X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Daewoo Lanos 1.4 Euro 3 problem z odpalaniem

Autor Wiadomość
Art78pl1
[Usunięty]

Wysłany: 2022-09-17, 17:38   [Lanos] Daewoo Lanos 1.4 Euro 3 problem z odpalaniem

WItam Szanownych kolegów!

Dzisiaj wyjechałem samochodem w trasę jak zwykle, wszystko w porządku, nie było żadnych oznak zbliżających się problemów. Dojechałem na miejsce, do celu mojej podróży, gdy chciałem wracać po godzinie czasu okazało się, że auto nie chce odpalić. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu dioda LED immo gaśnie (rozpoznaje kluczyk), słychać jak załącza się na kilka sekund pompa podając paliwo. Po przekręceniu kluczyka rozrusznik kręci, jednak auto nie odpala, nie ma nawet oznak, że próbuje zaskoczyć.

Otworzyłem maskę, sprawdziłem wizualnie przewody wysokiego napięcia, czy coś nie zostało uszkodzone lub nadgryzione, wszystko było w jak najlepszym porządku.

Wykonałem kilka prób odpalenia auta. Po którejś z koleji próbie uruchomienia nagle samochód odpala "od przekręcenia" kluczyka jakby nigdy nic. Można jechać, nie ma żadnego szarpania i oznak jakichkolwiek problemów. Kontrolka MIL nie zapala się. Po zgaszeniu silnika i ponownej próbie uruchomienia powyższy problem się powtarza, auto już nie chcę odpalić. Rozrusznik kręci w kółko i auto nie odpala.

Ogólnie można powiedzieć, że są dwa stany: albo auto uruchamia się i funkcjonuje normalnie, można jechać bez jakichkolwiek oznak usterek albo nie chce wystartować.

Ponieważ posiadam przy sobie interfejs diagnostyczny bluetooth to podłączyłem go i połączyłem się ze sterownikiem / komputerem. Za pomocą aplikacji na telefon połączyłem się (po kilku próbach i z pewnymi trudnościami) i zczytałem zawartość dziennika błędów / usterek. Komputer zarejestrował ponad 60 usterek i moim niefachowym okiem spoglądając na to, co zarejestrował wygląda na to, że są to jakiś totalny zlepek śmieci i bzdur:

Fault log report generated by Torque for Android
=================================================

Vehicle VIN: Not present
Vehicle Manufacturer: Unknown
Vehicle Calibration ID: Not present

Current Fault Log
------------------
ECU reports no current faults

Pending Fault Log
------------------
ECU reports no pending faults

Historic Fault Log
------------------
ECU reports no historic faults
Other discovered fault codes
(possibly pending, current or manufacturer specific)
----------------------------------------------------
P1626: [Chrysler] Theft Deterrent Fuel Enable Signal Not Received
[Ford] Voltage to Vehicle Load Control Module circuit not detected
[Mitsubishi] Injection Q.valve(not coding)
[Dodge] Theft Deterrent Fuel Enable Signal Not Received
[Jeep] Theft Deterrent Fuel Enable Signal Not Received
[Seat/Audi/Volkswagen] Data-Bus Powertrain Missing Message from Transm.Contr.
[Volvo] Malfunction indicator lamp (MIL), signal. Signal too high.

B1200: [Mitsubishi] Odometer failure

C0200: Unknown code - More information may be available on the web
C2200: Unknown code - More information may be available on the web
C2210: Unknown code - More information may be available on the web
C2310: Unknown code - More information may be available on the web
C2710: Unknown code - More information may be available on the web
DAT: Unknown code - More information may be available on the web
P0001: Unknown code - More information may be available on the web
P0021: "A" Camshaft Position - Timing Over-Advanced or System Performance (Bank 2)
P0024: "B" Camshaft Position - Timing Over-Advanced or System Performance (Bank 2)
P0100: Mass or Volume Air Flow Circuit
P0101: Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem
P0107: Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit Low Input
P0111: Intake Air Temperature Circuit Range/Performance Problem
P0112: Intake Air Temperature Circuit Low Input
P0122: Throttle/Pedal Position Sensor/Switch A Circuit Low Input
P0125: Insufficient Coolant Temperature for Closed Loop Fuel Control
P0134: O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 Sensor 1)
P0137: O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 2)
P0141: O2 Sensor Heater Circuit (Bank 1 Sensor 2)
P0171: System too Lean (Bank 1)
P0200: Injector Circuit
P0202: Injector Circuit - Cylinder 2
P0210: Injector Circuit - Cylinder 10
P0300: Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0325: Knock Sensor 1 Circuit (Bank 1 or Single Sensor)
P0341: Camshaft Position Sensor "A" Circuit Range/Performance (Bank 1 or Single Sensor)
P0351: Ignition Coil "A" Primary/Secondary Circuit
P0400: Exhaust Gas Recirculation Flow
P0401: Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected
P0404: Exhaust Gas Recirculation Control Circuit Range/Performance
P0461: Fuel Level Sensor Circuit Range/Performance
P0500: Vehicle Speed Sensor
P0506: Idle Control System RPM Lower Than Expected
P0533: A/C Refrigerant Pressure Sensor Circuit High Input
P0610: Control Module Vehicle Options Error
P0710: Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit
P1025: [Mitsubishi] Oil control Valve open(Ex)

P1110: [Mazda] Intake Air Temperature Sensor Signal (Dynamic Chamber) Circuit
[Seat/Audi/Volkswagen] O2 Sensor Heating Circ.,Bank2-Sensor2 Short to B+

P1115: [BMW] Coolant Temperature Sensor Plausibility
[Chrysler] Engine Coolant Temperature (ECT) Sensor Circuit Intermittent High Voltage
[Ford] Intake Air Temperature 2 Circuit High Input
[Kia] Engine Coolant Temperature Signal from ECM to TCM.
[Dodge] Engine Coolant Temperature (ECT) Sensor Circuit Intermittent High Voltage
[Jeep] Engine Coolant Temperature (ECT) Sensor Circuit Intermittent High Voltage
[Seat/Audi/Volkswagen] O2 Sensor Heater Circ.,Bank1-Sensor1 Short to Ground

P1133: [BMW] O2 Sensor Heater Control Circuit (Bank 2 Sensor 1)
[Chrysler] HO2S Insufficient Switching Bank 1 Sensor 1
[Toyota] Air/Fuel Sensor Circuit Response. (Bank 1 Sensor 1)
[Lexus] Air/Fuel Ratio Sensor Circuit Response Malfunction (Bank 1 Sensor 1)
[Dodge] HO2S Insufficient Switching Bank 1 Sensor 1
[Jeep] HO2S Insufficient Switching Bank 1 Sensor 1
[Seat/Audi/Volkswagen] O2 Sensor Heating Circ.,Bank1+2-Sensor1 Electrical Malfunction

P1336: [Chrysler] Crankshaft Position (CKP) System Variation Not Learned
[Honda] CSF Sensor Intermittent Interruption
[Nissan] Crankshaft Position Sensor (CKPS)
[Mitsubishi] Piston position sensor 2
[Dodge] Crankshaft Position (CKP) System Variation Not Learned
[Jeep] Crankshaft Position (CKP) System Variation Not Learned
[Seat/Audi/Volkswagen] Engine Torque Monitoring Adaptation at limit

P1393: [Chrysler] Wheel Speed Sensor 1 - G - Sensor Circuit High Voltage
[Dodge] Wheel Speed Sensor 1 - G - Sensor Circuit High Voltage
[Jeep] Wheel Speed Sensor 1 - G - Sensor Circuit High Voltage
[Seat/Audi/Volkswagen] Ignition Coil Power Output Stage 1 Electrical Malfunction

P1397: [BMW] Camshaft Position Sensor "B" Circuit (Bank 1)
[Chrysler] Wheel Speed Sensor 2 - G - Sensor Circuit Low Voltage
[Dodge] Wheel Speed Sensor 2 - G - Sensor Circuit Low Voltage
[Jeep] Wheel Speed Sensor 2 - G - Sensor Circuit Low Voltage
[Seat/Audi/Volkswagen] Engine speed wheel Adaptation limit reached

P1410: [Chrysler] Fuel Tank Pressure System
[Ford] EGR Barometric Pressure Sensor VREF Voltage
[Toyota] EGR Valve Position Sensor Circuit Malfunction.
[Lexus] EGR Valve Position Sensor Circuit Malfunction
[Mazda] EGR Boost Solenoid Valve Stuck
[Dodge] Fuel Tank Pressure System
[Jeep] Fuel Tank Pressure System
[Seat/Audi/Volkswagen] Tank Ventilation Valve Circ. Short to B+

P1607: [BMW] CAN Version
[Chrysler] Serial Communication Problem With Device 7
[Honda] ECM/PCM Internal Circuit Failure A
[Hyundai] Electronic Throttle System Communication Error
[Mitsubishi] Battery backup line system(T/M)
[Dodge] Serial Communication Problem With Device 7
[Jeep] Serial Communication Problem With Device 7
[Seat/Audi/Volkswagen] Vehicle speed signal Error message from instrument cluster
[Volvo] Battery voltage. Faulty signal.

P1631: [Chrysler] Theft Deterrent Start Enable Signal Not Correct
[Ford] Theft Deterrent - Password Incorrect
[Kia] Alternator "T" Open or No Power Output (1.8L).
[Mazda] Generator Output Voltage Signal (No Output)
[Dodge] Theft Deterrent Start Enable Signal Not Correct
[Jeep] Theft Deterrent Start Enable Signal Not Correct
[Seat/Audi/Volkswagen] Accelera.Pedal Pos.Sensor 1 Signal too High
[Triumph] Fall detection sensor circuit low Voltage
[Volvo] Control module communication.

P1810: [Chrysler] TFP Valve Position Switch Circuit
[Mitsubishi] F/W solenoid
[Dodge] TFP Valve Position Switch Circuit
[Jeep] TFP Valve Position Switch Circuit

P2100: Throttle Actuator Control Motor Circuit/Open
P2102: Throttle Actuator Control Motor Circuit Low
P2103: Throttle Actuator Control Motor Circuit High
P2104: Throttle Actuator Control System - Forced Idle
P2116: Throttle/Pedal Position Sensor E Minimum Stop Performance
P2501: Generator Lamp/L-Terminal Circuit High
P2503: Charging System Voltage Low
P2504: Charging System Voltage High
P2505: 1) ECM/PCM Power Input Signal
P2511: ECM/PCM Power Relay Sensor Circuit Intermittent
P2513: Event Data Recorder Request Circuit Low
P2514: Event Data Recorder Request Circuit High
P2660: B Rocker Arm Actuator Control Circuit/Open bank2
P3110: Unknown code - More information may be available on the web
P3410: Cylinder 2 Deactivation/Intake Valve Control Performance
P3700: Unknown code - More information may be available on the web
P3810: Unknown code - More information may be available on the web

End of report.

Mam wrażenie, że powoli żywot sterownika / komputera w Lanosie dobiega końca. Jutro na spokojnie spróbuję jeszcze całkowicie odłączyć zasilanie / akumulator aby zresetować sterownik pojazdu. Byłbym wdzięczny za ewentualne sugestie i porady, pewnie znjdzie się ktoś to miał podobne doświadczenia.

Z góy dziękuję i pozdrawiam
Artur
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt