Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2020-06-27, 07:10 [Lanos] Obroty spadają przy skręcaniu
Witajcie. Dawno mnie nie było, Lanos nadal się turla - to już 11 lat !
Ostatnio zauważyłem, że przy skręcie w prawo lub w lewo lub na rondzie - po prostu przy skręcie kierownicą i chyba jednoczesnym przyhamowaniu to mocno obroty spadają. Czasem tak, że silnik gaśnie, więc muszę dodać gazu, żeby nie zgasł całkiem. Ktoś z Was się z tym spotkał ?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
rgre
Imie: Roman Pomógł: 773 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7874 Skąd: w-wa
Wysłany: 2020-06-27, 19:04
na gazie, to może być parownik. zużyty & sposób montażu.
na benzynie, mało paliwa, pompa nie trzyma poziomu paliwa - oring uszczelniający pompę?
zwarcie, brak zwarcia znaczy coś może na zakrętach stykać, lub nie.
wspomaganie jest? na postoju nie chce tak robić?
Hej. Dzięki za zainteresowanie. Parownik był wymieniany ze 3 lata temu. Objaw zaobserwowałem tylko na gazie, bo na benzynie rzadko jeżdżę. Wspomaganie działa prawidłowo. Nadmienię, że z oczywistych problemów, to mam do wymiany uszczelkę pod głowicą, ale nie wiem czy miałoby to jakiś związek ze spadkiem obrotów na zakrętach.
rgre
Imie: Roman Pomógł: 773 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7874 Skąd: w-wa
Wysłany: 2020-06-29, 10:07
jak masz zamontowany parownik?
jeśli membraną w bok, to może tak robić, ciecz na zakrętach naciska na membranę, ta zmienia ilość gazu podawanego z parownika.
jest i druga szkoła, w stronę jazdy, na zakrętach nie "uciska", ale przyśpieszanie, hamowanie?
tak czy owak, podejrzanie podobne efekty mogą być.
tylko to przychodzi mi na myśl z prostych odpowiedzi.
chyba że masz wodę w zbiorniku, ale ta, chyba by zbyt szybko silnika nie dusiła.
na gazie, to może być parownik. zużyty & sposób montażu.
na benzynie, mało paliwa, pompa nie trzyma poziomu paliwa - oring uszczelniający pompę?
zwarcie, brak zwarcia znaczy coś może na zakrętach stykać, lub nie.
wspomaganie jest? na postoju nie chce tak robić?
Jeżeli ma być oring do stałego kontaktu z paliwem to wybierzcie oringi viton.
Wytrzymują znacznie dłużej niż standardowe dostępne w zwykłych sklepach.
Okazało się, że reduktor do wymiany. Gaziarz stwierdził, że "rozszczelniony" i może tak było, bo i gazu za dużo ostatnio zużywał. Został wymieniony i wróciło do normy.