Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Opiszę Wam mój przypadek w 1.6 16v
Od czasu do czas, szczególnie w ciepłe, suche dni.
Silnik pracuje na jałowych, coś tam sprawdzam pod maską.
Bujam karoserią, naciskam, obroty lekko się zmieniaja.
Podchodzę z boku przy błotniku i ruszam poprzecznie(do i od siebie), obroty schodzą gwałtownie, dusi się, nie zgasł.
Ciekawe, może ktoś z Was zna odpowiedź dlaczego tak się dzieje?
Pozdrawiam_
Ginkgos Lanos
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7952 Skąd: w-wa
ruszasz całym samochodem, silnik też może się ruszać, a na nim są te wiązki, może dziurawa rura dolotu, inna nieszczelność na podciśnieniach, może masz mało benzyny, a nawet bardzo (+ pompa, bo i z nią był problem po niedokładnej wymianie).
a czasem ruszasz, lecz nie widzisz, bo nie widać, bo izolacja zasłania http://daewooforum.pl/temat20771.html
Dilean Robert_
Auto: Daewoo Lanos 1.6 '99
Imie: Robert
Dołączył: 07 Sie 2015 Posty: 35 Skąd: Koszalin-Sieradz
Wysłany: 2022-07-26, 14:45
Jeśli ktoś ma podobne objawy to może skorzysta, bo ja u siebie naprawiłem. Wymieniłem wtyczki od krokowego i TPS na nówki oraz +|- 20cm kabelków od nich idących oraz przy okazji czujnik położenia przepustnicy (nówka oryginał)
Wtyczki dostępne w sklepie internetowym e-connectors:
- Wtyczka krokowy
- Wtyczka TPS