X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Tico] jest problem ze zbyt wysokimi moim zdaniem obrotami

Autor Wiadomość
podkuter

Auto: TICO 0.8 SX
Imie: podkuter
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 1
Wysłany: 2008-11-30, 14:22   [Tico] jest problem ze zbyt wysokimi moim zdaniem obrotami

po uruchomieniu zimnego silnika wchodzi na b.wysokie obroty/na oko 3000/i do czasu aż ciepły płyn nie wyłączy ssania /a trzeba przejechać ze 2 km /nie zwalnia obrotów.Jest to bardzo uciążliwe na skrzyżowaniach nie mówiąc o zagrożeniach dla trwałości silnika.Zimny silnik i takie obroty to chyba prawie tragedia.Może ktoś spotkał się z podobnym problemem?



podkuter
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Administrator
Administrator

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 3843
Wysłany: 2008-11-30, 19:23   

http://ttt.ntx.pl/p,422,Regulacja_ssania_.html

Regulacja ssania...
 
 
Kamil.gda
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-30, 20:33   

a fotki z miejscem t5ej srubki można prosić, bo w wyzej podanym linku pisze cos o fotkach a ich nie ma :)
 
 
Aldik
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-05, 16:23   

Hmm ja tam nie widzę wogóle żadnych zdjęć :(
 
 
mgr_diablica


Auto: Tico SX '99
Imie: Anka
Pomogła: 8 razy
Wiek: 35
Dołączyła: 04 Gru 2008
Posty: 172
Wysłany: 2009-12-06, 17:35   

to przypadlosc prawie kazdego Tica... zrob jak pisal kolega wyzej i bedzie elegancko mruczał:)



Pomogłam?
Daj plusa!
Niech widzą, ze dziewczyna i potrafi :)
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
marcin98330


Auto: Honda Civic, Daewoo Tico
Imie: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 30
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 799
Skąd: EPJ
Wysłany: 2010-01-09, 15:55   

Z gory przepraszam za odkop ale nie ma sensu zakladac nowego tematu.
mam tylko jedno pytanie skoro jest juz w tym temacie ta fotka. czy faktycznie obroty na biegu jalowym (cieply silnik) rowniez trzeba regulowac skladem mieszanki? czy wystarczy przykrecic obroty ta srubka zaznaczona czerona strzalka?
pzdr



Musi być ryk tłumika, dym z opon i bounce z bagażnika ;)
 
 
MEDION


Auto: Daewoo Matiz '00
Imie: Wojtek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 860
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2010-01-09, 16:14   

marcin98330 napisał/a:
...czy faktycznie obroty na biegu jalowym (cieply silnik) rowniez trzeba regulowac skladem mieszanki?

To powinno się ustawiać/regulować na analizatorze spalin, na stacji diagnostycznej. Na tzw. ucho, nie dasz rady i nie rób tego.


Poza tym, jak Tobie silnik równo pracuje, to nie kombinuj ze śrubkami, bo możesz pogorszyć jego pracę. Wtedy będziesz klął.
 
 
 
marcin98330


Auto: Honda Civic, Daewoo Tico
Imie: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 30
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 799
Skąd: EPJ
Wysłany: 2010-01-09, 16:32   

owszem pracuje rowno ale ma za wysokie obroty i sporo pali. wiem wiem swiece przewody filtry nowe. ale niestety u mnie nie ma nikogo takiego kto pod analizatorem spalin by mi te obroty ustawil :/ do aso nie pojade, ojciec juz im kiedys zaprowadzil i nic nie zrobili oprocz skasowania 100zl.



Musi być ryk tłumika, dym z opon i bounce z bagażnika ;)
 
 
MEDION


Auto: Daewoo Matiz '00
Imie: Wojtek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 860
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2010-01-09, 16:50   

marcin98330 napisał/a:
owszem pracuje rowno ale ma za wysokie obroty i sporo pali...
To faktycznie powinieneś ustawić obroty ssania.

