X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


Pobity ekran dotykowy w telefonie i naprawa

Autor Wiadomość
palnik

Wiek: 68
Dołączył: 08 Gru 2018
Posty: 59
Wysłany: 2020-01-19, 13:09   Pobity ekran dotykowy w telefonie i naprawa

Hej wszystkim!

Takie krótkie ptyanie, czy ktoś może naprawiał kiedyś pobity ekran dotykowy w telefonie. Czy opłaca się to w ogóle? Pytam w kontekście Samsunga Galaxy S8. No i czy po naprawie będzie chodził tak jak trzeba?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22290
Skąd: WT
Wysłany: 2020-01-19, 20:20   

Jeśli to zbity ekran to tylko wymiana.
Jeśli digitizer może znajdziesz kogoś chętnego do wymiany.
Pierwsza opcja droższa ale pewniejsza.
Druga nie zalecana przez wszechobecną byle jakość usług.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
mzar

Wiek: 37
Dołączył: 14 Lut 2019
Posty: 68
Wysłany: 2020-01-20, 11:34   

Zawsze w tego typu sytuacjach trzeba prosić o wycenę usług. Poza tym serwisy dają też gwarancje rozruchową. Tego rodzaju gwarancja obejmuje zwykle 3-miesiące.
Oznacza to w dużym skrócie, że jeżeli w ciągu tych trzech miesięcy telefon nie przestanie działać, to będzie działał. Jeżeli miałoby coś wyjść, to zwykle szybciej.
Dlatego w serwisach trzeba pytać o długość gwarancji serwisowej.
Tutaj naprawiają też większosć popularnych marek smartfonow: https://dillcom.pl/serwis/telefon
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt