Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Lanos Z32SER
Imie: Konrad Pomógł: 8 razy Wiek: 32 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1113 Skąd: Pabianice
Wysłany: 2016-04-20, 10:20
Nie miałem okazji jechać z hamulcami z AG na tyle, ale nie sądzę by dało rade zablokować dwa koła na suchym Albo może akurat u mnie ręczny działa nadzwyczaj kozacko.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2016-04-20, 20:28
Harnaś napisał/a:
Nie miałem okazji jechać z hamulcami z AG na tyle, ale nie sądzę by dało rade zablokować dwa koła na suchym Albo może akurat u mnie ręczny działa nadzwyczaj kozacko.
da się zablokować bez problemu
Maciekx napisał/a:
Moim zdaniem tarcze z astry 260 z ręcznym w zaciskach względem tarczobębnów kosa, drugi raz zdecydowanie wybrałbym to niż tarczobęben.
albo tarcze z signuma/vectry c OPC z wentylowanymi tarczami tył, wtedy jest dopiero ogień
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw