X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Tico] jest problem ze zbyt wysokimi moim zdaniem obrotami

Autor Wiadomość
DRAGON 16
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-20, 22:55   

tam nie jest jeden przewodzik od podcisnienia tylko z 10 one sa odpowiedzialne za prawidłowa prace gaznika na ssaniu jak i na biegu jałowym a takze podczas dodawania gazu...ale zeby do konca rozgryzc ten gaznik trzeba poswiecic mu trochę czasu... a dodatek do benzyny to moze być STP albo nawet zwykły dynaturat...mozesz sobie sprawdzić jak to działa wlewajac do kubeczka benzyne troszke wody a pozniej dynksa...
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
kulbi
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-21, 11:16   

Aha, czaje. To chyba grubsza sprawa będzie z tym gaźnikiem i tymi kabelkami. Więc chyba będę zmuszony śmignąć do mechanika jakiegoś...

Spoko, zapoznam się z tym dodatkiem do waszki. Taki dodatek zmniejszy spalanie benzyny czy co dokładnie? Sorry, że tak się pytam, ale zielony jestem w tym temacie. ;)
 
 
MEDION


Auto: Daewoo Matiz '00
Imie: Wojtek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 860
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2011-11-21, 11:47   

Środek ten, spowoduje zmieszanie wody znajdującej się w zbiorniku paliwa z benzyną.

Mechanik od gaźnika?
Jak znajdziesz takowego, to daj namiar.
Znajdzie się kilkaset osób, które będą potrzebować jego pomocy.
 
 
 
kulbi
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-21, 13:57   

Miałem na myśli ogólnie mechanika samochodowego. Spróbuje tej mieszanki. Zobaczymy czy będzie jakaś różnica.
 
 
DRAGON 16
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-21, 21:57   

zmien od razu filterek paliwa bo grosze kosztuje a moze to on jest winowajcą :) i wlej oczywiscie dodatek...
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
kulbi
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-22, 15:21   

Filtr mam nowy. Nie jest on przyczyną.
 
 
DRAGON 16
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-22, 22:31   

a dolewałeś dodatek do benzyny?
 
 
kulbi
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-24, 16:56   

Nie dolewałem, jeszcze. Czekam na wypłatę.Odezwę się jak doleje. Pozdrawiam.
 
 
damian_w202
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-28, 04:17   

Z góry przepraszam za odkopa ale szukałem i nic nie ma podobnego albo nie potrafię odszukać.

Mój problem jest podobny. Autko jest ciągle zimne tak przynajmniej pokazuje wskaźnik na tablicy. Silnik oczywiście się rozgrzewa. Termostat jest nowy, gdyż myślałem, że to jest przyczyna problemu. Problem polega na tym, że autko nie za bardzo chce odpalać. Muszę dodać gazu. Jak odpali to na bardzo wolnych obrotach i się jakby dusi. Muszę troszeczkę pomanewrować pedałem gazu aby weszło na normalne obroty. Po kilku sekundach wchodzi na bardzo duże obroty. Włącza się ssanie. Problem jest taki, że się to ssanie nie wyłącza. Silnik ciepły wskazówka pokazuje tylko max do białej kreski albo i wcale się nie rusza. Nawet na postoju. Czasami uda się jej poderwać na 2-3mm ponad białą kreskę ale bardzo rzadko. Bardzo często włącza się wentylator i nie pozwala nagrzać się silnikowi. Dodatkowo nie wiem czy jest to powiązane ale podczas jazdy z niskim poziomem paliwa w baku poniżej połowy mam problem z normalną jazdą. Silnik jakby dostawał za mało paliwa. Dusi się i przerywa. Czy wszystkie te objawy mogą być spowodowane zużytą pompą paliwa? Dodam, że najgorsza jest jazda pod górkę. Wtedy silnik dusi się najmocniej. Nadmienię, że wysokie obroty mam od 2 dni. I teraz silnik się nie dusi podczas jazdy pod górkę. Problem duszenia sie występował gdy wskazówka na wskaźniku temp pokazywała prawidłową temperaturę a obrotu spadały po kilku minutach.
 
 
falq
SoulRoe

Auto: Tico
Imie: Rafał
Pomógł: 8 razy
Wiek: 41
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 246
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2012-03-28, 07:24   

Jesteś pewien czy ten nowy termostat jest sprawny? Trafić dobry termostat nie jest łatwo, bo teraz robią dziadostwo i nowe często padają. Co do wskaźnika to przeczyść styki we wsuwce, może coś nie łączy, stąd złe wskazania. Sprawdzałeś ciśnienie w przewodach paliwowych? Wymiana/sprawdzenie filtru paliwa też się przyda, jeśli nie był dawno wymieniany.
Pompa wody sprawna, kiedy wymieniana ostatnio?




 
 
 
Robaszek127


Auto: Getz 1.3 + LPG
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 2363
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 2012-03-28, 07:50   

Jeśli rura od chłodnicy nagrzewa się od razu po zapaleniu silnika to wina leży w termostacie. U mnie nowy JC zaciął się tuż po założeniu i silnik chodził na ssaniu nawet po 20km jazdy ale zimą. Polecam jeśli już wymienić na verneta 88stopni nie do zdarcia i silnik szybciej się nagrzewa.
Warto też sprawdzić włącznik termiczny wentylatora i jego kostkę. Może jest walnięty i za często włącza wentylator. A jeśli nie łączy kostka w liczniku lub od czujnika to wskazania będą błędne lub wcale od temperatury.
Co do jazdy na paliwie u mnie jak siadała pompa paliwa to najpierw zginęly niskie obroty i silnik na luzie gasła. Potem zaś było odwrotnie niskie były ale wysokie znikły.No i po tym siadła całkowicie. jeśli już wymieniać polecam tylko na orginał GM droższy niecałe 2 razy ale wytrzyma z 100tys przebiegu.
 
 
 
kulbi
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-28, 11:02   

Siema. Ja w swoim tiktaku wymieniłem gaźnik i wszystko teraz chodzi jak marznie. Cichutkie obroty, i wolna fajna praca silnika. Na początku myślałem, ze to pompa paliwa i kupiłem nową, ale nigdy jej nie założyłem, ponieważ mechanik powiedział, ze to problem ze starym gaźnikiem. W taki o to sposób mam na sprzedaż nową pompę paliwa jakby ktoś chciał. Warto w takich sytuacjach jak opisujecie w temacie wymienić również przewody paliwowe i elektryczne. Też je wymieniłem i jest duża różnica. Tikuś mi teraz mniej pali zdecydowanie i chodzi ciszej. Pozdro!
 
 
damian_w202
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-28, 19:57   

Dziękuję za zainteresowanie. Pompa się skończyła już ją wymieniłem na nową. Stara nie ssała jak należy poza tym był przelot od razu od ssania do wylotu bez ruchu dźwigienki. Zero ssania zero tłoczenia. aż dziwne, że tikuś jeszcze jeździł. Termostat jest nowy i sprawny. Najpierw nagrzewa się silnik a potem rura i chłodnica. Wentylator też załącza się w odpowiednim momencie czyli dopiero jak naprawdę silnik jest gorący. Pompa wody nie wiem kiedy wymieniana bo auto mam od tygodnia. Ale wydaje się być ok. Woda jednak krąży pomiędzy silnikiem a chłodnicą. Filtr paliwa i powietrza też wymieniłem na nowe. Zauważyłem dzisiaj dziwną przypadłość. Chciałem przeczyścić gaźnik przez zatkanie dolotu powietrza do gardzieli bez filtra powietrza. Otóż silnik pracował cały czas bez różnicy czy szmata była czy też nie. Czy nie oznacza to, że auto bierze skądś lewe powietrze? Gdzie szukać lewej dostawy? Autko jakoś źle odpala. Coś mu ciężko zaskoczyć dopiero jak wcisnę pedał gazu i potem muszę pokombinować troszkę gazem. Nagle załapuje większe obroty i rosną one bardzo szybko do masakrycznych. Można teraz tikusiem jeździć bez gazu. Próbowałem podregulować obroty na ssaniu ale śruba jest tak zapieczona, że ruszyć jej nie mogę. Zauważyłem, że jak sam zamknę przepustnicę to obroty spadają jak puszczę to rosną. Dalej nie wiem jaką mam temp silnika. Gdzie jest ten czujnik temp? w książce opisują, że są 2 czujniki obok siebie. Niestety nie w moim tiku. Gdzie go poszukać?
 
 
kubaziel

Dołączył: 29 Cze 2020
Posty: 2
Wysłany: 2021-01-02, 00:03   

Winowajcą wysokich obrotów na ssaniu może być równie dobrze wąż gumowy odpowietrzenia pokrywy zaworów, ponieważ w niskiej temp zaciągane jest tamtędy lewe powietrze..
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt