Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Zastanawiam się nad wymianą centralki LPG. Podejrzewam, że że starości dzieje się z nią już coś złego. Chociażby to, że cały czas pokazuje mi rezerwę.
Proszę powiedzcie mi jak ugryźć wymianę elementu w domowych warunkach. Da się to zrobić, czy bez wizyty u gazownia się nie obejdzie.
W tej chwili posiadam centralkę autronic AS103 i chciałbym ją wymienić chociażby na staga.
AUTRONIC AS103
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł Pomógł: 181 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22084 Skąd: WT
Wysłany: 2020-02-21, 08:23
Zapewne może być potrzeba modyfikacja wiązki instalacji gazu.
Dodatkowo jeśli nie wiesz/ nie masz jak odczytać konfiguracji, wizyta w zakładzie będzie wymagana by instalację wyregulować.
Nawet przy tak prostych instalacjach 1 lub drugiej generacji potrzeba regulacji sterownika?
Teraz mam tego autronica i tam jest 5 żył przewód.
Niby stag2-w też ma 5 żył przewód.
Reszta jest regulowana na parowniku.
Co tak właściwie gazownik podłącza do komputera? tą centralkę?
rgre
Imie: Roman Pomógł: 772 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7872 Skąd: w-wa
Wysłany: 2020-02-21, 20:51
masz najprostszy przełącznik benzyna/gaz.
przełącznik, który nic nie reguluje, tylko wyłącza podawanie benzyny, a włącza podawanie gazu do silnika.
jeśli zastosujesz podobne najprostsze rozwiązanie, wystarczy odpowiednio połączyć kabelki.
w tej obecnej, jej praca zależy wyłącznie od parownika gazu, miksera, regulacji śrubkami, oraz ogólnego stanu silnika.
to co chcesz wymienić, nie wpływa teraz na pracę silnika - mając zużyty parownik, inna centralka nie pomoże.
co do rezerwy, sprawdź biały przewód, czy nie jest zwarty do masy/karoserii, i czy ten czujnik rezerwy też nie jest zwarty - z opisu dioda rezerwy świeci, gdy przewód dotyka masy.
podnieś czujnik zobacz czy dioda zgaśnie, bo może pod czujnikiem się zepsuło.