X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nexia] 2.0 GT by JRD McLAREN

Autor Wiadomość
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22304
Skąd: WT
Wysłany: 2009-06-08, 10:51   Re: [NEXIA] 2.0 GT by JRD McLAREN

JRD McLAREN napisał/a:
Hello Everybody... ..from Bratislava

I hope, but in new year I have completed my new engine.
It is C20XE engine, totalty repaired and "little bit" tuned.
Finaly power can be near 180HP (I hope).


As I can see is beautiflu :)
I have the same engine in my Lanos 3HTB.
Please look to my post.
I now what that Opel can do if its propetly motiveded ;)

I'm looking for C20LET or mounting Turbo to C20XE.

BIG BRAVO for You and job You made.
We are waiting for more :) :piwo:
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
JRD McLAREN
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-14, 20:51   

Thanks a lot...

My friend Ivan from Brno have C20LET in Nexia
http://www.nexia.cz
and he have too much problems, with this engine..
exactly with turbo-charger...(KKK)


my engine must be open again, because eat oil on high load..
coscast head must be replaced, now I have KS,..

I look for turbo conversion kit too,...
but is too expensive ..
Garrett+Blowoff+Ecu .... + Exhaust pipe... etc..etc..etc..
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22304
Skąd: WT
Wysłany: 2009-06-15, 18:11   

I know what You mean.
I suppouse that the KS head have to be renew to Your specification.
I have KS700 head and befor repair oil was disappearing fast :(
With C20LET engine I will make everything new or renew before I put all together ;)

I was thinking about Turbo kit but, for the same money I can buy LET engine and I still have some money for rebuilding the engine :)

Math is simple for me now.
 
 
 
JRD McLAREN
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-21, 18:07   

Budem pisat po slovensky, hadam budete rozumiet.. :)

...takto nejako to vyzera, ked odstartujete s dojebanymi piestnymi kruzkami...
VIDEO1 VIDEO2

a takto to dopadne - http://www.kk-sporttiming...09/090801/c.pdf

este pre info:

Kategórie pre Hubický šprint na 400m
E -- do 50kW
D -- 51-80kW
C -- 81-110kW
B -- 111-150kW
A -- 151-180kW
A+ -- nad 180kW

ostatne vysledky:
http://www.kk-sporttiming...09/090801/c.pdf
http://www.kk-sporttiming...09/090801/e.pdf
http://www.kk-sporttiming...09/090801/d.pdf
http://www.kk-sporttiming...09/090801/b.pdf
http://www.kk-sporttiming...09/090801/a.pdf
http://www.kk-sporttiming...0801/a_plus.pdf

no takze minuly tyzden zakupeny nejaky novy material..



tento tyzden od utorka-stredy bola rozborka-zborka...
takze zase chvilu dochodcovske vozenie sa...
a uvidim ci (a co) to bude zrat....
Ostatnio zmieniony przez JRD McLAREN 2011-08-04, 20:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22304
Skąd: WT
Wysłany: 2009-08-21, 18:29   

Hello.
If Your time is 16.34 is nearly like mine on 1/4 mile :)
I have to check on the movie what is really.

What are You plannig with this staff :cfaniaczek:
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
JRD McLAREN
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-21, 18:39   

time 16.34 is with wrong piston rings..

Now I can mount lower springs, purchased after one year ago
make other exhaust pipe..

so I hope, but the engine will not eat oil any more...
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22304
Skąd: WT
Wysłany: 2009-08-23, 14:28   

Your enigne is taking oil??
Why did You rebuild engine with wrong parts??
 
 
 
JRD McLAREN
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-23, 17:19   

It was rebuilded witn new parts..


...but after cca 2500km piston rings was gome .... :pomocy:
Ostatnio zmieniony przez JRD McLAREN 2011-08-04, 20:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22304
Skąd: WT
Wysłany: 2009-08-23, 17:43   

Why??
 
 
 
JRD McLAREN
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-23, 17:48   

..ANI SRNKA NETUSI...

(I have no idea)
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22304
Skąd: WT
Wysłany: 2009-08-23, 20:52   

Strange...
I couldn't find this video but if my mind is ok :lol: i think mi time was 15:48 or 16:48...
Something like this.
 
 
 
JRD McLAREN
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-13, 21:01   

Hello again...

Have some news...

Modified front arms... for lowering kit


OMP spring kit





..prekraasna seeeriovka...

vyska v predu

vyska vzadu


New stuff on engine..
ThermoTec

PowerCap

Rezonator


[ Added: 2009-11-13, 21:05 ]
AND....

new VIDEO from SLOVAKIA RING ... :cfaniaczek:

Nexia2.0_Slovakiaring 7.11.09 - 46MB
Ostatnio zmieniony przez JRD McLAREN 2011-08-04, 20:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
azachodny
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-13, 23:21   

Well well well.

The most amazing is fact that only lowered suspension can betray the power. However in my humble opinon susp. is too low, perhaps wheels make ilusion and Nexia looks little ratty.

But tell me, what about handling and comfort?

[ Dodano: 2009-11-13, 23:28 ]
I watched the movie. Wow, awesome.

The End is the best :piwo: :brawo: :brawo:
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22304
Skąd: WT
Wysłany: 2009-11-14, 20:49   

Very nice sound, delicous :cfaniaczek:

But the weather is terrably for that kind of sport.
 
 
 
Olcha
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-14, 21:35   

I'm curious about these front arms. How did you modify them for lowered suspension?
 
 
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt