X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Nexia] 2.0 GT by JRD McLAREN

Autor Wiadomość
JRD McLAREN

Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 49
Wysłany: 2016-07-26, 21:07   

no 50% uspechu zanami...




IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE a PIGGYBACK jednotiek
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 21109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-07-27, 07:21   

Looks nice and rally :)
When first tests?




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
JRD McLAREN

Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 49
Wysłany: 2016-07-28, 18:38   

aaaaaaaa druhaaa strana..



DoLeCk napisał/a:
Looks nice and rally :)
When first tests?

..thats good question ...

I have no adapters for callipers, no geometry ..
..no gas :D ...



IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE a PIGGYBACK jednotiek
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 21109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-07-29, 10:13   

That can be a problem to do some tests :D




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
JRD McLAREN

Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 49
Wysłany: 2016-09-06, 22:31   

So .. some feelings and numbers ...

It is much more realible and stable in the corner,
some corners are aprox +20km/h faster then before. (on the track)

New strut is 15mm lower then serial one, but car is aprox 20mm lower then "stock" ...
Serial springs and adjustable koni suspensions are very good choice...

Roll center and Mass center have better position together.
..it looks, better then the serial setup and 100% better then the lowered coilovers ..

:pleni:



IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE a PIGGYBACK jednotiek
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
JRD McLAREN

Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 49
Wysłany: 2016-10-23, 21:07   

so ..some numbers ... just for record ..

Racing Wheels Day 26 March 2016, SKring V4
2:58.101
2:57.975
2:55.595
2:58.058
2:55.103
2:56.156
..
nice, sunny day .. dry track ..

Racing Wheels Day 23 October 2016, SKring V4
2:52.797
2:50.911
2:53.191
2:50.104
2:50.723
2:51.363
..
cloudy, wind, (no sync on 3rd gear ..) dry track



IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE a PIGGYBACK jednotiek
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 21109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-24, 08:48   

What is the best time on that track?




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
JRD McLAREN

Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 49
Wysłany: 2016-12-09, 18:25   

...priprava na apgrejd ... :D




IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE a PIGGYBACK jednotiek
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 21109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-09, 18:41   

Your pomp is to week?




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
JRD McLAREN

Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 49
Wysłany: 2016-12-11, 13:02   

mechanicka pumpa bude vymenena za elektricku pumpu .. :wink:



IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE a PIGGYBACK jednotiek
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 21109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-11, 21:23   

I know, but what is the reason?
Weight?




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
JRD McLAREN

Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 49
Wysłany: 2016-12-11, 21:40   

..it have too much reasons ..

poor belt system, poor mounting
rusty pipes, oil leaking
wrong oil reservoir position

i don't need power steering on high speed
but it is required for low speed, and slalom too..
..and I can't switch it on and off anytime ..

etc.



IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE a PIGGYBACK jednotiek
 
 
JRD McLAREN

Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 49
Wysłany: 2017-03-05, 17:59   

...pridam par fotek .. nech je vzruuušo ... :D









IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE a PIGGYBACK jednotiek
 
 
kapelos23
RapPanaJapy

Auto: Daewoo Nexia
Imie: Kacper
Dołączył: 19 Maj 2016
Posty: 147
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2017-03-05, 18:37   

Wow, how ? :D
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 21109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-06, 09:14   

It was modified part or series?




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt