tego osprzętu.

Czy blok silnika (z wałem i kołem zamachowym) można wymienić bez wyciągania automatycznej skrzyni biegów?
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt