X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Inny] Nierówne obroty tylko na dwóch biegach P/N

Autor Wiadomość
autominus


Auto: Nexia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 122
Wysłany: 2021-01-11, 12:17   [Inny] Nierówne obroty tylko na dwóch biegach P/N

Witam,

Jestem posiadaczem pojazdu Daewoo Racer silnik C16NZ, skrzynia automatyczna 3-biegowa (pozycje na wybieraku: P, N, R, D, 2, 1). Borykam się z problemem nie równych obrotów na pozycji P/N. Taka sama skrzynia była w Nexii.

Najpierw napiszę co zostało zrobione do tej pory:

1. Przeprowadziłem remont silnika (nowe: pierścienie, zawory, prowadnice, popychacze hydrauliczne, dźwigienki, wałek rozrządu, aparat zapłonowy z modułem), (obróbce zostały poddane gniazda zaworowe, tuleje cylindrów były w normie - były tylko honowane).
2. Założyłem nowe przewody paliwowe (nowa: pompa paliwa, cała kompletna przepustnica monowtrysku z czujnikiem przepustnicy, silnikiem krokowym i wtryskiem)
3. Remont i regeneracja części w układzie hamulcowym (nowe: przewody, pompa, klocki, bębny i tarcze), (regeneracja: zacisków hamulcowych)
4. Założone nowe świece zapłonowe, przewody, cewka, sonda lambda.

Samochód odpala na styk, silnik czuć, że ma siłę. W pozycji skrzyni biegów R, D, 2, 1 obroty są stabilne, a wskazówka obrotomierza stoi w miejscu.

Natomiast w pozycji P i N są nierówne obroty, a wskazówka porusza się i czasami słychać lekki strzał w wydech. Wszystkie czujniki są nowe, a zapłon jest dobrze ustawiony bo w pozycji D bardzo dobrze jedzie i przyspiesza w pełnym zakresie obrotów.

Co może powodować nierówne obroty i szarpanie tylko w tych dwóch pozycjach P/N? Czy możliwe jest, aby przyczyną był przełącznik P/N (przełącznik Park/Neutral, pozycjoner skrzyni automatycznej)?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt