Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam,
Uszkodzeniu uległa oryginalna pompa hamulcowa (zaczęła cieknąć od strony serwa), co spowodowało utratę hamulców - pedał hamulca wszedł w podłogę. Przed uszkodzeniem pompy hamował bardzo dobrze.
W związku z tym wykonałem całkowity remont układu hamulcowego:
1. Zamontowałem nową pompę hamulcową.
2. Wymieniłem wszystkie przewody elastyczne na nowe.
3. Wymienione na nowe zostały przewody stałe (zastosowano stalowe firmy ATE)
3. Zregenerowane zostały przednie zaciski (wymiana uszczelnień, tłoczków, prowadnic)
4. Wymienione zastały tylne cylinderki hamulcowe.
5. Wymienione tarcze hamulcowe i klocki, bębny hamulcowe i szczęki.
Jednak z jakiegoś powodu hamulce wcale nie są takie dobre, a pedał hamulca łapie dziwnie nisko i nie wiem czym to może być spowodowane.
Macie jakieś pomysły/sugestie jak rozwiązać ten problem lub co może być jego przyczyną?
Z góry dziękuję za pomoc.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł Pomógł: 182 razy Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22304 Skąd: WT