Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Po 230 000 km auto postanowiło zastrajkować. Po diagnozie-uszkodzona UPG między 3 i 4 cylindrem. Przy okazji do wymiany poszedł cały rozrząd, bo termin juz i tak był bliski. Trochę grosza poszło ale mam nadzieję że teraz kolejne 200 000km bez przygód minie
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22304 Skąd: WT
Wysłany: 2014-10-17, 16:13
Jeśli wszystko wykonane z należytą starannością to powinno ale trochę mniej
Z racji trwałości aktualnych materiałów
odświeże troszkę temat auto jeździ bez problemowo,więc za bardzo nie ma o czym pisać Z racji nabycia Fiata, Leganza zmieniła właściciela ale zostaje w rodzinie teraz ojciec będzie nia jeździł
ile zapłaciłeś? Ja się nie bawiłem w regenerację, tylko od razu poszedł do zmiany. Zapłaciłem 450zł już z wymianą przewodu tankowania, zaworu tankowania i robocizną.
ile zapłaciłeś? Ja się nie bawiłem w regenerację, tylko od razu poszedł do zmiany. Zapłaciłem 450zł
kurcze to bogaty z domu jestes mnie to kosztowało 50zl za zestaw membran i pół godzinki pracy własnej, to juz druga regeneracja poprzedni zestaw 70tys km wytrzymał