Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Koledzy - zbiornik paliwa przerdzewial i nie moge znalezc w sensownym stanie uzywki, ze o nowym nie wspomne
Nubira II sedan 2002r
1.6 + LPG
czy jest opcja nawet jakis mniejszy z tworzywa zamontowac lub stalowy ?
czy ktos mial podobny problem i go rozwiazal ?
pozdrawiam
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Prezes mp79
Auto: posiadam
Imie: :niny Pomógł: 114 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 3550 Skąd: z Piątnicy, bo skąd
Wysłany: 2021-02-15, 05:40
Załataj ten, który masz. Pleciona drucianka na szlifierkę - i jazda!
Zdzierasz zarówno rdzę, jak i starą farbę, gdzie sie da.
Twardsze strupy rdzy, które nie zeszły, usuwasz dłutem i też szlifujesz aż do blachy.
Potem traktujesz to odrdzewiaczem (ja używam fosolu), zmywasz wodą, czekasz aż wyschnie...
I malujesz... podkład antykorozyjny bądź epoksydowy (chociaż po takim przygotowaniu powierchni, ten etap możesz pominąć)
Przyklejasz maty z włókna szklanego z żywicą poliestrową do dziurawych miejsc
Po utwardzeniu się żywicy, zeszlifowujesz farfocle i w razie potrzeby uzupełniasz jeszcze żywicą.
Kładziesz podkład akrylowy, kładziesz lakier - no i tyle...