Ja próbowałem ale mam za zgrabne łapki i nie udało mi się.
Może Tobie się uda włożyć tam rękę i obrócić tą śrubkę?
Myślę, że pół obrotu w prawo/na zimnym silniku.
 
 
 
marcin98330


Auto: Honda Civic, Daewoo Tico
Imie: Marcin
Pomógł: 21 razy
Wiek: 30
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 799
Skąd: EPJ
Wysłany: 2010-01-09, 17:10   

zrobie tak ze sprobuje zmniejszyc te na ssaniu, a wolne nabiegu jalowym zostawie w spokoju i zobacze co bedzie. bo na ssaniu zima tragedia, rozumiem ze zimno i obroty wyzsze i dluzej na ssaniu chodzi ale na oko slysze ze ma minimum 3000 obr./min a to o wiele za duzo :omg:
dzieki za odpowiedz ;) :piwo:



Musi być ryk tłumika, dym z opon i bounce z bagażnika ;)
 
 
Aldik
[Usunięty]

Wysłany: 2011-01-27, 00:21   

Teraz wogóle chodzi ciągle wysoko, nie wrzeszczy ale ma wysokie obroty zarówno jak zimny i jak ciepły hmm to co mam regulować :) ?
 
 
MEDION


Auto: Daewoo Matiz '00
Imie: Wojtek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 860
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2011-01-27, 10:05   

Przyznam, że to jakaś ciekawostka.
Powiem tyle, że jak nie odwiedzisz Pana od gaźnika, to raczej sam do tego nie dojdziesz.

Jest sposób na to ale dosyć uciążliwy.
Możesz bardzo mocno kogoś poprosić o zamianę gaźnika.
Wiem, że to mało realne żeby ktoś się zgodził ale warto spróbować.
Osobiście miałbym obiekcje co do wymontowania gaźnika ze swojego Tico ale warto popróbować.
Nie widzę innej alternatywy.

Albo.
Zdejmij obudowę filtra powietrza.
Wprowadź silnik na max obroty.
Jak uzyska te wysokie obroty, zatkaj wlot powietrza szmatą, oczywiście musisz odpuścić w tym samym czasie cięgno gazu.
Poczekaj do momentu aż silnik prawie zgaśnie. Nie doprowadź do zgaszenia!
Tą procedurę powtórz kilka razy.
To jest sposób na "wyczyszczenie" gaźnika bez jego rozbierania.
Może siedzi wewnątrz jakiś paproch.
Powodzenia. :piwo:
 
 
 
kulbi
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-20, 22:23   

Witam panowie. Mam podobny problem. Pozwolę sobie odświeżyć ten temat.

W moim tiktaku jest ten sam problem co u kolegi podkuter. Czy w każdej tego typu sytuacji jest to problem z ustawieniem ssania? Nie ma jakiegoś innego powodu głośnego silnika na wysokich obrotach? Oczywiście po odczekaniu około 5min, lub przejechaniu około 1,5km silnik ucicha i obroty się normują. Czasem mam taką sytuacje, że obroty spadają aż za bardzo i tiktak potrafi gasnąć na skrzyżowaniach (jadąc np. na sprzęgle lub na luzie, bez użycia gazu). Co z tym fantem zrobić? To też zasługa źle wyregulowanego ssania czy może coś nowego? Nie ukrywam, że przy tych problemach moje auto więcej pali niż powinno. Dzięki za każdą odpowiedz ;)
 
 
DRAGON 16
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-20, 22:32   

moze być zle wyregulowany gaznik moze tez być przełamany jakiś przewodzik od podcisnienia i wlej jakiś dodatek do benzyny ktory "rozbija" wode
 
 
kulbi
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-20, 22:42   

DRAGON 16, a w czym miałby pomóc ten przewodzik od ciśnienia? I gdzie go szukać? I o jakim dodatku do paliwa piszesz?
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt