X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Lanos traci moc i przerywa po rozgrzaniu silnika

Autor Wiadomość
kurpes

Auto: Lanos
Dołączył: 04 Mar 2020
Posty: 3
Wysłany: 2020-03-04, 23:04   [Lanos] Lanos traci moc i przerywa po rozgrzaniu silnika

Witam.
Problem z bolidem wygląda następująco. Dopóki silnik jest zimny, wszystko jest ok. Jeździ bez zarzutu. Gdy osiągnie temperaturę właściwą (ok 90 st), auto traci moc. Zachowuje się jakby coś je "przytkało". Jedzie, ale ledwo. Wymieniłem filtr powietrza i paliwa, przewody. Bez zmian.
Macie jakieś pomysły co do ewentualnej przyczyny?
Nadmieniam, że przy postoju w korku zdarza się, że temperatura gwałtownie rośnie.Pewnie wina termostatu, który muszę wymienić, ale czy może miec to taki wpływ na utratę mocy po rozgrzaniu silnika?
Lanos 1.4 8 V
Wiem, że temat był już tu wałkowany, ale nie mogę znaleźć żadnej odpowiedzi osoby, która tez miała taki problem i go rozwiązała.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 181 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22085
Skąd: WT

Wysłany: 2020-03-05, 21:06   

Brak Tagu! Kliknij tutaj aby dowiedzieć się jak go uzpełnić.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 773 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7874
Skąd: w-wa
Wysłany: 2020-03-08, 16:06   

sonda lambda,
czujniki temperatur dla sterownika,
cewka,
po rozgrzaniu mogą źle działać.
egr.

płyn masz? nie dolewasz? nie kopci za bardzo na biało z rury? po rozgrzaniu płyn mi się przedostawał do cylindra, i właściwie było po jeździe... właściwie cały czas, ale na gorącym były najlepsze tego efekty...

kontrolka silnika działa? jak działa, to http://daewooforum.pl/temat25538.html lub inne metody http://daewooforum.pl/temat83247.html
jaki rocznik, bo nie musi to pasować, możesz mieć "nowszy" silnik i wtedy coś pod OBD2, jakiś ELM327.
jest lpg?
 
 
kurpes

Auto: Lanos
Dołączył: 04 Mar 2020
Posty: 3
Wysłany: 2020-03-24, 14:02   

rgre, dzieki za podpowiedzi!
lpg jest.
Rocznik 2000. Płynu od czasu do czasu doleje, ale nie ma dramatu. Na biało nie kopci. Zacznę od cewki i dam znac co do rezultatów.
 
 
Harnas

Dołączył: 10 Mar 2020
Posty: 10
Wysłany: 2020-03-29, 21:11   

Standardowo ja bym zaczął od pomiarów kompresji. Potem upewnił się czy silnik nie dostaje lewego powietrza i czy wszystkie podciśnienia są okej. Potem zaczął bym badać wtryski/zapłon/cewke.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2020-03-31, 22:34   

cewka albo zatkany katalizator, cewkę nową oryginalną mam jak coś ;)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
kurpes

Auto: Lanos
Dołączył: 04 Mar 2020
Posty: 3
Wysłany: 2021-01-03, 22:44   

Piszę ze sporym opóźnieniem, ale rozwiązałem problem. Okazało się, że winowajcą był cienki żółty kabel , który biegnie od klemy "-" do skrzyneczki z bezpiecznikami. Kabelek się naderwał. Lutownica rozwiązała problem. Dodam, że auto samoistnie przełączało się również lpg na benzynę. Po naprawie kabelka, ustał problembz utratą mocy, szarpaniem i samoistnym przełączaniem z lpg na benzynę.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt