X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Obroty spadają przy skręcaniu

Autor Wiadomość
cacodemon666

Auto: Lanos 1,4 LPG
Wiek: 41
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 122
Wysłany: 2020-06-27, 07:10   [Lanos] Obroty spadają przy skręcaniu

Witajcie. Dawno mnie nie było, Lanos nadal się turla - to już 11 lat !
Ostatnio zauważyłem, że przy skręcie w prawo lub w lewo lub na rondzie - po prostu przy skręcie kierownicą i chyba jednoczesnym przyhamowaniu to mocno obroty spadają. Czasem tak, że silnik gaśnie, więc muszę dodać gazu, żeby nie zgasł całkiem. Ktoś z Was się z tym spotkał ?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 773 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7874
Skąd: w-wa
Wysłany: 2020-06-27, 19:04   

na gazie, to może być parownik. zużyty & sposób montażu.
na benzynie, mało paliwa, pompa nie trzyma poziomu paliwa - oring uszczelniający pompę?
zwarcie, brak zwarcia :szok: znaczy coś może na zakrętach stykać, lub nie.
wspomaganie jest? na postoju nie chce tak robić?
 
 
cacodemon666

Auto: Lanos 1,4 LPG
Wiek: 41
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 122
Wysłany: 2020-06-29, 07:17   

Hej. Dzięki za zainteresowanie. Parownik był wymieniany ze 3 lata temu. Objaw zaobserwowałem tylko na gazie, bo na benzynie rzadko jeżdżę. Wspomaganie działa prawidłowo. Nadmienię, że z oczywistych problemów, to mam do wymiany uszczelkę pod głowicą, ale nie wiem czy miałoby to jakiś związek ze spadkiem obrotów na zakrętach.
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 773 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7874
Skąd: w-wa
Wysłany: 2020-06-29, 10:07   

jak masz zamontowany parownik?
jeśli membraną w bok, to może tak robić, ciecz na zakrętach naciska na membranę, ta zmienia ilość gazu podawanego z parownika.
jest i druga szkoła, w stronę jazdy, na zakrętach nie "uciska", ale przyśpieszanie, hamowanie?
tak czy owak, podejrzanie podobne efekty mogą być.
tylko to przychodzi mi na myśl z prostych odpowiedzi.
chyba że masz wodę w zbiorniku, ale ta, chyba by zbyt szybko silnika nie dusiła.
 
 
cacodemon666

Auto: Lanos 1,4 LPG
Wiek: 41
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 122
Wysłany: 2020-07-03, 06:08   

Zrobię fotę i wrzucę link, bo trudno mi powiedzieć.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Pietia(lania)
maniak tabaki


Auto: Audi A4 B5 AVANT 2,4 V6 30V
Imie: Piotr
Pomógł: 73 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 1085
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2020-07-10, 15:16   

może padnięta pompa wspomagania

do testów potrzebujesz :

2 kobyłki

podnosisz samochód z przodu na kobyłkach

odpalasz wrzucasz bieg i skręcasz do oporu w lewo/prawo jak przygaśnie to możesz wykluczuyć LPG i szukać przyczyny w pompie (rolkach osprzętu etc) ;-)



ogień i dym - wszystko co przed nami, to nieprzyjaciel ... :D

 
 
 
POWERRubber.com

Wiek: 32
Dołączył: 11 Lip 2020
Posty: 1
Wysłany: 2020-07-11, 23:33   

rgre napisał/a:
na gazie, to może być parownik. zużyty & sposób montażu.
na benzynie, mało paliwa, pompa nie trzyma poziomu paliwa - oring uszczelniający pompę?
zwarcie, brak zwarcia :szok: znaczy coś może na zakrętach stykać, lub nie.
wspomaganie jest? na postoju nie chce tak robić?


Jeżeli ma być oring do stałego kontaktu z paliwem to wybierzcie oringi viton.

Wytrzymują znacznie dłużej niż standardowe dostępne w zwykłych sklepach.
 
 
cacodemon666

Auto: Lanos 1,4 LPG
Wiek: 41
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 122
Wysłany: 2020-10-05, 07:23   

Okazało się, że reduktor do wymiany. Gaziarz stwierdził, że "rozszczelniony" i może tak było, bo i gazu za dużo ostatnio zużywał. Został wymieniony i wróciło do normy.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt