X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[matiz] muli, pali jak smok

Autor Wiadomość
olo1410

Auto: Matiz
Imie: Andrzej
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 12
Wysłany: 2008-12-19, 13:26   [matiz] muli, pali jak smok

Proszę o podpowiedź co może sie dziać w moim okularniku:
- pali 10 litrów albo i lepiej;
- rozpędza sie tylko na wysokoch obrotach;
- zczytałem kody migowe: pokazało 340, 115, 1500;
- świece, kable, filtry, oleje, zawory, rozrząd wymienione;
Diabli mnie już biorą, bo co mechanik to twierdzi, że wszystko jest w porządku. A on jeździ i pali jak UAZ.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7764
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2008-12-19, 16:06   

sprawdz jeszcze raz kody sa co najwyzej dwucyfrowe,w kompendium masz instrukcje.
 
 
Koenig
Weteran
Moher Power


Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 6281
Skąd: Miechów
Wysłany: 2008-12-19, 16:08   

wnd napisał/a:
kody sa co najwyzej dwucyfrowe


Ale to Matiz, nie Lanos
http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=2869



 
 
steyr
steyr


Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel
Pomógł: 193 razy
Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 3813
Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2008-12-19, 20:04   

a jak kopułka i palec,moze ci pada aparat zaplonowy,dzieje sie tak ze wylatuje zaplon,przerywa silnik? ;)
 
 
edi5000
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-20, 10:04   Re: [matiz] muli, pali jak smok

olo1410 napisał/a:
Proszę o podpowiedź co może sie dziać w moim okularniku:
- pali 10 litrów albo i lepiej;
- rozpędza sie tylko na wysokoch obrotach;
- zczytałem kody migowe: pokazało 340, 115, 1500;
- świece, kable, filtry, oleje, zawory, rozrząd wymienione;
Diabli mnie już biorą, bo co mechanik to twierdzi, że wszystko jest w porządku. A on jeździ i pali jak UAZ.


zczytałem kody migowe: pokazało 340, 115, 1500;
Pokazało 0340- opto aparatu
0115-sygnal cts. czujnik temperatury płynu chłodzącego
1500- termistor pochlaniacza.
Tu trzeba szukać przyczyny.
CTS może masz uszkodzony czujnik i silnik cały czas podaje większą dawkę paliwa myśląc że jest zimny silnik.
Aparat zapłonowy też może to powodować bo zapłon wypada.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
olo1410

Auto: Matiz
Imie: Andrzej
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 12
Wysłany: 2008-12-22, 07:50   Re: [matiz] muli, pali jak smok

edi5000 napisał/a:
olo1410 napisał/a:
Proszę o podpowiedź co może sie dziać w moim okularniku:
- pali 10 litrów albo i lepiej;
- rozpędza sie tylko na wysokoch obrotach;
- zczytałem kody migowe: pokazało 340, 115, 1500;
- świece, kable, filtry, oleje, zawory, rozrząd wymienione;
Diabli mnie już biorą, bo co mechanik to twierdzi, że wszystko jest w porządku. A on jeździ i pali jak UAZ.


zczytałem kody migowe: pokazało 340, 115, 1500;
Pokazało 0340- opto aparatu
0115-sygnal cts. czujnik temperatury płynu chłodzącego
1500- termistor pochlaniacza.
Tu trzeba szukać przyczyny.
CTS może masz uszkodzony czujnik i silnik cały czas podaje większą dawkę paliwa myśląc że jest zimny silnik.
Aparat zapłonowy też może to powodować bo zapłon wypada.


No dobra, ale gdzie szukać tego czujnika CTS?
 
 
edi5000
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-22, 11:08   

Ten czujnik (CTS) jest poniżej przepustnicy
A dokładnie są dwa : jeden jest od wskażnika temperatury na desce rozdzielczej i ma założoną wsówkę na czujnik, a niżej jego jest właśnie czujnik płynu chłodzącego.

Ten na żółto to właśnie ten, na czerwono idzie do deski.
 
 
olo1410

Auto: Matiz
Imie: Andrzej
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 12
Wysłany: 2008-12-22, 14:51   

edi5000 napisał/a:
Ten czujnik (CTS) jest poniżej przepustnicy
A dokładnie są dwa : jeden jest od wskażnika temperatury na desce rozdzielczej i ma założoną wsówkę na czujnik, a niżej jego jest właśnie czujnik płynu chłodzącego.
Obrazek
Ten na żółto to właśnie ten, na czerwono idzie do deski.



Dzieki za pomoc.

[ Dodano: 2008-12-22, 14:53 ]
edi5000 napisał/a:
Ten czujnik (CTS) jest poniżej przepustnicy
A dokładnie są dwa : jeden jest od wskażnika temperatury na desce rozdzielczej i ma założoną wsówkę na czujnik, a niżej jego jest właśnie czujnik płynu chłodzącego.
Obrazek
Ten na żółto to właśnie ten, na czerwono idzie do deski.




mam jeszcze jedno pytanie, gdzie będzie ów termistor pochłaniacza?
 
 
edi5000
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-22, 16:09   

Nie wiem gdzie to jest nie mam klimatyzacji a to standardowy błąd w przypadku jej braku.

[ Dodano: 2008-12-22, 16:13 ]
Zrób jeszcze taki manewr że odłącz aku na pare minut, zaprogramuj bieg ja łowy , przejedz się troszkę i znów zczytaj błędy.

[ Dodano: 2008-12-22, 16:16 ]
Możesz mieć też sondę lambda walniętą, jakieś lewe powietrze, posprawdzaj odmę czy nie jest popękana, wszystkie opaski przy filtrze i przepustnicy kabelki od podciśnienia itp, jaki masz przebieg ??
 
 
olo1410

Auto: Matiz
Imie: Andrzej
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 12
Wysłany: 2008-12-23, 11:49   

edi5000 napisał/a:
Nie wiem gdzie to jest nie mam klimatyzacji a to standardowy błąd w przypadku jej braku.

[ Dodano: 2008-12-22, 16:13 ]
Zrób jeszcze taki manewr że odłącz aku na pare minut, zaprogramuj bieg ja łowy , przejedz się troszkę i znów zczytaj błędy.

[ Dodano: 2008-12-22, 16:16 ]
Możesz mieć też sondę lambda walniętą, jakieś lewe powietrze, posprawdzaj odmę czy nie jest popękana, wszystkie opaski przy filtrze i przepustnicy kabelki od podciśnienia itp, jaki masz przebieg ??



120 tyś. Spróbuję zastosować rady. Dzięki
 
 
edi5000
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-20, 07:14   

Doszedłeś co i jak?
 
 
olo1410

Auto: Matiz
Imie: Andrzej
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 12
Wysłany: 2009-07-20, 07:20   

wymieniłem chyba ze trzy razy czujnik temperatury płynu chłodzącego i wreszcie zadziałało. tera zna mieście pali około 7l. czyli jest ok.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt