Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2008-11-18, 18:22 [Lanos] duże spalanie lpg
Czejść mam lanosa 1.6 2000r od tygodnia.Mam problem z gazem wlałem ok.14litr.gazu i przejechał tylko 78km. i zapala sie kontrolka CHECK.kolega powiedział że może być złym gazem i dlatego się zapala.Tylko drażni mie to spalanie na gazie instalacja chyba jest lovato ale nie jestem pewien wielozawor TOMASETO -układ elektroniczny MAXI LAMBDA.PROSZE O PODPOWIEDZ DZIĘKUJĘ.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Fabolous22
Auto: DAEWOO LANOS 1.5 KAT 86 KM
Imie: Tomek Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 216 Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-11-18, 18:51
W pierwszej kolejności wymień świece i kable zapłonowe oraz podjedź do gazownika bo może trzeba wymienic filtr gazu oraz wyregulować gaz.
Pozdrawiam
Pozory mylą. Powiedział jeż schodząc ze szczotki ryżowej. ;-)
jeśli wymienie filtr gazu sam to i tak chyba będe mósiał jechać do gazownika na regulację. A jeśli podepnę go pod kompa to wykarze usterkę NP-filtra gazu
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Fabolous22
Auto: DAEWOO LANOS 1.5 KAT 86 KM
Imie: Tomek Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 216 Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-11-19, 19:22
Dla mnie gazownik regulował gaz po wymianie filtra przy tej samej wizycie więc i tak samo powinno byc u Ciebie
Pzdr
Pozory mylą. Powiedział jeż schodząc ze szczotki ryżowej. ;-)
Auto: DAEWOO LANOS 1.5 KAT 86 KM
Imie: Tomek Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 216 Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-11-20, 17:42
Ni ma za co
Pozdrawiam
Jeśli Pomogłem kliknij POMÓGŁ
Pozory mylą. Powiedział jeż schodząc ze szczotki ryżowej. ;-)
retel
Dołączył: 04 Paź 2008 Posty: 6 Skąd: Zgierz
Wysłany: 2008-11-20, 20:03
Według mnie filtr gazu ma nie wielkie znaczenie. Myśle, że to kwestia regulacji, niedaj boże SONDA LAMBDA. Ona ma to do siebie, że jeśli jest uszkodzona to na gazie ujawnia się jej uszkodzenie, a na benzynie niekoniecznie jest usterka zauważalna.
Miłej jazdy
espero najlepsza bryczka w kosmosie
MORTEM
Dołączył: 25 Wrz 2008 Posty: 44
Wysłany: 2008-11-22, 07:47
Oj Pietrek Pietrek ale Ty pierdoły opowiadasz.
Skoro sonda będzie uszkodzona to na paliwie też będzie źle. Trzeba tylko zauważyć, że jak ktoś ma gaz to nie jeździ na paliwie, bo mu za drogo i nie zauważy tego.
malyfudzi
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 5
Wysłany: 2008-11-25, 22:26
witam mam taki problem mam lanosa 1,5 16v mam sekwencje i właśnie mi strzela na gazie zmieniłem przewody i świece i dalej to samo bylem na regulacji gazu jeszcze zmieniłem sondę lambda nic na dodaje jeszcze dużo pali oko 15 litry macie jakieś pomysły
witam. mam espero 1.5 16V nie dawno je kupiłem i odbierajac je od mojego mechanika stwierdzil on ze moje espero bedzie mialo troche muła po ustawieniach lpg. jak dla mnie jego zrywność byla super bez róznicy z paliwem prawie. co sie okazalo? moje espero pali 15l na 100km. by zaoszczedzic pieniadze przykrecilem zawor na 1 i 1\4 obrale wtedy dopiero dostal takiego mula ze wciskajac odrazu gaz w podloge na bigu jałowym dusil sie a obroty rosły tylko do 2.5 tys. potem przysłoniłem wlot powietrza do filtra pow. ibylo git. spalal 12l. tak zostawilem. potem palil 10:) ze srednim butem i dobrze. teraz uszczelnilem filtr i spalanie wzrosło do 15 l znów i grzeje sie niesamowicie. co jest? co mam zrobic zeby tyle nie palil tak do 12l i mial w miare buta?
jak dla mnie jego zrywność byla super bez róznicy z paliwem prawie. co sie okazalo? moje espero pali 15l na 100km. by zaoszczedzic pieniadze przykrecilem zawor na 1 i 1\4 obrale wtedy dopiero dostal takiego mula ze wciskajac odrazu gaz w podloge na bigu jałowym dusil sie
jak bedziesz zrywnie jezdzil to 15l yo nie straszny wynik regulacje zostaw fachowcowi bo takie przykrecanie na oko to nic dobrego tymbardzie przyslanianie dolotu,wzrasta podcisnienie i idzie wiecej gazu, Jaka masz instalacje? ze sruba czy krokowym? w jakiej kondycji silnik,kiedy zmieniane swiece? filtr powietrza?
Allegro0905 [Usunięty]
Wysłany: 2013-01-30, 22:24
panowie odnawiam temat..... Wymieniłem parownik na nowy oraz założyłem blos + stożek (stary parownik miał dosyć). Od momentu montażu wyjeździłem jeden zbiornik i jakież było moje zdumienie gdy na 33 litrach gazu zrobiłem 200km!!!! Nie ukrywając samochód to istny szatan na blosie ale 33 litry!!?? To stanowczo za dużo. Na starym parowniku w połączeniu z samą śrubą bez silnika krokowego spalanie wynosiło 12 litrów a przy piłowaniu na torze rajdowym około 14,5 litra. A tu nagle 16,5 litra.... Po wymianie spodziewałem się raczej zmniejszenia spalania a nie takiego zwiększenia. dam iż układ dolotowy jest szczelny, świecie i przewody zapłonowe wymienione jakieś pół roku temu, a przepływomierz uszczelniony po przekładce. Na sobotę jestem umówiony na regulację ale czy na blosie da się dużo zdziałać?? Przecież działa na zasadzie mechanicznej więc nie da się natto ograniczyć dopływu gazu...